Olga Koskikallio EI aio posahtaa 20kiloa ja tukka rasvasena liikkua marketissa..
Niinpä niin. Miten naivi ihminen voi olla.. En minäkään ajatellut lihoa 20kiloa mutta kun munuaiset sippasi niin kyllä sitä nestettä kropassa riitti. Tukkakin on joskus rasvanen, mitä sitten? Mua niin ärsytti sen naisen haastattelu!
Kommentit (47)
tuukan kanssa jossain isossa maatalossa, niiden taloa justiinsa esiteltiin jossain sisustuslehdessä, hmm... mikähän se oli... Koti ja Keittiö ehkä.
minusta on ihanaa, että todellakin on ajatellut pitää huolen itsestään! ja on varmasti sen verran fiksu ihminen, ettei nyt aivan masennu jos jostain syystä tuleekin enemmän painoa...
ihana pari nämä tuukka ja olga! =)
tuukka on ollut samassa koulussa joskus mun kanssa...
Mutta juuri tuo Olgan lausahdus kuvasti sellaista ylimielisyyttä, jota inhoan :(
No kyllä 99% tapauksia nainen voi itse vaikuttaa siihen, lihooko 20 kiloa vai ei. Ärsyttää nämä turvonneet mammat jotka hokee "ne vauvakilot vaan tuli" (ja vauva on 10-vuotias). En myöskään ymmärrä, miksei pienen lapsen äiti voisi pestä tukkaansa? Kyllä kaikki minun tuntemani äidit ovat pesseet.
Tuskinpa kukaan raskaana ollessaan suunnittelee, että on ihan ok lihoa se 20 kg pysyvästi ja kulkea tukka rasvaisena marketissa. Joillekin nyt kuitenkin näin käy, esim. jos vauva koliikissa niin voi olla, ettei sitä tukkaakaan ehdi pestä ja jne.
Mutta mielestäni on ihan normaalia jos raskaana oleva ei pysyvää ylipainoa ja rasvaista tukkaa itselleen suunnittele.
Hän siis näyttelee henkilöä, jolla aids. Hänellä itsellään ei sitä ehkä ole. Ja vaikka olisikin, tarkoittaisiko, että hän on "epäonnistuneempi" kuin lihoneet rasvatukkaiset mammat?
Olet ehkä niitä ihmisiä, jotka huutelevat kadulla näille näyttelijöille "Seppo" "Ulla"....
että turvotusta voi tulla haluaa tai ei (ja se saattaa näyttää siltä kuin olisi lihonut 20 kiloa) ja muuttunut hormonitoiminta voi tehdä tepposet ja hiukset rasvoittuu useammin kuin aikaisemmin eikä ehdi pestä niitä ennen ruokakaupassa käyntiä.
Jos nyt ei vielä välähtänyt niin Olga näyttelee Salkkareissa Nooraa jolla on aids.
Mutta Olga tekee paljon muutakin, mm. tuotti Miss Suomi -kisat yhdessä Tuukan kanssa. Joo, siis asuu Tuukka Temosen kanssa.
Musta Olga on fiksu nainen ja ihan fiksuja kommentteja.
että turvotusta voi tulla haluaa tai ei (ja se saattaa näyttää siltä kuin olisi lihonut 20 kiloa) ja muuttunut hormonitoiminta voi tehdä tepposet ja hiukset rasvoittuu useammin kuin aikaisemmin eikä ehdi pestä niitä ennen ruokakaupassa käyntiä.
Tää oli kyllä paras selitys, et siis lihonut 20 kg, vaan sulla on turvotusta? Jos käy pikaisesti kaupassa ei toki tarvitse hiuksia pestä, voi vaikka laittaa ponnarille, ja näyttää ihan siistille, vaikka ei ihan puhdas olisikaan. Ja väitän kyllä, että jokaisella on johonkin aikaan päivästä aikaa pestä hiuksensa. Vaikka vessan altaassa jos ei suihkuun ehdi, ja kauanko siinäkään menee. Koliikki vauvankin voi laittaa sitteriin siksi aikaa kylppärin lattialle, että äiti käy suihkussa.
Tää oli kyllä paras selitys, et siis lihonut 20 kg, vaan sulla on turvotusta? Jos käy pikaisesti kaupassa ei toki tarvitse hiuksia pestä, voi vaikka laittaa ponnarille, ja näyttää ihan siistille, vaikka ei ihan puhdas olisikaan. Ja väitän kyllä, että jokaisella on johonkin aikaan päivästä aikaa pestä hiuksensa. Vaikka vessan altaassa jos ei suihkuun ehdi, ja kauanko siinäkään menee. Koliikki vauvankin voi laittaa sitteriin siksi aikaa kylppärin lattialle, että äiti käy suihkussa.
Ja joidenkin mielestä pikainen kaupassakäynti ei vaadi lavuaaripesua hiuksille.
Ja koska nyt epäilit että puhuin kokemuksesta, niin voin kertoa että painoni nousi kahdeksan kiloa raskauden aikana enkä kärsinyt turvotuksesta. Se ei tarkoita, ettenkö tietäisi naisia, jotka siitä kärsivät.
Ja joidenkin mielestä pikainen kaupassakäynti ei vaadi lavuaaripesua hiuksille.
Eikö silti Olga saa olla sitä mieltä, että tulee pitämään ulkonäöstään huolta???
Minäkään en ymmärrä niitä äitejä jotka selittelevät kilojaan ja rasvaista tukkaansa vauvalla. Omaa laiskuutta se on ja PISTE!
Eikö silti Olga saa olla sitä mieltä, että tulee pitämään ulkonäöstään huolta???
Minäkään en ymmärrä niitä äitejä jotka selittelevät kilojaan ja rasvaista tukkaansa vauvalla. Omaa laiskuutta se on ja PISTE!
"ne lössähtäneet", ja se tekee hänestä ylimielisen oloisen ja sellainen herättää usein negatiivisia tunteita. HTH, HAND.
"ne lössähtäneet", ja se tekee hänestä ylimielisen oloisen ja sellainen herättää usein negatiivisia tunteita. HTH, HAND.
Mutta sitä minä en siedä, että joku Olga tulee ja rivien välistä arvostelee äitejä, jotka ovat syystä tai toisesta lihoneet tai joskus eivät ole ehtineet/ viitsineet pestä hiuksiaan. Tietämättä taustoja.
Ei se ulkonäkö ole kaikille niiiiin tärkeää ku Olgalle. Olgakin vois yrittää opetella suvaitsevaisuutta, hyväksyä sellaisenaan kaikki muutkin ihmiset.
minun painoni nousi raskauden aikana 15 kg, mutta nyt olen 2 vuotta myöhemmin taas hoikka. muistan, että masentuneena en aina jaksanut pestä hiuksia kauppareissua varten. laitoin silloin pipon tai huivin päähän :)
Niin että olisin Olgalta vähän ymmärrystä pyytämässä. Melkein tässä rupee toivomaan, että Olga sairatuis johonki lihottavaan sairauteen ja masentuis niin, että ei jaksais tukkaansa pestä. Pitäis kantapään kautta opettaa mokomia itserakkaita tyhmeliinejä..
Toisin kuin minä, joka olen luovuttanut ajat sitten.
Kuka on Olga Koskikallio?