G: Kenet julkkiksen näit viimeeksi?
Mä näin tänäänkin jonkun mutten enää muista kuka se oli :)
Mutta, eilen näin Michael Monroen kun hän sähläsi fillarinsa kanssa väistääkseen ambulanssia Turun keskustassa. Oli menossa torille.
Kommentit (45)
mutta nimeäni en kerro (ette suurin osa kyllä tunnistaisikaan; olen vain pikkujulkkis).
näkemisen kanssa:)Viimeksi taisin nähdä Laura Voutilaisen ja sitten näin Maccoyn, Angelansa kanssa paikallisella terassilla lipittelemässä ilojuomia(hauskaa näytti olevan):) No taitaapi noistakin olla jo kymmenisen vuotta aikaa.
Joten tietysti lähes joka päivä näkee julkkiksia ja naapurustossakin asuu muusikoita, näyttelijöitä yms.
Ei oikein hirveästi hetkauta.
annetaan hänellekin yksityisyys :)
vaikka palvellaan first ladyjä ja seurustellaan prinssien kanssa, niin tälle palstalle sitä vaan aina palataan rehvastelemaan :P Voi voi!
Ei näillä ulkosuomalaisilla kauhean hyvin näytä menevän, vaikka palvellaan first ladyjä ja seurustellaan prinssien kanssa, niin tälle palstalle sitä vaan aina palataan rehvastelemaan :P Voi voi!
En ole ulkosuomalainen, vaikka asiakkaanani on USA:n presidentin vaimo. Ihan suomessa asun vakituisesti. Ja jos sinua yhtään lohduttaa, en ole itse presidenttiä tavannut vielä kertaakaan, eli niin huonosti minulla raukalla menee...
ei ihme etten ole juuri nähnyt julkimoita, enhän minä tunnistaisi täälläkään nimettyjä varmaan yhtäkään. Michelle Obaman ehkä.
Jutta Gustafsbergin taisin nähdä vähän aikaa sitten. Ja Maarit Tastulan.
mutta lasketaanko julkkiseksi? Ja Mari Rantasilan
Joten tietysti lähes joka päivä näkee julkkiksia ja naapurustossakin asuu muusikoita, näyttelijöitä yms.
Ei oikein hirveästi hetkauta.
Asun kantakapupungissa joten päivittäin kävelee ohi joku isomaman tai pienemmän luokan julkkis.
18-vuotiaana kyllä jaksoi vielä kutkuttaa kun olin kiskan tätinä ja vakiasiakkaina kävi mm. Hector, Samuli Edelman ja A.W. Yrjänä. Mukavia heppuja kaikki.
Näin yhden nuoren naisnäyttelijän. En muista nimeä, enkä jaksa googlata. On esiintynyt leffoissa kai pääasiassa.
Roman Schatzin Helsingissä kadulla tepasteli
ap Miken eilen bongannut :)
BB-Cheryllin (jos kukaan enää muistaa moista mimmiä ;) vaatekaupassa tai sitten Mikko Herrasen (voice of finlandista) Helsingin keskustassa kävelemässä.
Näin samana päivänä, enkä muista kumpi oli ensin :D
Näin viikko sitten Jukka Haapalan vaimoineen lennolla Lontooseen.
Torsten Borg
käveli kadulla kitaransa kanssa - ilmeisesti aikoi laulaa pari biisiä pienessä kesätapahtumassa kadulla
Juttelin viikonloppuna hänen kanssaan.