Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ikäistäni nuoremman näköinen, tässä todiste!

Vierailija
20.06.2012 |

Kävin minulle uudella lääkärillä (alta viiskymppinen mies). Hän ei ollut ilmeisesti katsonut sotusta syntymävuottani, sillä hän kysyi anamneesia tehdessään, olenko opiskelija :)

Oon 35-vuotias!

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleenkään en usko että lääkäri on mennyt tietokoneellä näpyttämättä sotua. Vaikka ajanvarauksessa itse laittaa sotun on lääkärin itse myös naputettava se kun avaa jonkun tietoja.

Ja missä mennään lääkärin ovelle itse? Joka paikassa kyllä lääkäri kutsuu nimeltä potilasta.

Lääkäri ei hakenut tietojani koneelta, koska en ole aikaisemmin heillä käynyt ja minusta ei siis ole heillä mitään tietoja. Lääkärillä oli koneella ohjelma, joka kertoo että nyt tämä potilas on käynyt ilmoittautumassa ja on valmiina kutsuttavaksi huoneeseen. Ja jos luet hieman tarkemmin, niin ehdin kävellä ilmoittautumisesta lääkärin ovelle - tarkoittaa odotusaulaa, jossa oli vastaanottohuoneen ovi - kun hän kutsui minut sisään. Tottakai minä menin lääkärin ovelle, eli siihen huoneen ulkopuolelle, itse. Miten sinä menet odotusaulaan?

Vierailija
62/71 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä he tekevät sen ihan itse näpyttelemällä sotun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuolloin 43-vuotias.

Meikittä, sairaalan kaavuissa, tukka miten kuten.

Naislääkäri luuli minua kolmekolmoseksi. Kätilö pukkasi lääkäriä kylkeen, ja supisi: katso syntymäaika.

Lääkäri, kun rupesi kertomaan kolmannen raskauden vaaroista.

Olin otettu!

Vierailija
64/71 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla krooninen sairaus ja kun käyn kontrolleissa lääkärit(yleensä keski-ikäisiä miehiä) hokevat, "- että kun olet noin nuori ihminen ja sinulla tämä sairaus niin..." ja kun käyn raskauden takia kontrolleissa minulle hoetaan "- kun olet noin vanha synnyttäjä..." Täytin juuri 40v ja odotan seitsemättä.

Vierailija
65/71 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en usko että on tuollaisia ettei tarvi näpytellä sotuja; olen aika monta tietokoneohjelmaa käyttänyt tervetdenhuollossa.

Vierailija
66/71 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lääkäreillä sihteerit avaa potilaan tietoja, kyllä he tekevät sen ihan itse näpyttelemällä sotun.

Jos hänen sitä varten täytyy ensin näpytellä sotu koneelle? Eihän hän voi potilaan sotua tietää ennen kuin ohjelma sen hänelle kertoo! Ja tuo samainen ohjelma kertoo, että potilas on käynyt ilmoittautumassa ja odottaa nyt aulassa kutsua huoneeseen.

Vierailija
67/71 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät millainen tietokoneohjelma lääkärillä on? ja en usko että on tuollaisia ettei tarvi näpytellä sotuja; olen aika monta tietokoneohjelmaa käyttänyt tervetdenhuollossa.

Jos lääkärin täytyy itse ensin näpytellä koneelle seuraavan potilaan sotu?

Vierailija
68/71 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän järjestelmissä potilaan tiedot avataan näpyttelemällä sotu. Lääkäri tekee sen aina itse.

Vierailija
69/71 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaja yksityisellä. Meidän järjestelmissä potilaan tiedot avataan näpyttelemällä sotu. Lääkäri tekee sen aina itse.

Eli kun potilas tulee ensimmäisen kerran vastaanotolle ja käy ilmoittautumassa sihteerille, niin millä tavoin tieto potilaan sotusta kulkeutuu huoneessa odottavalle lääkärille, jos tämän lääkärin täytyy itse näpytellä sotu koneelle saadakseen tietää, kuka seuraava potilas on?

Vierailija
70/71 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on synonyymi kauneudelle??? Tiedän monia suorastaan rumia naisia, jotka todi nuoremman oloisia ja sillä ei kauneudella mitään tekemistä. Yksi ihan teinipojan näköinen, toisella pullaposket jne

Vierailija
71/71 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 29, ja aivan turha yrittää ostaa mitään k18-tuotetta, tai mihinkään ravintolaan mennä sisään ilman että joutuu henkkareita esittelemään.

Kohtuullisen ärsyttävää.