Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kihloissa ja ihastunut toiseen, ähh milloin tää loppuu!

Vierailija
19.06.2012 |

Häät tulossa ja menin sitten ihastumaan toiseen, vieläpä useamman vuoden nuorempaan työkaveriin... Mies on komea ja juttua riittää, nauretaan ja flirttaillaan aina kun törmätään. Pohdin pitkään onko kipinöinti vain omaa kuvitelmaa, mutta...

Nyt mies on työreissulla muutaman päivän ja laittoi eilen ahkerasti viestejä, jokainen sävyltään hyvin flirttailevia. Vastailin, pilke silmäkulmassa, mutta pysyin suht asiallisella linjalla...

Apua! Mitä teen? Miksi mies edes yrittää kun TIETÄÄ että olen varattu?? Olen korviani myöten ihastunut, vaikka tiedän että yhteistä tulevaisuutta ei tämän työkaverin kanssa ole, enkä ole nykyistäni jättämässä muutenkaan...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itse sun on oman elämäsi ratkaisut tehtävä

Vierailija
2/14 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se elämä on ja sen kanssa pitää jotenkin vain selvitä :) Jos asiat synkkaa niin miksi ei yrittäis sua vaikka tietää että olet varattu?

Nauti ja pidä rajat! Voihan se olla että tällä sun työkaverillakin on tylsä elämäntilanne ja haluaa siihen piristystä :)

Vierailija
4/14 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies itse varattu?

Kyllä miehet aina innostuu heti, kun vaistoavat, että tältä ois ehkä irtoamassa ;P

Jos olisit vapaa niin tietäisi, että hakisit ehkä jotain vakavaa suhdetta eikä välttämättä tuollaista flirttiä olisikaan.

Pidä nyt vain kiinni siitä omasta miehestäsi äläkä lankea mihinkään hetken hurmioihin!

Miten muuten kuvittelet, että voisit kymmeniä vuosia olla naimisissa, jos nyt jo lankeat johonkin turhanpäiväiseen pieneen flirttiin :(

Vierailija
5/14 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä alkanut flirttailla tai tekstailemaan mitään vihjailuja, kun olen ajatellut miten pahalta se itsestä tuntuisi jos mies tekisi niin jonkun toisen naisen kanssa. :-/

Eli se loppuu, kun lopetat sen...

Vierailija
6/14 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmetteletkö todella, miksi mies yrittää, vaikka tietää sun olevan varattu? Koska saa vastakaikua. Mitä sä vastailet sen flirttaaviin, tyhjänpäiväisiin viesteihin?

Yksi juttu on se, että kihloissa ollessa ei lämmitellä sivujuttuja. Toinen on se, että työkavereiden kanssa säätäminen on tosi huono idea.

Etäänny, lopeta, keskity omaan suhteeseesi. Sillä se loppuu - avaimet on sun käsissäsi.

Nyt mies on työreissulla muutaman päivän ja laittoi eilen ahkerasti viestejä, jokainen sävyltään hyvin flirttailevia. Vastailin, pilke silmäkulmassa, mutta pysyin suht asiallisella linjalla...

Apua! Mitä teen? Miksi mies edes yrittää kun TIETÄÄ että olen varattu?? Olen korviani myöten ihastunut, vaikka tiedän että yhteistä tulevaisuutta ei tämän työkaverin kanssa ole, enkä ole nykyistäni jättämässä muutenkaan...

Vierailija
7/14 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppu tod näk, kun sitä sille annat

Vierailija
8/14 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti ja pidä rajat! Voihan se olla että tällä sun työkaverillakin on tylsä elämäntilanne ja haluaa siihen piristystä :)

Jos kyse olisi ollut miehen ihastumisesta, flirttailusta ja tekstailusta, tuskin kukaan olisi ehdottanut, että anna miehen nauttia, sillä on tylsä elämäntilanne ja haluaa piristystä... :D

Vierailija
9/14 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu kihlattusi kanssa, kerro hänelle että työkaverin suunnalta on tullut flirttiä, etkä oikein tiedä, mikä on sopivissa rajoissa, ettet loukkaisi miestäsi. Sovitte rajat yhdessä, ja voit jatkaa työkaverisi kanssa niin pitkälle, kuin teille kaikille kolmelle sopii.

Jos et voi puhua kihlatullesi tilanteesta, on kyse jo pettämisestä, vaikka "mitään" ei olisi tapahtunut.

Vierailija
10/14 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka olisin sinkku, en pitäisi työkaveria potentiaalisena seurustelukumppanina. Meillä on alle 5v ikäeroa, mutta elämäntilanteet niin erilaiset: itse olen gradua vaille valmis maisteri, työkaveri vain muutaman vuoden (ääk) päälle täysi-ikäinen. Eli ihan kakara siis. Mutta ahh, miten kuuma :D

Olen seurustellut oman mieheni kanssa viisi vuotta, eikä ns. intohimoisesta suhteesta ole voinut hetkeen puhua. Miestä stressaa työkuviot yms. Mietin että olisiko se sysännyt mut ihastumaan mahdottomaan tapaukseen.

Flirttailusta nautin, mutta tiedä sitten mitä työkaveri ajattelee... Äähh...

-ap

Vierailija
11/14 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä parasta että keskityt vaikka kirjoittamaan sitä gradua valmiiksi.

Vierailija
12/14 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä parasta että keskityt vaikka kirjoittamaan sitä gradua valmiiksi.

Vierailija
13/14 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiire sulla on naimisiin tossa tilanteessa?

olet todella nuori hei itsekkin :)

Vierailija
14/14 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yrittää, koska itse annat mahdollisuuden. Olet päästänyt jutun jo liian pitkälle. Lopetat joko nyt tai vanhan suhteesi saat haudata. Mikä on motiivisi mennä naimisiin ja flirttailla? Et taida olla tyytyväinen suhteeseesi?