Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monilapsiset perheet! (esim. 5 ->) täytättekö vauvakirjoja?

Vierailija
20.06.2012 |

Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen?

Itse esikoiselta täytin into piukeena kaksi vauvakirjaa. Kuopukselle halusin myös kaksi, ja olen pitänyt kiinni siitä, että tulee myös täytettyä. Vaikka välillä se on vähän vaikeampaa ollutkin, mitä esikoisen kanssa.

Itseäni lapsena/nuorena harmitti paljon, kun äiti oli veljen vauvakirjan raapustanut täyteen, ja minulla sivut ammottavat tyhjyyttään. En halua, että omat lapseni kokevat saman.

Mutta entä te, lestadiolaiset ja muut, onko teillä kyseisiä kirjoja ollenkaan, jos pääsääntöisesti toisesta lapsesta eteenpäin jääävät täyttämättä, niin miten sitten jos lapsia on moooonta? :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täytyy myöntää että esikoisen vauvakirja on ihan täynnä, ja järjestään merkinnät harvenee seuraavilla. En vain jaksanut. MErkkasin kyllä häthätää seinäkalenteriin tärkeitä kehityksen merkkipaaluja ja hassuja sanoja yms. ja jälkeenpäin laitoin ne vauvakirjoihin.

Olen paljon syyllisyyttä asiasta potenut, mutta eipä tuolle enää mitään voi. Onneksi on lapsista otettu tuhansia valokuvia.

Vierailija
2/3 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin on valokuvien laita. uutuudenviehätys mennyt.

t. viiden äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen esikoinen, ja minun vauvakirjani on kyllä täytettu huolella. Perheemme kuopuksella (meitä on neljä) sivuilla on enemmän minun ja sisarusteni kuin äidin käsialaa. Ei äiti ehtinyt enää täyttää nuorimman vauvakirjaa niin me siskot täytimme sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan