G: onko miehesi huomenna kännissä?
Kommentit (32)
mitään alkoholia ei ole juhannusta varten varattu, eikä kyllä juoda muulloinkaan. Enää, nuorempana kyllä alko maistui, mutta on lopetettu se (ei kumpikaan hallita "sivistynyttä" alkoholin käyttöä, eli max 1-2 lasillista kerralla, eikä haluta mitään kännejä että juoda, ollaan mielummin ilman)
Saattaa olla että juo kaverinsa kanssa, mutta ei olla etukäteen mitään puhuttu.
Minä taas olen raskaana niin luonnollisestikaan en juo mitään.
Ei kai parista ryypystä haittaa ole, voi rentouttaakin, mutta me ei harrasteta alkoholikäyttöä.
Molemmat ryypättiin teineinä ittemme ihan kipeiksi. En kaipaa pöhnää
Mies ei juo oikein alkoholia, taitaa vaan saunoa ja uida lasten kanssa sillä välin kun minä nautin punkkua ja siideriä ja lonkeroa. Mies ei ole juonut viimeiseen kahteen vuoteen yhteensäkään varmaan kuin 20 olutta ja 20 lasia viiniä.
Hän on kotona lapsen kanssa ja minä olen iltavuorossa.
Lauantainakaan ei ole, koska pitää sunnuntaina herätä aikaisin lapsen kanssa, minulla on aamuvuoro la-ma.
Mutta eipähän se haittaa, kai se voi vetää kännit sitten joksus toiste =)
Enkä ole minäkään. Tänään on laskettuaika ja ajateltiin silti lähteä mökille, joten jomman kumman on oltava ajokunnossa. Ja koska supistuksista ei voi tietää, on varmaan parempi, että mies ajaa. :)
Ja meidän parisuhteen/avioliiton aikana oon muutenkin nähnyt miehen tasan yhden kerran kännissä, joten tuskin olisi muutenkaan. Viiniä saattaisi normioloissa ottaa vähän yhtä lasia enemmän.
Kaksi vuotta sitten juhannuksena katkaisi kännissä jalkansa. Mulle jäi yksin hoidettavaksi 3kk vauva, 1,9kk taapero ja koira. Nyt meillä on 1kk vauva ja nuo muutkin vielä. Jos minusta on kiinni, ei lähde enää ikinä mihinkään kännissä koheltamaan.
EI erityisemmin pida alkoholijuomista, vaikka kohteliaisuudesta voi tarjoiltaessa ottaa lasin kateen tai tilata puolikkaan pintin esim. futista seuratessaan.
Juhannusta ei taalla erityisemmin vieteta, mutta EM-pelithan ovat kaynnissa.
Itse taas en pida siita, etta seurustelutilanteissa jotenkin oma olo on "epatodellinen", humalassahan on ihan omassa kuplassaan ja ei se nyt ole oikeata seurustelua.
Mutta kukin tavallaan, joillekin se varmaan on hyva juttu.
Ei tänään, huomenna, ylihuomenna eikä sunnuntaina. Meillä ei myöskään ole lapsia eikä muita pakottavia syitä olla olematta kännissä.
Lasin olutta tai viiniä varmaan juomme jonain päivänä molemmat.
mutta 120 kilometrin päässä minusta ja lapsista. Se menee veljenpojan ja kavereiden kanssa viettämään känniä ja minä lasten ja isovanhempien kanssa toiselle mökille.
Olen varannut sille yhden ykkösoluen juomaksi (kaikki päivät mentävä sillä, hän saa jakaa sen sitten osiin itse haluamallaan tavalla, minä kun en pidä miestäni hirmuvallan alla).