Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Silitätkö lakanat? Entäs alushousut?

Vierailija
23.11.2005 |

minä en kumpiakaan. elämä on ihan tarpeeksi hankalaa muutenkin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän muut intressit...

Vierailija
2/12 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silittäkööt ne, jotka tykkää silittää. Juhlapaidat ja mekot silitän. Muuten ostan ja käytän vaatteita, joita ei tarvitse silittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetelen vaatteita suoriksi märkinä ja laitan ne siististi kuivumaan, ei niitä sen jälkeen tarvitse enää silittää. Ostan myös paljon sellaisia vaatteita, jotka rypistyvät huonosti.

Lakanoita ei tulisi mieleenkään silittää, se on varmaan turhinta hommaa mitä tiedän... minä voin aivan hyvin nukkua vähän ryppyisissäkin lakanoissa :)

Vierailija
4/12 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten en silitä vaatteita, paitsi juhlavaatteet ja omat työvaatteeni (miehellä on työvaatteet talon puolesta...)

Vierailija
5/12 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En silitä muuta kun juhlavaatteet ja kauluspaidat. Ihan hullunhommaa silittää kaikki vaatteet..

Vierailija
6/12 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäsiistin oloisiksi, jos ovat vähänkin ryppyisiä. Miesten boxereissa sen huomaa selvästi, jos on jäänyt silittämättä, argh!

Vierailija
7/12 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silitän vain kankaiset paidat ja puserot. En muuta. Inhoan silittämistä muutenkin.

Vierailija
8/12 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en silitä, vaikka tykkään silittämisestä. Ennen lapsia silitin kaikki muuta paitsi alusvaatteet ja sukat. Sitten rupesi kasaantumaan liian isot silittämättömien pinot ja lopulta jätin sen puuhan kokonaan. Nyt olen jo tottunut silittämättömiin vaatteisiin. Meillä on kuivausrumpu, joten tulee sileää muutenkin.

Vierailija
9/12 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silitän lasten lakanat ja tyynyliinat sekä aikuisten tyyyliinat. Alushousuja ei tulisi mieleenikään silittää. Silti ihmettelen, miten joku voi olla silittämättä esim. t-paitoja, puuvillapaitoja tai neulepuseroita. Kyllä vaatteesta kuin vaatteesta näkee, jos sitä ei ole silitetty. En ikinä laittaisi itseni tai lasteni päälle silittämättömiä vaatteita vaikka ne kuinka siististi olisi kuivattanut.

Vierailija
10/12 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset nayttavatkin niin homssuisilta. Yok!!

Meilla silitetaan kaikki vaatteet ja vuodevaatteet. Ja siivotaan.

Tosin omat alushuosuni saattavat kylla liian naruisia silitykseen.....

Vierailija
11/12 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä vaan voi silittää! sukat, alkkarit, fleecet, toppatakit jne. Mut sehän on sille hyvä jos tykkää...

Vierailija
12/12 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

/isät silitä lasten vaatteita?

En voisi kuvitellakaan, että laittaisin lapsen kerhoon silittämättömissä ja pölyisissä vaatteissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän