No niin kaikki leipurihiivat :)
Lapsen synttärit tulossa,aikuisia 23 ja lapsia 6 ikähaarukalla 1-6..monenko munan kakkupohja tarvitaan?Jostain netistä luin että kuuden munan kakku??Lisäksi tarjottavan on voileipäkakku,valkosuklaalimekakku,tuulihattuja,minipizzoja,pippareita ja lapsille mehua...
Kommentit (12)
Niistä tulee komea kakku ja riittää.
haluun pyöreen kakun :) :) :) ja ite kyl meinasin kuuden munan sijasta käyttää kahdeksan munaa,sen verran arveluttaa toi kuus munaa..
Vähän erilaiset niin voi maistaa kumpaakin.
Ei sulla varmaan niin isoo pyöreetä vuokaa ole, että sait siitä kaikille.
Ei riitä tavallinen vuoka vaikka laittas munia enemmän. Ei sitä saa paloiteltua niin monelle.
Sittekö vieressä pelkäät, ettei kaikille riitä!?
yhden munan kakku 3;lle . 10 munaa 30;lle. 9*3 =27. Siinä virallinen ohje.
suunnilleen saman verran vieraita ja kaheksan munan kakku..Sitä jäikin aika paljon...kaikki kun välttämättä ei ota kakkua kauheita määriä.
Tarkoitatte varmaan 5+5 munan kakkua ja siitä tulee kauhean korkea.
Ei mulla vuokaan mahdu 10 munan taikina ja kohoamaankin vielä.
Hirvee töttörö tuollainen 10 munan pyöreään vuokaan tehty kakku.
Minä teen yleensä 8 munan kakun isoon pyöreään vuokaan. 10 munan kakun sitten toiseen vuokaan. Kulmikkaaseen.
Tarkoitatte varmaan 5+5 munan kakkua ja siitä tulee kauhean korkea.
Ei mulla vuokaan mahdu 10 munan taikina ja kohoamaankin vielä.
Hirvee töttörö tuollainen 10 munan pyöreään vuokaan tehty kakku.
ihan yhteen vuokaan, vuoan leveys n. 25 cm ja korkeus ehkä 8-9 cm. Jos sulle tulee lapsivieraita niin pienempikin kakku riittää, ei nykylapset täytekakkua syö.
1 muna / 3 hlöä kakkuun. Näin lasketaan juhliin kakut. Eli 4 munan kakku on 12 hlölle. Isot palat on.
1 muna / 3 hlöä kakkuun.
Tulipa ilmotettua hassusti :). Siis yksi kananmuna on kolmelle henkilölle. Tulikohan yhtään selvemmin.
Onko muut samaa mieltä?