Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi terveyskeskuksen ajanvarauksessa ollaan aina niin epäystävällisiä?

Vierailija
18.06.2012 |

Voin jotenkin ymmärtää, että joku luulosairas jankuttaja voi ärsyttää niin, ettei jaksa olla ystävällinen, mutta varmuuden vuoksiko siellä ollaan epäystävällisiä kaikille muillekin?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole täysin rokotettu hankalia tilanteita vastaan. Voit ennemminkin olettaa, että ne edelliset 10 sinne soittanutta on olleet enemmän tai vähemmän ikäviä.

Vierailija
2/23 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista meistä on niin kivaa asioida terveyskeskuksessa, että soittelemme sinne ihan vain päästäksemme ihanan terveyskeskuksen asiakkaiksi. Mitään oikeita vaivojahan ei kellään ole.

Ja juuri kun se ajanvarauksessa töissä oleva on saanut kyntensä lakattua niin tulee joku ääliö sotkemaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jouduin käyttämään lasta päivystyksessä tässä taannoin. Ensin hoitaja oli tyly, kunnes selvisi että tietyt veriarvot on todella koholla ja lapsi on oikeasti kipeä.

Mulla kerkes jo siinä alussa tulla se tunne, että hitto, lähetäänkö kotiin, kai mä arvioin lapseni tilan väärin.

Lopuksi lapsi joutui suoraan osastohoitoon.

Vierailija
4/23 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko, että soitat suoraan terveyskeskukseen?

Minä soitan aina siihen valtakunnalliseen "terveyspalvelut ja ajanvaraus" numeroon. Aivan ihanaa palvelua ja neuvoja saanut aina sieltä. Usein jäänyt aika varaamatta kun osaavat sieltä jo neuvoa miten kotikonstein tilanteessa pärjää. Suosittelen!

Vierailija
5/23 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla itse ystävällinen ja toista arvostava, saa usein uskomattoman hyvää asiakaspalvelua. Kannattaa koittaa joskus, mikä teho aidolla hymyllä ja hyvillä ajatuksilla on.

Vierailija
6/23 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAmpereella asuessa terveydenhoito oli aivan järkyttävän tympeää joka vaiheessa. Ja auta armias jos oli tarvetta päästä päivystykseen! Niiden natsien kanssa muutaman kerran asioitua menin kyllä aina suosiolla yksityiselle ellei ollut täyspakko käyttää kunnallista palvelua.

Vierailija
7/23 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jotain...

Vierailija
8/23 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tosi ystävällinen palvelu aina, toisin kuin Porissa päivystyksessä.

Vierailija
9/23 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla itse ystävällinen ja toista arvostava, saa usein uskomattoman hyvää asiakaspalvelua. Kannattaa koittaa joskus, mikä teho aidolla hymyllä ja hyvillä ajatuksilla on.

pää kainalossa anomassa kipupiikkiä armottomiin tuskiin, ja päivystyksen täti tympeänä yrittää käännyttää kotiin, niin siinä olotilassa ei kauheasti hymyilytä.

Vierailija
10/23 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noormarkussa on tosi ystävällinen palvelu aina, toisin kuin Porissa päivystyksessä.

Vierailija
11/23 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko, että soitat suoraan terveyskeskukseen? Minä soitan aina siihen valtakunnalliseen "terveyspalvelut ja ajanvaraus" numeroon. Aivan ihanaa palvelua ja neuvoja saanut aina sieltä. Usein jäänyt aika varaamatta kun osaavat sieltä jo neuvoa miten kotikonstein tilanteessa pärjää. Suosittelen!

jokainen osaa googlata nykyään ja palstalta saa neuvoa vaikeisiinkin tilanteisiin. Mutta jos oikeasti tarvitsisi lääkäriä, niin silloin olisi syytä saada aika ja olisi mukavaa, jos palvelu olisi hiukan ystävällisempää.

Vierailija
12/23 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAmpereella asuessa terveydenhoito oli aivan järkyttävän tympeää joka vaiheessa. Ja auta armias jos oli tarvetta päästä päivystykseen! Niiden natsien kanssa muutaman kerran asioitua menin kyllä aina suosiolla yksityiselle ellei ollut täyspakko käyttää kunnallista palvelua.

Ei siinä auta, vaikka miten yrittäisi itse hymyillä ja olla ystävällinen. Varsinkin siinä ajanvaraus- ja neuvontanumerossa on todella tympeää "palvelua". Jouduin äskettäin soittamaan sinne asiasta, jota ei ollut mahdollista hoitaa yksityisellä ja luoja miten ivallinen se täti siellä langan toisessa päässä oli! Anteeksi vaan kun soitin ja häiritsin...

t. tamperelainen

Vierailija
13/23 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi terveyskeskuksen ajanvarauksessa ollaan aina niin epäystävällisiä?

Kyllä työnteko varmasti kaikkia korpeaa.

Vierailija
14/23 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun soitan jonnekin viraston tai ihan mihin tahansa liikkeeseen, aloitan AINA puhelun näin.

Täällä puhuu MAija Meikäläinen hei.

Rauhallisesti. Siljalla ovat aina ihan sekaisin, eivätkä saa edes sanoa takaisin ,että hei. Varsinkaan virolaiset naiset...

Monet ovat selvästi häkeltyneitä hyvästä käytöksestä. JA minä saan aina todella hyvää ja ystävällistä palvelua. AINA.

MEtsä vastaa

Vierailija
15/23 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sen näköinen, että on elämän aikana viina ja tupakka maistunut. Ehkäpä niillä eväillä ei jaksa makeilla asiakkaille - anteeksi: potilaille.

Vierailija
16/23 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina luullut että se on vain meidän terkka.

Olen yrittänyt olla itse ystävällinen, mutta aina sieltä saa vittuilua takaisin, takuuvarman pahan mielen. Ainakin palvelu on tasalaatuista.

Vierailija
17/23 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehtisivät lakkailla kynsiä?

Vierailija
18/23 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitapa kuule sinne Tampereen ajanvarausnumeroon.... katsotaan vieläkö saat ystävällistä palvelua.

Ihan älytöntä väittää, että kohtelu johtuisi soittajasta. Jotkut asiakaspalvelutehtävissä olevat eivät vain sovellu siihen hommaan ja noin ajanvarauksiin niitä ihmisiä näkyy kertyneen.

Vierailija
19/23 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus tehnyt sitä työtä. Äärimmäisen stressaavaa. Puhelin soi koko ajan. Mahdollisesti joudut hoitamaan vo:lle ilmoittautujat samalla (+uusittavat reseptit ym). Ihmiset soittaa mitä ihmeellisimmistä asioista. Sitten yrität pähkäillä, että kuka sitä aikaa oikeasti tarvitsee. Lääkärille voi olla vaikka 10 päivystysaikaa (pienehkö kunta) ja ison perheen äiti soittaa ja vaatii saada kuusi lastaan lääkärille. Aika moni soittaa heti mulle nyt asenteella. Silti en hyväksy tylyä asennetta hoitajalta.

Vierailija
20/23 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole huomannut. en toki ole saanut aina aikaa, mutta en kuitenkaan ole kokenut että olsi oltu epäkohteliaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi