Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten toisilla on varaa kaikkeen vaikka tekee osa-aikahommia??

Vierailija
21.06.2012 |

miten tolla värikkäällä pipsalla on varaa kaikkeen ihanaan??? on iso kasa vaatteita, oma asunto, UUSI auto ja ihan vaan osa-aikasen siivoojan palkalla mikä ei oo kovin suuri. varmaan puoliksi ne on sen miehen kanssa mutta silti se kuulostaa liian isolta summalta. ettei vaan tee pimeetä työtä sivussa?? tai jotain muuta???

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-perittyä rahaa tukottain

-voittaneet lotossa

-voittavat pitkävedosta tmv. koko ajan rahaa tai esim. nettipokerista.

-ovat perineet/sijoittaneet omaisuuttaan niin että se tuottaa koko ajan säännöllistä voittoa

Vierailija
2/53 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miksi pitää sinnikkäästi väittää että palkalla makselee kaiken????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivoojan palkalla ei eletä!!

Vierailija
4/53 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä näet kaiken, mihin se käyttää rahansa, mutta et sitä mihin se ei käytä rahaa. Todennäköisesti sun rahat menee sit johonkin muuhun. Iltapäivälehti ja kuppi kahvia kuukaudessa maksaa. Harrastaminen maksaa. Lapset maksaa. Ruokaan saa uppoamaan paljon rahaa jos syö vähän "paremmin". Ja niin edelleen. Monella bloggaajalla on rahaa vaatteisiin ja matkusteluun, mutta eipä niiden elämässä paljoa muuta välttämättä olekaan. Me vain oletetaan että niillä on kaikki mitä meillä on ja lisäksi rahaa vaatteisiin ym. Mut ehkä niillä ei olekaan kaikkea mitä meillä on...

Vierailija
5/53 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä näet kaiken, mihin se käyttää rahansa, mutta et sitä mihin se ei käytä rahaa. Todennäköisesti sun rahat menee sit johonkin muuhun. Iltapäivälehti ja kuppi kahvia kuukaudessa maksaa. Harrastaminen maksaa. Lapset maksaa. Ruokaan saa uppoamaan paljon rahaa jos syö vähän "paremmin". Ja niin edelleen. Monella bloggaajalla on rahaa vaatteisiin ja matkusteluun, mutta eipä niiden elämässä paljoa muuta välttämättä olekaan. Me vain oletetaan että niillä on kaikki mitä meillä on ja lisäksi rahaa vaatteisiin ym. Mut ehkä niillä ei olekaan kaikkea mitä meillä on...

Se on juuri näin. Amen.

Vierailija
6/53 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi kaverini pitää blogia, ja siellä näkyy juuri vaatteet, kosmetiikka ja matkat. Se mikä EI näy on että kaverini ei osta oikeastaan koskaan esim. lehtiä, kirjoja je elokuvia (käyttää kirjastoa), ei käytä ollenkaan alkoholia, harrastukset ovat halpoja (tyyliin lenkkeilyä) jne. Lapsia ei ole, ja lisäksi kaverini on taitava löytämään haluamansa asiat halvella: ebay, kosmetiikkaa ulkomaisista nettikaupoista halvalla, hyödyntää tarjouksia, ostaa usein ruokansa Lidlistä jne.

Vierailija
7/53 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinhan saa mm. autolainaa, asuntolainaa jne.

Vierailija
8/53 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ken osaa se tekee..luuserit kyselee palstalla!

Vierailija
9/53 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia niin oltaisiin aika varakkaita. Nyt mä olen kotona kolmen lapsen kanssa ja pärjätään ihan hyvin. Jos lapsia ei olisi, niin pärjättäisiin todella hyvin miehen palkalla, molemmilla olisi tod.näk. uudehkot autot eikä mökistä lainaa ollenkaan ja jos olisin töissä, niin rahaa olis mällätä vaikka kuinka ja paljon.

Että kyllä se vaikuttaa paljon onko niitä lapsia vai ei. Tietenkin, jos lapsille ei osta mitään uutena, vaan haalii tarvittavat sukulaisilta, kavereilta ja tuttavilta, niin säästää jonkun verran, mutta jo ruokaa uppoaa kuukaudessa aika sievoinen summa.

Vierailija
10/53 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan opiskelija-asuntolassa (kolmion vuokra noin 600€/kk johon kuuluu internet, sähkö ja vesi). Mies tekee 50% ja minä opiskelen enkä tee töitä. "Omat" tuloni ovat lapsilisät ja opintotuki. Hyvin me eletään:)

Vierailija
11/53 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyneet esimieheltäni, onko minulla heitä parempi palkka... Vaikka itseasiassa MINULLA on heitä huonompi palkka. Olivat vain ihmetelleet, kun minulla on uusia vaatteita, matkustellaan kerran pari vuodessa ja tehdään hankintoja.

Mutta oikeasti olen tosi nuuka ns juoksevissa menoissa: ruoka ostetaan Lidlissä, kaikki ruoka tehdään itse edullisista raaka-aineista, mitään turhia juttuja ei ostella (esim kallita muroja, kampaamo shampoita, sokerimuroja jne). Käytetään tarkkaan tarjoustuotteet hyväksi.

Lisäksi ostetaan laatutavaraa käytettynä. Kaiken ei tarvitse olla uutta, esim. huonekaluissa. Pyritään ostaa kestävää, ja laatutavaroita, krääsää kotona meillä ei ole.

Lastenvaatteita saadan lähes käyttämättöminä sukulaisilta (ovat lastenvaatehamstraajia), ja taas sitten myydään ne pienet alta pois.

Pyrimme hoitamaan kotia ja vaatteita siten, että pysyvät kunnossa mahdollisimman pitkään. Eräs tuttuni ihmetteli onko meillä uusi pyykinpesukone, johon vastasin että sehän on viisivuotta vanha, mutta säännöllisesti huollettu ja pyyhitty pinnat.

Säästetään jokakuukausi osa rahoista, jotka sitten käytetään jouluna (ei mene jouluna budjetti sekaisin) ja muutenkin säästetään niihin hankintoihin.

Maksut hoidetaan aina ensin, ja vasta sitten muut ostokset: ruoka, ja muut hankinnat.

Vierailija
12/53 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ni hyvin näyttää siivoamiseen pystyvän. eikä ole eka lihava siivooja jonka näen. mutta tohon rahapolitiikkaan ni myönnän että ihmettelen kans tota siivoojan palkalla pärjäämistä.

Vierailija
13/53 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessa tv-sarja?

Vierailija
14/53 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulle mitään linkkiä näy...

Vierailija
15/53 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siin on kolme videoo ni toises se näyttää ku ottaa lattiaa ni ihan normaalisti näyttää ottavan

http://varikaspipsa.blogspot.fi/2012/06/tyooven-sulkeminen-kolmeksi-vii…

Vierailija
16/53 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku loppuunvedetty juna

Vierailija
17/53 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ni must tulee rikas ja voin ostaa mitä vaa

Vierailija
18/53 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin nyt muutaman postauksen. Oli hyvä aihe ainakin tuo uimamekot, aion hankkia itsellenikin sellaisen. Kiva että joku esittelee pyöreämpienkin ihmisten vaatemahdollisuuksia.

Vierailija
19/53 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valasmuotiahan tuo on

Vierailija
20/53 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen noin viiden tunnin päivää ja mulla ei todellakaan ole varaa matkustella, eikä autoakaan ole. Palkkakaan ei ole minimipalkkoja. Ei vaan jaksa laskea joka kahvilassa käyntiä tai muuta pientä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi