1,5 vuotias lapsi, eikä kertaakaan sairaana..
SE ON MAHDOLLISTA!
-Imetin vuoden ikäiseksi. Söin itse terveellisesti ja käytin paljon kasvisrasvoja, että maito olisi ravitsevaa.
- ei tuttia, ei tuttipulloa.
-todella tarkkana, ettei korviin mene kylvyssä vettä.
-ei rasvoja, ei saippuaa käytetty kertaakaan, lapsi 1,5v
-aina sopivasti vaatetta, ei liikaa, ei liian vähän.
-kaikki ruat olen tehnyt itse. luomua mahdollisimman paljon. ei ainuttakaan valmisruokaa ole ostettu.
-mitään ei ole lämmitetty mikrossa, se tuhoaa ruoan.
-maito, suoraan tilalta, käsittelemätön maito, jossa kaikki tallella.
-PAAAALJON rakkautta, hellyyttä ja huolenpitoa :)
No niin ja sitten te negatiiviset ihmiset, jotka nyt pidätte minua täydellisenä äitinä ja aijotte vidduilla jotain! Kirjoitan tämän siksi, että jotkut saisivat hyviä vinkkejä tulevaan äitiyteen. Joten te negatiiviset ja itseenne kyllästyneet äitit, älkää laittako mitään kommenttia.
toimittu melkein kaikessa samoin kuin ap. Paitsi ettei veden korviin menoa varottu, mutta ei kyllä tuohon ikään mennessä silti ollut korvatulehduksia. tilamaitoa ei saatu, mutta muuten imetin 2 v:ksi jne.
Lapsella oli pahat allergiat, toistuvia muita tulehduksia vauvana sekä jokunen flunssa. Lapsen lempipaikkoja taaperona oli lääkärien odotushuoneet.
Eli melkein samoin toimittu kuin ap, mutta lapsi todella paljon sairas. Kiva juttu, että ap:n lapsi on pysynyt terveenä, mutta kiitä ap onneasi ennemmin kuin ylennät itsesi.