YH=varma pano?
Kommentit (66)
ei ehkä muuten tavattuna, mutta miksi se sinne baariin muuten menisi kun munaa etsimään?
5 vuotta sitten.
En ole koskaan harrastanut yhden illan juttuja, miksi siis harrastaisin niitä varsinkaan nyt, pienen lapsen äitinä?
Eron jälkeen en ole enää uskaltanut tutustua kehenkään.
kun on lasten kanssa 365 iltaa vuodessa, ei kovin tule edes noita tilaisuuksia.
Missään muussa porukassa ei ole niin paljon seksittömään elämään sopeutuneita, miesten suhteen kriittisiä sekä suhteen alkamisessa yhtä varoivaisia naisia.
miehen mielipide.
Tämä yh on ainakin miesten suhteen hyvin kriittinen ja varovainen. Seksiä kaipaisin, välillä oikin ärsyttää olla kaveriväleissä yhden exän kanssa, jonka kanssa oli aikanaan hyvää seksiä. Mutta kyllähän sitä nyt seksin puutteeseenkin ok tasolla sopeutuu, kun se mahdollistaa miehistä erossa pysymisen. Ainakin toive olisi malttaa vielä jonkin aikaa.
hyvän kanssa kelpais joskus, mutta missä ne hyvät on? Onko ne niitä "Vaimo ei anna, lupaan olla nopea"-tyyppejä?
ei ehkä muuten tavattuna, mutta miksi se sinne baariin muuten menisi kun munaa etsimään?
Onko miehen lapset tulossa juhannukseksi teille etkä pääse rauhassa kännäämään? Voi surku.
Yh vapaalla ja pari drinkkiä tarjoo kunhan muistaa kehua ja mielistellä niin varma saanti :)
Minkäänlainen teeskentely eikä lipevyys valitettavasti mene läpi. Toiseksi, olen absolutisti, olen ollut aina. Ne muutamat kerrat kun olen äitinä ollut baarissa niin olen ollut siellä työporukan mukana illanvietossa ja kotona on ollut samaan aikaan vain muutaman tunnin ajaksi tilattu lapsenvahti. En ole viettänyt vielä baarissa iltaa yli puolenyön.
Onko miehen lapset tulossa juhannukseksi teille etkä pääse rauhassa kännäämään? Voi surku.
[/quote]
Me ollaan ihan tavallinen perhe, molemmat lapset yhteisiä eikä muita lapsia. Ei mua mikään riepo :D Mitä ihmeellistä mun vastauksessa oli, sanoin mielipiteeni kuten sen näen. Oliko siinä jotain ihmeellistä? :)
Me ollaan ihan tavallinen perhe, molemmat lapset yhteisiä eikä muita lapsia. Ei mua mikään riepo :D Mitä ihmeellistä mun vastauksessa oli, sanoin mielipiteeni kuten sen näen. Oliko siinä jotain ihmeellistä? :)
Vastauksessasi oli siinä mielessä "ihmeellistä" että se vaikuttaa elämää kokemattoman, suvaitsemattoman ja noin 17-vuotiaan kirjoittamalta.
Onko miehen lapset tulossa juhannukseksi teille etkä pääse rauhassa kännäämään? Voi surku.Me ollaan ihan tavallinen perhe, molemmat lapset yhteisiä eikä muita lapsia. Ei mua mikään riepo :D Mitä ihmeellistä mun vastauksessa oli, sanoin mielipiteeni kuten sen näen. Oliko siinä jotain ihmeellistä? :)
esim. työporukan kanssa, tai opiskelijailloissa tai viettämässä omien / kavereidensa syntymäpäiviä...? Olet vähän outo.
Yh vapaalla ja pari drinkkiä tarjoo kunhan muistaa kehua ja mielistellä niin varma saanti :)
Provinssin päätösklubilla kyllä kehuttiin ja tarjottiin ja halattiin mutta niin vain työnsin jätkät taksiin ja lähetin kotiin :)
johon kalikka kalahti :D
Ei kai mun tarvitse mielipidettäni perustella, niin kuin ei sinunkaan tarvitse. Näin sen asian vain näen :)
niin olen helpponakki. Jos olisi ottajia siis, joskus vaan vissiin alkoholiton ja itsevarma nainen pelottaa ja toisaalta kaikista lipevimmät tyypit jätän nuolemaan näppejään. Seksiä on viimeksi ollut viime vuoden loka tai marraskuulla, en nyt enää tarkkaan muista. Silloinkin ihan itse ehdotin että mennäänkö teille vai meille :D
omia lapsia päiväkotiinvieessä kun vähän kehaisee yh:a ja kun vlk tapaa baarissa + tarjoaa pari-kolme tiukkaa niin saa aamuyöstä tuikata vaikka kakkoseen jos haluaa. Ja kyllähän mää haluankin. Toistakymmentä tuollaista saalista reilussa vuodessa. Eivätkä huutele perään ;-)
Sain kokea aivan riittävästi mitä tulee miesten luonteeseen. Meitä kaltaisiani realisteja on muuten yksinhuoltajissa todella paljon.
niin tee. Minä esimerkiksi en ole koskaan mennyt baariin hakemaan munaa. Tiesitkö että siellä voi jutella, pelata, pitää kokouksia, katsoa bändejä esim.?
esim. työporukan kanssa, tai opiskelijailloissa tai viettämässä omien / kavereidensa syntymäpäiviä...? Olet vähän outo.
[/quote]
Eli lähtevät baariin juhlimaan esim. synttäreitä ja toivovat flaksin käyvän. Katselevat miehiä sillä silmällä koko illan.
omia lapsia päiväkotiinvieessä kun vähän kehaisee yh:a ja kun vlk tapaa baarissa + tarjoaa pari-kolme tiukkaa niin saa aamuyöstä tuikata vaikka kakkoseen jos haluaa. Ja kyllähän mää haluankin. Toistakymmentä tuollaista saalista reilussa vuodessa. Eivätkä huutele perään ;-)
olevasi oikein kunnon mieshuora. Taidat olla vähän päissäsi kun tuo kirjoittaminen ei oikein luonnistu? Ei mitenkään yllätä.
kun en ole eron jälkeen edes halannut miestä... Kiinnostuneita miehiä olisi ollut mutta mieheen luottaminen enää milloinkaan on minulle mahdotonta. Eroni takana oli poikkeuksellisen kamala seikka jonka mies oli salannut elämästään usean vuoden ajan. Erosta on jo 5 vuotta eikä seksisuhde edelleenkään käy mielessä.