Olen ikäistäni nuoremman näköinen, tässä todiste!
Kävin minulle uudella lääkärillä (alta viiskymppinen mies). Hän ei ollut ilmeisesti katsonut sotusta syntymävuottani, sillä hän kysyi anamneesia tehdessään, olenko opiskelija :)
Oon 35-vuotias!
Kommentit (71)
sun tiedot koneelta, ja olet joskus vuosia sitten ilmoittanut henkilötieto kaavakkeessa olevasi opiskelija.Ja lääkäri halusi kysymyksellä varmistaa oletko vieläkin opiskelija?
T. 34v opiskelija, joka näyttää ihan ikäiseltään vaikkei haluiskaan...
lapsen kanssa) tai yksityisellä lääkärillä, koska he käyttävät työterveydenhuoltoa.
Arvaa miksi luuli opiskelijaksi? Koska kaikki työssäkäyvät ikäisesi asioivat työterveyshuollossa eikö julkisella puolella.
Ainakaan minun työterveyshuoltoni ei kata urheilulääkäreitä :) Siellä ei ole spesialisteja, jotka osaisivat hoitaa vaivaani. Siksi yksityinen...
Tai sitten se katsoi ne sun tiedot koneelta, ja olet joskus vuosia sitten ilmoittanut henkilötieto kaavakkeessa olevasi opiskelija.Ja lääkäri halusi kysymyksellä varmistaa oletko vieläkin opiskelija?
T. 34v opiskelija, joka näyttää ihan ikäiseltään vaikkei haluiskaan...
En ole käynyt kyseisellä yksityispraktiikalla aikaisemmin. Ja olen ollut työelämässä jo kymmenen vuotta, joka kyllä näkyy kansallisessa rekisterissä.
35v työssäkäyvät ei yleensa asio tk:ssa (paitsi lapsen kanssa) tai yksityisellä lääkärillä, koska he käyttävät työterveydenhuoltoa.
Työterveys kattaa meillä ainoastaan työterveyslääkärin palvelut, ei urheiluvammoihin perehtynyttä ortopedia. Olen käynyt vaivastani työterveydessä ja siellä sanottiin, että lepoa ja Buranaa. Siksi menin yksityiselle.
tuli kyllä heti mieleen, että kysyi siksi, koska käytit niitä ammattitermejä ja oletti että opiskelet alaa.
No mulle tuli kyllä heti mieleen, että kysyi siksi, koska käytit niitä ammattitermejä ja oletti että opiskelet alaa.
Mutta miksi olisin opiskelija? Miksi en työelämässä? Eihän esimerkiksi terveydenhoitaja tiedä urheiluvammoista välttämättä yhtään sen enempää kuin (asiaan perehtynyt) maallikokaan, mutta osaa kuitenkin käyttää lääketieteen alan termejä.
kun et käytä työterveyden lääkäriä. No, ole iloinen ettei olettanut eläkeläiseksi:) Suomen työterveys on niin hyvä, ettei kukaan järkevä työssäkäyvä mene yksityiselle. Tämä on se oletusarvo.
Juu kyllä se nyt on niin, että lääkäri päätteli olevan opiskelija kun et käytä työterveyden lääkäriä. No, ole iloinen ettei olettanut eläkeläiseksi:) Suomen työterveys on niin hyvä, ettei kukaan järkevä työssäkäyvä mene yksityiselle. Tämä on se oletusarvo.
Luitko näitä vastauksiani? Kyseessä oli kapean erikoisalan spesialisti, jollaisia ei työterveydessä nähdä. Ainakin omassa työterveydessäni saa vain työterveyslääkäreiden ja yleislääketieteen erikoislääkäreiden palveluita.
siitä, kun ei kerro todellista ikää kosmetologille ja hän suosittelee alle 30-vuotiaiden kasvohoitosarjoja.
näin kävi minulle :)
Varsinkin, kun meillä ei ole aavistustakaan siitä, miltä oikeasti näytät.
piristi varmaan päivää kummasti :)
toiv minullekin vielä käy samoin!
..omin silmin, olemmeko samaa mieltä lääkärin kanssa! Loppuu vänkääminen...
ja kyllä niin on, että oletusarvona on ettei työssäkäyvät käytä yksityislääkäriä. Ja vaikea uskoa ettei työterveydestä löytyisi asiantuntemusta, meillä ainkakin on huippua.
Juu mutta mieheni on töissä yksityisellä lääkäriasemalla ja kyllä niin on, että oletusarvona on ettei työssäkäyvät käytä yksityislääkäriä. Ja vaikea uskoa ettei työterveydestä löytyisi asiantuntemusta, meillä ainkakin on huippua.
Mikä on miehesi erikoisala? Kuinka kapea-alainen? Hoitaako myös leikkauksia?
Kävin vaivani kanssa työterveydessä, jota ei kiinnostanut aloittaa hoitosuhdetta koska olen kuitenkin täysin työkykyinen vaivani kanssa. Kärjistäen sanottuna työterveydestä saa allergiareseptejä ja lähetteitä eteenpäin erikoislääkäreille.
Kävin minulle uudella lääkärillä (alta viiskymppinen mies). Hän ei ollut ilmeisesti katsonut sotusta syntymävuottani, sillä hän kysyi anamneesia tehdessään, olenko opiskelija :)
Oon 35-vuotias!
Mä olen 38-vuotias opiskelija.
kun et käytä työterveyden lääkäriä. No, ole iloinen ettei olettanut eläkeläiseksi:) Suomen työterveys on niin hyvä, ettei kukaan järkevä työssäkäyvä mene yksityiselle. Tämä on se oletusarvo.
Meillä on töistä vakuutus, joka korvaa yksityisellä käynnit. Se on meidän työterveys.
on silti työterveyshuoltoa. Lääkäri ei voi olla tietämättä onko potilas työterveyshuollosta vai ei.
Siis, että viitsit lähteä siitä täällä vänkäämään?
työssäkäyvät ikäisesi asioivat työterveyshuollossa eikö julkisella puolella.