Maisterit ja kandidaatit -yo-opetukseen liittyvä kysymys
Mitä teidän kandin - ja maisterinsminaareissa on opetettu ja mikä teille on olut siitä tärkeintä? Entä mitä olisi pitänytnettaa tutkielman teosta, mutta ei opetettu?
Mä joudun ensi talvena pitämään yhtä tällaista seminaaria ja, vaikka siellä toki on lista vakioasioista, joita on läpikäytävä, olisi kiva kuulla "käyttäjäkokemuksia"?
Kommentit (23)
Ap kirjoitti näin: "Mitä teidän kandin - ja maisterinsminaareissa on opetettu ja mikä teille on olut siitä tärkeintä? Entä mitä olisi pitänytnettaa tutkielman teosta, mutta ei opetettu?
Mä joudun ensi talvena pitämään yhtä tällaista seminaaria ja, vaikka siellä toki on lista vakioasioista, joita on läpikäytävä, olisi kiva kuulla "käyttäjäkokemuksia"?"
Oikeaoppinen versio, pilkutkin korjattuina: Mitä teidän kandi- ja maisteriseminaareissanne on opetettu, ja mikä niissä teille on ollut tärkeintä? Entä mitä olisi pitänyt opettaa tutkielman teosta, mutta ei opetettu?
Mä joudun ensi talvena pitämään yhtä tällaista seminaaria, ja vaikka siellä toki on lista vakioasioista, jotka on käytävä läpi, niin olisi kiva kuulla kokemuksia. (Käyttäjäkokemus on outo termi, omasta mielestäni.)
Kahden relatiivisivulauseen väliin ei tarvitse laittaa pilkkua, eikä tuonne viimeiseen lauseeseen tule mitään 'niin'-sanaa. Joten ap ei tosiaan tehnyt PILKKU-virheitä. Muita kyllä. Ehkä hän kirjoittaa vaikka puhhelimen näppikseltä, kuten minä?
Metodeista olisi meille pitänyt puhua enemmän.
Missä tuossa on kaksi relatiivisivulausetta?
11
Kantsii korostaa aiheen rajausta ja tutkimusasetelmaa. Mahdollisimman simppeli on paras.
kannattaa muuten kysyä opiskelijoilta itseltään ihan suoraan ekalla kerralla (tai pyytää lähettämään vaikka sähköpostitse) mitä he haluavat kurssilla käsitellä? minkälaiset asiat heille ovat epäselviä ja missä he kokevat tarvitsevansa apua..