Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ikäistäni nuoremman näköinen, tässä todiste!

Vierailija
20.06.2012 |

Kävin minulle uudella lääkärillä (alta viiskymppinen mies). Hän ei ollut ilmeisesti katsonut sotusta syntymävuottani, sillä hän kysyi anamneesia tehdessään, olenko opiskelija :)

Oon 35-vuotias!

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työssäkäyvät ikäisesi asioivat työterveyshuollossa eikö julkisella puolella.

Vierailija
22/71 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun tiedot koneelta, ja olet joskus vuosia sitten ilmoittanut henkilötieto kaavakkeessa olevasi opiskelija.Ja lääkäri halusi kysymyksellä varmistaa oletko vieläkin opiskelija?

T. 34v opiskelija, joka näyttää ihan ikäiseltään vaikkei haluiskaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen kanssa) tai yksityisellä lääkärillä, koska he käyttävät työterveydenhuoltoa.

Vierailija
24/71 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa miksi luuli opiskelijaksi? Koska kaikki työssäkäyvät ikäisesi asioivat työterveyshuollossa eikö julkisella puolella.

Ainakaan minun työterveyshuoltoni ei kata urheilulääkäreitä :) Siellä ei ole spesialisteja, jotka osaisivat hoitaa vaivaani. Siksi yksityinen...

Vierailija
25/71 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten se katsoi ne sun tiedot koneelta, ja olet joskus vuosia sitten ilmoittanut henkilötieto kaavakkeessa olevasi opiskelija.Ja lääkäri halusi kysymyksellä varmistaa oletko vieläkin opiskelija?

T. 34v opiskelija, joka näyttää ihan ikäiseltään vaikkei haluiskaan...

En ole käynyt kyseisellä yksityispraktiikalla aikaisemmin. Ja olen ollut työelämässä jo kymmenen vuotta, joka kyllä näkyy kansallisessa rekisterissä.

Vierailija
26/71 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

35v työssäkäyvät ei yleensa asio tk:ssa (paitsi lapsen kanssa) tai yksityisellä lääkärillä, koska he käyttävät työterveydenhuoltoa.

Työterveys kattaa meillä ainoastaan työterveyslääkärin palvelut, ei urheiluvammoihin perehtynyttä ortopedia. Olen käynyt vaivastani työterveydessä ja siellä sanottiin, että lepoa ja Buranaa. Siksi menin yksityiselle.

Vierailija
27/71 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli kyllä heti mieleen, että kysyi siksi, koska käytit niitä ammattitermejä ja oletti että opiskelet alaa.

Vierailija
28/71 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle tuli kyllä heti mieleen, että kysyi siksi, koska käytit niitä ammattitermejä ja oletti että opiskelet alaa.

Mutta miksi olisin opiskelija? Miksi en työelämässä? Eihän esimerkiksi terveydenhoitaja tiedä urheiluvammoista välttämättä yhtään sen enempää kuin (asiaan perehtynyt) maallikokaan, mutta osaa kuitenkin käyttää lääketieteen alan termejä.

Vierailija
29/71 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun et käytä työterveyden lääkäriä. No, ole iloinen ettei olettanut eläkeläiseksi:) Suomen työterveys on niin hyvä, ettei kukaan järkevä työssäkäyvä mene yksityiselle. Tämä on se oletusarvo.

Vierailija
30/71 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä se nyt on niin, että lääkäri päätteli olevan opiskelija kun et käytä työterveyden lääkäriä. No, ole iloinen ettei olettanut eläkeläiseksi:) Suomen työterveys on niin hyvä, ettei kukaan järkevä työssäkäyvä mene yksityiselle. Tämä on se oletusarvo.

Luitko näitä vastauksiani? Kyseessä oli kapean erikoisalan spesialisti, jollaisia ei työterveydessä nähdä. Ainakin omassa työterveydessäni saa vain työterveyslääkäreiden ja yleislääketieteen erikoislääkäreiden palveluita.

Vierailija
31/71 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, kun ei kerro todellista ikää kosmetologille ja hän suosittelee alle 30-vuotiaiden kasvohoitosarjoja.

näin kävi minulle :)

Vierailija
32/71 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin, kun meillä ei ole aavistustakaan siitä, miltä oikeasti näytät.

Vierailija
33/71 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

piristi varmaan päivää kummasti :)

toiv minullekin vielä käy samoin!

Vierailija
34/71 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..omin silmin, olemmeko samaa mieltä lääkärin kanssa! Loppuu vänkääminen...

Vierailija
35/71 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä niin on, että oletusarvona on ettei työssäkäyvät käytä yksityislääkäriä. Ja vaikea uskoa ettei työterveydestä löytyisi asiantuntemusta, meillä ainkakin on huippua.

Vierailija
36/71 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mutta mieheni on töissä yksityisellä lääkäriasemalla ja kyllä niin on, että oletusarvona on ettei työssäkäyvät käytä yksityislääkäriä. Ja vaikea uskoa ettei työterveydestä löytyisi asiantuntemusta, meillä ainkakin on huippua.

Mikä on miehesi erikoisala? Kuinka kapea-alainen? Hoitaako myös leikkauksia?

Kävin vaivani kanssa työterveydessä, jota ei kiinnostanut aloittaa hoitosuhdetta koska olen kuitenkin täysin työkykyinen vaivani kanssa. Kärjistäen sanottuna työterveydestä saa allergiareseptejä ja lähetteitä eteenpäin erikoislääkäreille.

Vierailija
37/71 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin minulle uudella lääkärillä (alta viiskymppinen mies). Hän ei ollut ilmeisesti katsonut sotusta syntymävuottani, sillä hän kysyi anamneesia tehdessään, olenko opiskelija :)

Oon 35-vuotias!

Mä olen 38-vuotias opiskelija.

Vierailija
38/71 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun et käytä työterveyden lääkäriä. No, ole iloinen ettei olettanut eläkeläiseksi:) Suomen työterveys on niin hyvä, ettei kukaan järkevä työssäkäyvä mene yksityiselle. Tämä on se oletusarvo.

Meillä on töistä vakuutus, joka korvaa yksityisellä käynnit. Se on meidän työterveys.

Vierailija
39/71 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on silti työterveyshuoltoa. Lääkäri ei voi olla tietämättä onko potilas työterveyshuollosta vai ei.

Vierailija
40/71 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, että viitsit lähteä siitä täällä vänkäämään?