Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

päästäisitkö kohta 16 v pojan kaverin kanssa Tuska-festreille 1 pväksi?

Vierailija
20.06.2012 |

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoria metallifaneja siellä ei kyllä kukaan kiusaa, päinvastoin. Kuulostaa ihan mahdottomalta ajatuksenakin. Ja, jos niin kävisi, niin se urpo löytää itsensä kyllä pihalta sitten aika nopeasti.

Joka paikkaan mahtuu aina se muutama idiootti, sille ei voi mitään, mutta en tosiaan voi kuvitella etteivät nuoret kaverukset saisi katsella tuskassa bändejä kaikessa rauhassa. Harvemmin ulkopuolellakaan mitään idiootteja viihtyy.

Vierailija
22/25 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kävin 13-vuotiaana ekoja kertoja festareilla (90-luvun lopulla), jotka järjestettiin sen verran lähellä kotia, että pääsin vikojen esiintyjien jälkeen vielä bussilla/junalla himaan. Ehkä 15v olin sitten ekaa kertaa sellasilla festareilla, joissa yövyttiin leirintäalueella. Itse menin musan perässä, dokasin sitten ihan muina aikoina erikseen.

Onhan siellä meno villiä, mutta jos luotat lapseen ja tiedät, ettei tee typeryyksiä niin mikä ettei. Tuskasta mulla ei kyllä ole mitään omakohtaista kokemusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

öö joo mä oon 14 ja oon menossa kamun kaa seuraaville tuska-festareille, ei siin oo mitää ihmeellisä. ne on vaa festarit

Vierailija
24/25 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse asiassa tuskafestarit ovat turvallisimmat mahdolliset festarit mitä tiedän. Voit hyvin päästää lapsesi sinne. Ja yöllä kun hevikansa lähtee keikkapaikalta pois on myös turvallista kun pysyvät somalit sun muut aika kaukana kun monta tuhatta hevaria kävelee. :D

Vierailija
25/25 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäisen kanssa ja lapsen kavereita tullee myös mukaan. Olen ollut itse Tuskassa monena vuotena ja rauhalliset mukavat kekkerit ovat.

Metalli ihmiset ovat rauhallisempia kuin esim. iskelmä- tai tecknotyypit!

Ja Tuskassa on 80% yli 30-50vuotiaita. Meneeko poikasi kenties Asking Alexandriaa katsomaan?