Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

YH=varma pano?

Vierailija
19.06.2012 |

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

baareissa on myös eronneita miehiä, jotka hakee sitä samaa kuin yh-naisetkin. Ei yh-naisten ole pakko teidän lökäpöksyukkojenne kanssa paneskella, elleivät sitten välttämättä halua. ;-)

Vierailija
2/66 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovia kokenut ujo nainen joka pelkää miehiä. Hän on ollut eronsa jälkeen sinkku jo vuosikaudet. Hänen eronsa takana on hyvin traaginen tapaus joka kosketti monia ihmisiä pienessä kaupungissa. Hänen ex-miehensä on ollut jo vuosia laitoshoidossa. Muistan vielä ne ajat miten mukava hänen mies oli ennen sairastumistaan, ja kukaan naisen tunteva ei syyttele naista "väärästä miesvalinnasta" tai varsinkaan siitä että hän on yksinhuoltaja. Toisaalta, asummekin Ruotsissa jossa asenteet elämässään kovia kokeneita kohtaan eivät ole oniin vahingoniloiset ja julmat kuin Suomessa, siltä minusta tuntuu.

Olen yrittänyt aina toisinaan turhaan houkutella tuota naista kaveriksi illanviettoon tai sellaisiin tapahtumiin jossa hän voisi tavata sinkkuja. Hänen varautuneisuutensa läpi ei varmasti helpolla pääse.

Kun kokee tarpeeksi kovia niin muuttuu lopulta varovaiseksi ja kyyniseksi. Enpä voinut itsekään ennalta tietää miten avioliittoni tulee päättymään.

Juhlatunnelma on arjestani niin kaukana että en voisi kuvitella lähteväni mihinkään baariin tai festareille. Se edellyttäisi nimittäin vähän huolettomampaa elämäntilannetta ja vähemmän rankkoja kokemuksia miehistä ja ihmisistä ylipäätään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, miksi yh-äitejä morkataan? Oikeasti, ehkä kyse on lopulta siitä, että itse joutuu elämään sen saman tylsän paskamahan kanssa päivästä toiseen. Yh on sen verran itsenäinen, että ei suostu sinun kohtaloosi vaan jatkaa elämäänsä yksin lastensa kanssa ja usein selviää jopa hyvin tehtävässään.

Pahempana minä pidän parisuhteessa olevia, joilla on sivusuhde tai useampia. Yh on vastuussa teoistaan vain itselleen.

Olin itse kuusi vuotta yh ja en kyllä montaa kertaa jalkojani levitellyt. Kamalaa aikaa, ei aikuisen ole hyvä olla yksin, ilman seksiä.

H

Vierailija
4/66 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muille ei.

Vierailija
5/66 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt olis, jos sulla halua-oon 39v komee miäs.ja lempee.soita 040-4155475.

Vierailija
6/66 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän oli joku ketju just vähän aikaa sitten. Kaikille on aika selvää että YH:t=yksinkertaisia huoria.

Harvassa on yh:t jotka ei jatkuvasti ole haavojaan aukomassa, mikäli siihen ikinä tilaisuuden saavat. Jos mies haluaa laueta pahasti seksinhimoiseen lutkaan, niin yh:t on turvallinen valinta. Puhelinnumeroa niille ei kannata tosin antaa, osa niistä alkaa epätoivoisesti soittaan perään ja turvaan rahaa yöllisistä palveluistaan.

Vierailija
7/66 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olis pitänyt olla varmin pano meijän porukassa, niin se oli kyllä yleensä se kenellä ei ole lapsia, mutta mies löytyi, blondi, ylimeikattu ja feikattu, joka lähti miesten mukana niihin vessoihin panemaan menemään. Mä olin se, joka näytti keskaria, otti tarjotun juoman ja totes tylysti: "Ei teistä ole muuta kuin harmia".

Mä viihdyin erittäin hyvin omien kavereiden seurassa, ei tarvinnut sinne baariin munaa mennä etsimään, kun tuota olis saanut ihan lähikaupastakin hakea, muttei vaan kiinnostanut, niin ei kiinnostanut.

Kun sen lapsen vihdoin sai hoitoon, ei vaan kiinnostanut mikään seksiin liittyväkään! Sitä halus vaan olla ja nauttia siitä hengähdystauosta, kera hyvien ystävien. Suuntana oli joskus baari, joskus oltiin vaan ja istuttiin iltaa, katsottiin leffaa, kuunneltiin musiikkia. Saatoin istua myös omassa naapurissani istumassa iltaa, naapurit olivat aivan ihania :)

Näin mentiin, kunnes töiden kautta törmäsin mieheen, joka vei suoraan jalat alta hymyllään. Kyynisesti tähänkin kuitenkin suhtauduin, mutta kun juteltiin selvisi, että miehellä on oikeasti aivotkin ja periaatteet! Kerran uskaltauduin pyytämään miestä kahville ja sille tielle se jäi, eikä pois edes halua. Varma pano olen vain hänelle :)

Vierailija
8/66 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yh

Vierailija
9/66 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmisillä on kuva, että yh tarkoittaa sossun tuilla elävää työtöntä, jonka housut kastuu heti, kun joku mies vähän vilkaiseekin?

Tuttavapiirissäni ei ole ainuttakaan tälläistä yh:ta.

Eli ei, ei ole aina varma pano. Ja ei, kaikki yh:t eivät käy lähipubissa viettämässä aikaansa.

Vierailija
10/66 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä huoria ja mieshuoria oo yksinhuoltajissa,yhteishuoltajissa ja kaikissa muissakin ryhmissä?

En jaksa uskoa että lapsilla on asian kanssa mitään tekemistä. Huora on huora. Lapsilla tai ilman.

Ihmettelen tätä yleistystä että yksinhuoltajat jakaa tavaraa helposti. Tuskin sen helpommin ku lapsettomatkaa. ÄÄLIÖT.

Vierailija
11/66 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se johdu jostain muusta

Vierailija
12/66 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni on yh siksi ettei ole jaksanut vetää perässään jotain ääliötä. Kun oma ja lasten elämä sujuu hyvin (ja usein se sujuu kun sen äijän saa pois siitä elämää pilaamasta) niin luuletko että siihen raahaisi baarista jonkun vielä ääliömmän? Mun tuntemani yh:t ovat pikemminkin laatutietoisia, maksaneet tarpeeksi kovan hinnan jo huonoista ihmissuhteista. Saa olla aika hyvä tyyppi että sen kotiinsa raahaa. Erikseen on sitten läheisriippuvaiset yms ihmiset, mutta se ei olekaan kiinni siitä onko yh vai ei.

Vierailija
13/66 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vasta harrastin seksiä kun löysin hyvän miehen, eli nykyisen aviomieheni. Kyllä siinä oli toista vuotta kuivakausi.

En käsitä mistä se kuvitelma tulee että yh:lta saa, suuri osa yh:sta ei edes pääse kovin usein kämpästään yksin ulos, lapset roikkuu jaloissa kokoajan.

Vierailija
14/66 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vasta harrastin seksiä kun löysin hyvän miehen, eli nykyisen aviomieheni. Kyllä siinä oli toista vuotta kuivakausi.

En käsitä mistä se kuvitelma tulee että yh:lta saa, suuri osa yh:sta ei edes pääse kovin usein kämpästään yksin ulos, lapset roikkuu jaloissa kokoajan.

ja aikamontaa yh;ta kiinnostaa lasten hyvinvointi ja jos aikaa ja energiaa jää niin seuraavaksi toipuminen erosta tai itsensä kuntoon saaminen tms. Uskomattoman lapsellinen ajatus että yh olis joku helppo nakki. Kertoo enemmänkin luulijan peloista ja kieroutuneesta tunne-elämästä.

Vierailija
15/66 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon yyhoo ja pannu milloin kenenki miestä.

Ihanaahan tuo on, kiimainen seksi. Ja sit kuitenki äxäillä omassa sängyssä rumissa kalsareissa eikä kukaan oo narisemassa jos ei huvita.

Ei oo mun panot teiltä pikkuvaimoilta pois, olkaa huoleti, aina oon pannu ne häntä koipien välissä takasin kotia kasvamaan.

Vierailija
16/66 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muille ei.

Vierailija
17/66 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miettivällä?

Vierailija
18/66 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki yh:t on huoria. Heidän takiaan sinunkin miehesi pettää.

Vierailija
19/66 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään muussa porukassa ei ole niin paljon seksittömään elämään sopeutuneita, miesten suhteen kriittisiä sekä suhteen alkamisessa yhtä varoivaisia naisia.

miehen mielipide.

Vierailija
20/66 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi ollut seksiä helmikuussa ja sitä edellisen kerran edellisenä kesänä. Jos oon varma pano, niin missä mättää??? Olen hyvässä kunnossa jne. Yhdelle ukkomiehelle kelpaisin, mutta minä en häntä halua.