Nonni, mun uusi miesystäväni jätti mut jutun takia, jonka tänne v.....n palstalle
Kommentit (34)
Avaisitko vähän, niin saisimme keskustelua aikaiseksi?
hänestä ja hän luki kirjoitukseni, ihan tosijutun siis. En enää ikinä avaude tänne!
joskus vastasin kysymykseen: miksi jotkut pettää? että no seksin takia. mies luuli mun pettäneet häntä.. jospa se mies ei ollut siten sun arvoinen?
kirjoittamalla hänestä keskustelupalstalle? Lukiko hän sen sattumalta, vai miten sattui paikalle ja tunnisti itsensä?
Jos se oli näitä " miten kestää pienimunaista miestä" aloituksia niin ehkä ihan ymmärrettävää.
voicen aamussa ne puhu pitkään tästä palstasta ja kertoi et sen jälkeen kun oli ne pillu ja tissi kuva ketjut he ja kaikki heidän kaverit käy päivittäin aaveella joten on mahdollista et miehet käy enemmänkin varsinkin kun miespuoliset radiojuontajat myöntää avoimesti et tää on viihdyttävämpi kuin suomi24 yms.
voicen aamussa ne älyköt pyöriikin. :D
Onpas viistasta kirjoittaa liian tunnistettavasti...
jotku urpot kirjoittaa tänne esim. kuinka naapuri horoämmä pukee 3,7, ja 8v ääliölapsen merkkivaatteisiin ja lähtevät sitten farmari-Audillaan pesäpallo-otteluun tms.
Ei vissiin käy mielessä että tätä palstaa lukee tuhansia ihmisiä :)
Onpas viistasta kirjoittaa liian tunnistettavasti...
jotku urpot kirjoittaa tänne esim. kuinka naapuri horoämmä pukee 3,7, ja 8v ääliölapsen merkkivaatteisiin ja lähtevät sitten farmari-Audillaan pesäpallo-otteluun tms.
Ei vissiin käy mielessä että tätä palstaa lukee tuhansia ihmisiä :)
Paitsi, että se naapurin horoämmä ei tunnista itseään, kun sen lapset onkin 3.9 ja 7 vee ja niillä on Skoda, koska se on NIIN tyhmä ;-) ja silloista ap:ta naurattaa...
En arvannut, että miehetkin täällä näin pyörii. Ja varsinkaan tästä miehestä en olisi uskonut. Hän luki palstaa kotonaan ja soitti sitten mulle, että kiitos riittää . Mä olen niinniin rikki!
joka pyörii täällä. Hyvä että pääsit friikistä eroon.
Tarkemmin kun ajattelet, huomaat, että menetyksesi ei ollut suuri.
En arvannut, että miehetkin täällä näin pyörii.
Että ihmiset tekevät omituisia oletuksia. Koska palsta on avoin ja tänne päätyy usein aivan kummallisista syistä Googlen tai jonkin muun hakupalvelun tai asian kautta, ei voi mitenkään rajata sitä, kuka tänne kirjoittaa ja kuka viestejä lukee.
Mielestäni on kummallista olettaa, että joku lukee ja joku ei lue, koska asiaan ei voi mitenkään vaikuttaa. On aivan mahdollista, että Sauli Niinistö joskus selailee palstaa sillä vähäisellä vapaa-ajallaan, jos hän on sattunut googlaamaan jotain ja on mielenkiintoiselta vaikuttavan hakutuloksen perusteella päätynyt seuraamaan joitakin keskusteluja. Sitä ei voi eikä tarvitsekaan tietää.
lukeeko palstaa vai ei. Vaan sillä että ylipäänsä kirjoitit tänne hänestä jotain sellaista joka loukkas häntä?
Eli hän sai tietää mitä ajattelet hänestä oikeasti.
Jos olisit kirjoittanut kehuja tuskinpa olis jättänyt vaan tuntenut olonsa hyväksi.
Ja etsi googlettamalla apua siihen ongelmaan ja päätyi tänne, missä ap on valittanut. Ei varmasti kovin kivalta tunnu...
Kaikki ihmiset jotka käyvät jossain Sanoma Magazinen lehden foorumeilla, näkee myös uusimpia postauksia muiden lehtien foorumeilta.
Itse olen mies ja vastaan tähän ketjuun, koska näin tämän Pelit-lehden sivuilla.
Tarkoitan, ettei ap siinä mielestäni puhunut miehestä mitenkään loukkaavasti. Hänhän nimenomaan kertoi, että seksi miehen kanssa on ihanaa, vaikkakin mies tulee nopeasti. Joten sikäli en ymmärrä, miksi kyseinen ketju olisi johtanut miehen suuttumiseen.
JOS kyse n yt edes oli siitä ketjusta. Ap, ihan mielenkiinnosta, voitko kertoa mikä aloitus oli kyseessä? Jos mies kerran on jo vetänyt herneen nenään, niin tuskin tilanne enää pahenee.. :/
JOS kyse n yt edes oli siitä ketjusta. Ap, ihan mielenkiinnosta, voitko kertoa mikä aloitus oli kyseessä? Jos mies kerran on jo vetänyt herneen nenään, niin tuskin tilanne enää pahenee.. :/
Paitsi, että nyt se mies näkee tämänkin ketjun samalla , kun lukee vaikka Rakennuslehden foorumeita.
Ei se ainakaan saa miestä leppymään, kun ap täällä itkee ja paljastaa vielä mikä ketju välirikon aiheutti.
Toisaalta minuakin alkoi kiinnostamaan, että mikä ketju tämän takana on! :)
Mistä sai tietää?