Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheessämme nauretaan eniten pierulle, myös tekopieruille!

Vierailija
19.06.2012 |

Teemme mieheni kanssa paljon myös suulla pieruja, jos oikeita ei piisaa. Monesti illalla kumpikin saa tehdä kolme mahdollisimman erilaista ja aidon kuuloista pierua suulla. Mahtavinta on, jos joskus tulee pieru samaan aikaan, se on todella harvinaista.

Lapsi on vielä vauva, mutta kohta pitää alkaa lapsen kuullen rajottaa, että oppii olemaan sosiaalisesti hyväksytty. Mitä mä teen, jos mua vaan alkaa naurattaa ihan kauheesti lapsen pierujutut, kun kypsä reaktio oisi korkeintaan hymähdys ja että no niin ei tuommoisille tarvitse nauraa. Pierrä saa vain vessassa ja ovi kiinni.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole pieruja rajoitettu, vaikka lapsi on jo 10v. Komeasti osaa tehdä numeron pierustaan hänkin. Tosin ihme kyllä, osaa julkisella paikalla olla pieremättä, eli ymmärtää, että pieruhuumori on vain kotona perheen kesken tapahtuvaa huumoria.

Kaikkein hauskinta on, jos tulee pieru ja röyhtäys yhtä aikaa.

Vierailija
2/8 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä keskustelusta sai päivän naurut :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

bussissa, enkä voinut kuin nauraa.

Pakko sen oli antaa piereskellä on matka kestää tunteja, ei voi pakottaa pidättelemään.

Vierailija
4/8 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaiset pieruhuumorin ihmiset vähä-älyisiksi

Vierailija
5/8 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin koomista, kun pieni suloinen tyttövauva töräyttää yllättäen kauheita päräyksiä kuin karskeinkin merimies :D

Vierailija
6/8 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset nauraa :D

Vierailija
7/8 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei oikeastaan juurikaan naureta pieruille, tai hyvin harvoin. Meillä nauretaan hauskoille jutuille, joita keksimme ihan itse.

Vierailija
8/8 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haisevat ihan paskalta. Vauvan pierut ovat huvittavia, muiden ei.

Me ei oikeastaan juurikaan naureta pieruille, tai hyvin harvoin. Meillä nauretaan hauskoille jutuille, joita keksimme ihan itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi