Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaaki lisää lapsia..

Vierailija
05.05.2012 |

Aluksi puheli, että yksi riittää. No esikoisen jälkeen puheli, että toinen saa sittenkin tulla, jos on tullakseen. No tulihan se. Nyt meillä on 2 ihanaa lasta, tyttö ja poika. Vielä hetki sitten mies sanoi, että ei tarvitse tehdä enempää, kun on molempia sukupuolia ja kaksi on hyvä luku.

Nyt sitten ehkäisyä miettiessäni (tähän asti ollu kondomi) kysyin kuitenkin, että montako lasta hän haluaa. Oltiin siis mietitty myös sterilisaatiota. Mutta kaikeksi yllätykseski mies vastasikin, että unelma lapsiluku olisi 3-5!!

Olen ihan ymmälläni. Mistä moinen mielenmuutos? Itse en taida kyllä haluta enää yhtäkään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi kertoa mihellesi, että et enempää aoi tehdä, ettei tarvi turhia unelmia elätellä

Vierailija
2/5 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vain tunne tosiaan, että estänkö nyt miehen unelman toteutumisen sitten. Sinällään meillä ole mitään estettä, etteikö kolmas lapsi voisi vielä tulla. Asumme isossa omakotitalossa, jossa on tilaa. Rahallinenkin tilanne on meillä hyvä. Ikää molemmilla n.30v.

Mietin vain siis omaa jaksamistani. Että jaksanko vielä yhden raskauden ja yhden vauva-ajan.

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taaperoiän ohittaneet. Meillä miehen unelmana oli 3-4 lasta. Mutta nyt kun ainokaisemme on taapero niin on miehen mieli muuttunut. Kaksi riittää.

Seuraava lasta odotellaan muutaman kuuakuden kuluttua saapuvaksi. Tuskin miehen mieli ainakaan heti muuttuu, kun on hoidettavana taapero ja vauva :D. Itse en kyllä halua enempää kuin kaksi lasta.

Vierailija
4/5 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kovin pieniä vielä, ehkä voisitte hetken odottaa ja katsoa sitten, miltä tuntuu. Itse en missään nimessä halunnut enää kolmatta lasta, mutta sitten kun kuopus oli 3 v heräsi vauvakuume taas. Minulla vain terveydelliset syyt tulivat esteeksi enää raskautumisellle eli kahteen on meidän lapsiluku jäänyt.

Vierailija
5/5 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aika pieni vielä tuo meidän kuopus. Mutta tosiaan olemme jo kokeneet yhden taapero-uhmaikäkauden ja ei se nyt niin helppoa ollut :D

-ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän