Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin painajaista, että menin farkuissa häihin. Hävetti suunnattomasti. Mitä painajaisia teillä?

Vierailija
11.06.2012 |

Tämä on tosi. viime yönä näin unta, että menin häihin farkuissa. Ihmettelen itseäni ja häpesin kauheasti. En yhtään unessa tajunnut, että uneksin. Joskus ymmärrän jo unessa, että "no hätä, ei tää oo totta". Olen toki unta nähnyt siitäkin esim. että yöpaidassa menen töihin tms. Mutta tuo farkkujuttu tuli jotenkin niin puskista.

Minkälaisia painajaisia tai ihmeunia teille on tullut... (esim. johtanut ed. illan tapahtumista tai jostain)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoksen veren maku suussa, lapsi kainalossa jotain pahaa karkuun. Nuo unet päättyvät siihen että otan kirveen/luodin/puukon tms. osuman selkääni ja kuolen, mutta lapsi pelastuu.

Jos näkisin ap:n kuvailemaa unta, nauraisin kuin apina herättyäni. Yleensä kun näen unta, on se karkuun juoksemista tai vastaavaa.

Vierailija
2/10 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille töihin oli murtauduttu ja mun kannettava tietokone oli ollut laukussa pöydälläni. Jostain syystä olin laittanut laukkuun myös oman verkkotunnukseni ja salasanani. Niinpä varas oli päässyt koneelleni ja mm. lähetellyt nimissäni sähköposteja....uni oli todella ahdistava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen usein unia ihan tavallisista asioista, jotka joskus menevät pieleen. Esimerkiksi juuri näin painajaista, että olin kuumeessa kaksi viimeistä päivää ennen äitiyslomaa. Olin muka niin kipeä, että nukuin vain enkä edes muistanut soittaa töihin etten ole tulossa. Edellisestä sairaslomastani on oikeasti reippaasti yli vuosi aikaa.

Vierailija
4/10 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unessa on joku kiinalainen vanhus, joka puhuu kaikkea filosofista tms. Hän aina sanoo unessa, että joudun maksamaan tekemistäni asioista ja tappaa läheisiäni yksitellen (esim. tappoi äitini katkaisemalla tämän pään edessäni).

Unessa myös talomme alkoi palaa ja kuopuksemme (2v.) sisällä. Kuulin, kuinka hän itki mutta mies kielsi menemästä sisään, emme voi kuulemma tehdä mitään ja kiskoi minua pois. Yritin pelastaa pihasta edes valokuvaa hänestä mutta se paloi ennen kuin ehdin saada sen.

Tuossa nyt vähän esimerkkiä unesta, joka toistuu aika usein. Aina herään hiestä märkänä ja itkien eikä uni meinaa tulla uudestaan kun on pakko varmistaa, että kaikki ovat kunnossa.

Vierailija
5/10 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskellä kauppaa tajusin, ettei mulla ollut housuja jalassa. Pelkästää paita (ei edes alushousuja) päällä.

Oli tosi ahdistavaa yrittää päästä huomaamattomasti kaupasta ulos ja kotiin.

Vierailija
6/10 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkät kymmensenttiset mustat karvat vaan roikku kintuista. :(

- 6

Vierailija
7/10 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein juoksen jotain pahaa karkuun ja takaa-ajajalla on puukko, ase, kirves tmv. Aivan kamalaa. Toisinaan se tapahtuu liikkuvassa junassa, joskus metsässä, kadulla, talossa.

Sitten on nämä kaatumis- / putoamisunet. Kaadun portaissa, putoan korkealta tai hukun.

Nyt toissayönä oli aika poikkeava uni. Olin lomamatkalla, yksin. Kaikki muut olivat ystävien tai perheiden kanssa ja minä ypöyksin ja kärsin siitä. Yritin lyöttäytyä ihmisten seuraan mutta he välttelivät minua. Lisäksi oli kauhea ukkosmyrsky ja tiesin että toinen lapseni oli ulkona pelaamassa jääkiekkoa enkä päässyt häntä suojaamaan. Mutta pojalle ei käynyt mitään.

Yhden kerran veljeni oli sarjamurhaaja ja näin hänen viimeisimmän veriteon (30 hlö). Päätin kertoa asiasta isälleni ja ilmoitimme poliisille, koska veli oli tappanut jo aikaisemminkin. Oli kamalaa salata se asia tuttavilta. Veli oli ihan sekaisin ja ajeli vain ruohonleikkurilla tyytyväisenä. Samaan aikaan join isäni kanssa punaviiniä keittokomerossa. Todella outoa.

Vierailija
8/10 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä kyllä omatkin painajaiseni ovat joitain pakemiseen liittyviä, tai sitten niissä sattuu jotain kauheaa läheisille. Tuo farkkujuttu ei oikeastaan ollut painajainen, mutta hävettävä tunne oli, ja aika elävä sellainen.

Vierailija
9/10 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana yleinen painajainen oli se että yhtäkkiä tajusin olevani alasti jossain arkisessa tilanteessa missä oli paljon ihmisiä.

Nykyään painajaiset ovat usein työhön liittyviä.

Harvemmin kukaan on unissa aseen kanssa jahdannut, satunnaisesti toki niitäkin unia.

Vierailija
10/10 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin painajaista että menin naimisiin.