Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YH=varma pano?

Vierailija
19.06.2012 |

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta muuten että miehet jotka jakavat munaa kaikille eivät huomaa mitään vikaa OMASSA TOIMINNASSAAN vaan kritisoivat sen sijaan niitä naisia joilta kulloinkin saavat?! Melkoista itsekritiikin puutetta :DD

Vierailija
42/66 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omia lapsia päiväkotiinvieessä kun vähän kehaisee yh:a ja kun vlk tapaa baarissa + tarjoaa pari-kolme tiukkaa niin saa aamuyöstä tuikata vaikka kakkoseen jos haluaa. Ja kyllähän mää haluankin. Toistakymmentä tuollaista saalista reilussa vuodessa. Eivätkä huutele perään ;-)

You go girl!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. työporukan kanssa, tai opiskelijailloissa tai viettämässä omien / kavereidensa syntymäpäiviä...? Olet vähän outo.

Eli lähtevät baariin juhlimaan esim. synttäreitä ja toivovat flaksin käyvän. Katselevat miehiä sillä silmällä koko illan.

mikä on katkeruutesi syy? Olet vähän friikki...

Vierailija
44/66 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen ex, se helvetin yh pilaa meidän elämän ja meidän kesäloman tuomalla miehen entiset lapset meidän hoitoon! Vttu mä vihaan yksinhuoltajia!

Vierailija
45/66 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä nyt Yh:kin seksiä haluaa ja tämä yh haluaa paljon ja usein. Totuin avioliittoni aikana että seksiä oli joka päivä ja seksi oli hyvää. Minkäs koira karvoistaan :D. Ei se että olen nykyään yh, ole vaikuttanut seksuaalisuuteeni.

Vierailija
46/66 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi, oi miksi yh lähtee baariin muuta kuin munaa etsimään?!

Lapsen kanssa menee muu aika, miksi heittää hyvä "oma aika" hukkaan kun sen voi käyttää miehen metsästykseen?

Älkää jaksako esittää muuta mitä ette ole =)

Vierailija
47/66 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ihmistä huonommaksi tee ja himot ne on hiirelläkin! Miksi yh ei sais harrastaa satunnaista seksiä, mistä sen tietää onko se lauantain pano juuri SE oikea vai pelkkä hetken helpotus? Minä en ainakaan tuomitse!

Vierailija
48/66 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vois nimittäin miehet enää vähempää kiinnostaa. Ei varsinkaan kun tämän palstan kommentteja lukee.

Aidosti välittävää, empaattista, tervejärkistä miestä tuskin on olemassa ja vähempään en tyydy. Mikään ei ole hirveämpi ajatus kuin satunnainen pano ilman rakkauden tunteita.

Vierailija
49/66 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ihmistä huonommaksi tee ja himot ne on hiirelläkin! Miksi yh ei sais harrastaa satunnaista seksiä, mistä sen tietää onko se lauantain pano juuri SE oikea vai pelkkä hetken helpotus? Minä en ainakaan tuomitse!

Vierailija
50/66 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kanssa menee muu aika, miksi heittää hyvä "oma aika" hukkaan kun sen voi käyttää miehen metsästykseen?

Viina loppui kesken ja laskuhumala vituttaa? Mitä jos menisit vain nukkumaan.

Vierailija
51/66 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. vakipano on tällähetkellä enkä ole häntä löytänyt baarista mutta mitä sitten vaikka olisin löytänytkin. Mies on aika paljon nuorempi enkä voi kuvitella parisuhdetta hänen tai kenenkään muun kanssa mutta seksistä en luovu :D.

Vierailija
52/66 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erottuaan jonkun mielestä täysin samanlaisiksi, riippumatta siitä millaisia he ovat aiemmin olleet? Milloin tuo muutos niinku tapahtuu? Haluan tietää että missä vaiheessa eron jälkeen alan kiinnostua yhden illan jutuista ja puhua "panoista", sillä tuollainen maailma on ollut itselleni täysin vieras, aina. Kertokaa siis te "=)"-tyttöset, milloin tästäkin uskovaisesta , 44-vuotiaasta absolutisti äidistä tulee "huora" ja "helppo pano"? 8 vuotta on jo mennyt ilmeisen huonona yh:na kun en täsmää kriteereihinne, mutta ehkä muutos on tulossa että sovin AV:n ahtaaseen maailmankatsomukseen. Ehkä jo tänä kesänä.

Niin ja vielä tämä: =)

Vierailija
53/66 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erottuaan jonkun mielestä täysin samanlaisiksi, riippumatta siitä millaisia he ovat aiemmin olleet? Milloin tuo muutos niinku tapahtuu? Haluan tietää että missä vaiheessa eron jälkeen alan kiinnostua yhden illan jutuista ja puhua "panoista", sillä tuollainen maailma on ollut itselleni täysin vieras, aina. Kertokaa siis te "=)"-tyttöset, milloin tästäkin uskovaisesta , 44-vuotiaasta absolutisti äidistä tulee "huora" ja "helppo pano"? 8 vuotta on jo mennyt ilmeisen huonona yh:na kun en täsmää kriteereihinne, mutta ehkä muutos on tulossa että sovin AV:n ahtaaseen maailmankatsomukseen. Ehkä jo tänä kesänä.

Vierailija
54/66 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
55/66 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron jälkeen vaivauduin pitkään pahoittamaan mieleni ainaisesta yksinhuoltajuuden perusteella haukkumisesta. Sitten aloin todeta, että samapa tuo, jonkun omaa katkeruuttahan se vain osoittaa. Ehkä mustasukkainen av-mamma on luonut kuvitelman, että kaikki yh:t yrittävät vokotella hänen hyvän miehensä itselleen?

Vierailija
56/66 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yh:t yrittää vokotella meidän miehet! Jos ette kelvannut omille miehillennekään niin miksi kelpaisitte meidän miehille?

Vierailija
57/66 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paljon harrastuksia ja lapset ovat joka toinen viikonloppu isällään ja muuten 4-5 viikkoa. Vapaat viikonloput menevät aika pitkälle vapaaehtoistöissä tai ystävien luona, baarissa olen ollut viimeksi öööö pääsiäisenä. Eikä minulla ole mitään ongelmia viettää aikaani lasteni kanssa.

Vierailija
58/66 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkää YLEISTÄÄ... Kaikki yksinhuoltajat ovat samanlaisia ja...kaikki USKOVAISET ovat munahaukkoja! Olen uskovainen, kyllä, tavallinen ortodoksi joka uskoo Jumalaan ja kunnioittaa toisia ihmisiä. En pysty ottamaan ihmissuhteita kevyesti.

Surullista että nautit ilmeisen paljon siitä että kykenet kommenteillasi tuomaan pahaa oloa.

Vierailija
59/66 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemusta asiasta, mutta omalla kohdallani olen nyt ehdottomasti paljon vaikeampi tai lähes mahdoton pokattava kun olen yh, kuin koskaan aiemmin. En ala yhdenyön juttuihin, ei huvita. Otan nyt tilanteet hitaammin kuin koskaan ja viimeisin seksi on edelleen lasteni isän kanssa, vaikka muita olen jo tapaillut ja tapaan edelleen.

Vierailija
60/66 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yh:t yrittää vokotella meidän miehet! Jos ette kelvannut omille miehillennekään niin miksi kelpaisitte meidän miehille?

"kelpaat" miehellesi? Vaikutat elävän nyrkin ja hellan välissä. Oma yksinhuoltajuuteni muuten johtuu tapahtumasta jonka kuultuasi tuskin naureskelisit, ellet sitten ole aivan tunnevammainen. Ehkä valitettavasti kuitenkin olet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi