Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 7.v tytölle liian rankkaa,

Vierailija
19.06.2012 |

jos harrastaa kaksi kertaa viikossa tennistä (ma ja to) ja golfia kolme kertaa viikossa (ti, ke ja la)? Tunnin pituisia treenejä kaikki.

Mitä mieltä olette?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkö aikaa kvereille?

Uskoisin kyllä ett jaksaa. Mun lapsella on ollut paljon harrastuksia. Tavallaan ne harrastukset on ollut pelastus, koska ei ole muuten oikein löytänyt kavereita. Harrastuksissa on sitten nähnyt muita. Esim nyt kesälomalla olisi yksinäinen ilman harrastuksiaan.

Vierailija
2/12 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi juttu kerrallaan noin nuorella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenit ovat iltaisin 17-19 välillä, päivisin jää kyllä aikaa lomailuun ja kavereiden näkemiseen. Tytölläni on tenniksessä myös paljon kavereita.

Ja tosiaan vain kesäloman olisi tarkoitus harrastaa noin "tiiviisti", kun koulu alkaa niin rajaamme harjoitukset max. kolmeen iltaan viikossa.

Muiden mielipiteitä? :)

Vierailija
4/12 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kolmet treenit viikossa olis ihan maximi!

Molemmat on kuitenkin vaativia ja kilpailuhenkisiä lajeja...

Vierailija
5/12 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti liian rankkaa.

Toki lapsestasi voi tulla kilpaurheilija kun jaksaa harjoitella ja on varmastikin nyt siitä innostunut, mutta onko se sen väärti että lapsuus jää kesken

Vierailija
6/12 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nämä on vain kesällä ja koulun alettua vähennätte määrää. Jos koulun jälkeen on joka ilta jotain niin silloin mun mielestä on, mutta ei näin kesällä. Jos siis lapsi tykkää. Jos ei tykkää, niin kertakin on liikaa.

Vierailija
7/12 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kesälomalla on ihan ok jos kerran päivällä ehtii leikkiä ja touhuta kavereiden kanssa. Myös perheen kesken olisi hyvä viettää hiukan aikaa. Ydinkysymys tuossa mielestäni on, että mitä mieltä lapsi itse on asiasta, haluaako harrastaa noin paljon?

Vierailija
8/12 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä. Toisaalta, jos tähtää kilpauralle tosissaan, niin pakkohan se on ajoissa aloittaa. Mutta rankkaa on ja vanhempanahan sitä sitten muistelevat, että rankkaa oli.

Vierailija
9/12 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö pelaa futista 4-5 kertaa viikossa. On kahdessa eri joukkueessa eikä halua itse luopua yhdestä tai vähentää treenimäärää. Eli asutaan kentällä, on erittäin lahjakaskin siinä.

Vierailija
10/12 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 6v tytöllä on nyt kesällä 3krt/vko treenit, liikuntaa eri muodoissaan. Kaverit on samoissa joukkueissa niin näkee siten heitä.

Niin siis ok, jos se teidän lapselle on ok.

Vierailija
11/12 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minä en!

Nyt 7v käy kahdesti viikossa ja vanhemmat kuljettavat. 12 v käy kolmesti viikossa mutta osaa jo mennä itsenäisesti.

Vierailija
12/12 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...miksi juuri nämä kaksi "hienosto" lajia...??

itse noin pienelle lapselle suosittelisin vain ihanaa vapaata lapsuutta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi