Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mua vaivaa :(

Vierailija
18.06.2012 |

Minua stressaa ihan hirveästi toisten ihmisten asiat. Esm. mieheni joka juo kerran viikossa kaljaa, lapsen kaveri ja niiden perhe, kun syövät huolestuttavan epäterveellisesti, isäni joka ei syö kasviksia, autoilijat jotka ajavat ylinopeutta jne. Eli olen ihan ahdistunut näistä asioista. Siis todella ne painavat minun mieltä. Yritän ajatella, että ei kuulu mulle, mutta en vain voi olla huolestumatta. Mieheni mielestä syy on siinä, että ole ylikunnollinen. Eli itse noudatan kaiken maailman terveyssuosituksia ja sääntöjä tunnollisesti. Tämä on ihan perältä, kun toisten ongelmat painavat ja niihin ei voi itse vaikuttaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sellaisia oireita. Vaan juuri päinvastoin. AP

Vierailija
2/5 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmat kyttääjät ja "kansankynttilät" ovat juuri sellaisia naisia, joilla on minimaalisesti omaa elämää ja arki pyörii kodinhoidon ympärillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkin. Sinä pystyt päättämään, että et jatkossa enää pyörittele mielessäsi tuollaisia huolia, koska ne ovat tarpeettomia ja hedelmättömiä, ne eivät mitenkään edistä asioiden muuttumista oikeasti parempaan.

Kun huomaat että taas mieleesi tulee huolestunut ajatus koskien kuvaamankaltaisiasi asioita, päätä tietoisesti laittaa se syrjään. Voit joko siirtyä ajattelemaan muita asioita, tai jättää ajattelun hetkeksi kokonaan, keskittyä vain nykyhetken aistimuksiisi kuten hengitykseesi, siihen miltä kehosi tuntuu, mitä ääniä kuuluu, kuinka lämmin on jne. Siis opettele tarkkailemaan omaa ajatusmaailmaasi ja ohjaamaan itse ajatteluasi siihen, mikä edistää onnellisuutta ja vähentää turhia huolia.

Vierailija
4/5 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmat kyttääjät ja "kansankynttilät" ovat juuri sellaisia naisia, joilla on minimaalisesti omaa elämää ja arki pyörii kodinhoidon ympärillä.

Silloin, kun olin kotona lasten kanssa olin ihan rento ihminen. Nykyään, kun käyn töissä ja huolehdin luottamustehtävistä, tuntuu, että olen niin stressaantunut, että kaikki asiat alkavat pelottamaan. AP

Vierailija
5/5 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman tulevaisuus, mitä tapahtuu kuoleman jälkeen, ihmiset pahuus ja hyvyys, mitä rikolliset ajattelevat, kasvatanko lapseni kieroon vahingossa ja heistä tulee psykopaatteja. Tai miten onnistun kasvattamaan lapsistani normaaleja ja löytämään heidän oikeat taipumuksensa ja opettamaan kunnioittamaan muita ihmisiä.

Toisten syömiset eivät voisi vähempää kiinnostaa. Mikähän minua sitten vaivaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä