Kerro jokin asia, mitä et voi millään ymmärtää että joku toinen tekee sen toisin kuin sinä itse.
Josta siis ajattelet, että tämähän nyt on jo itsestäänselvyys että näin toimitaan...
Kommentit (70)
ja kippaan kakat vaipasta ensin pyttyyn jonka jälkeen laitan vaipan roskiin.
Lehden luen kyllä aina loppupäästä, samoin laitan kaakaon lasiin maidon jälkeen enkä ikinä silitä lakanoita. ;)
Mieheni solmii rusetin siten, että tekee ensin kaksi lenkkiä ja niistä sitten alkusolmun. Mutta eihän se kunnolla onnistu, solmu jää aina löysäksi ja sitten se tekee sellaisia ärsyttäviä sykeröitä siihen päälle. Olenkin vannottanut että minä opetan sitten lapset solmimaan kengännauhoja.
Esim. mieheni laittaa ensin salaatin, sitten kurkut, juusto, leikkele. Oikea järjestys on tietysti: salaatti, leikkele, juusto, kurkut ;)
juusto, salaatti, leikkeleet ja muut
Vierailija:
Mieheni solmii rusetin siten, että tekee ensin kaksi lenkkiä ja niistä sitten alkusolmun. Mutta eihän se kunnolla onnistu, solmu jää aina löysäksi ja sitten se tekee sellaisia ärsyttäviä sykeröitä siihen päälle. Olenkin vannottanut että minä opetan sitten lapset solmimaan kengännauhoja.
Meilla on syys panna rullan roikkuva paa seinaan pain: lapsonen opii pyrittamaan rullaa niin, etta tulee paperit lattialle. Viela ei ole hoksannut pyorittaa toiseen pain, ihmettelee vaan kun ei enaa purkaudu.
muuten olen kylla samaa mielta, erityisesti nakkileivasta.
Ei voi ymmartaa ihmisia, jotka
- Panevat juuston leivalla paalllimmaiseksi. Se kuulu heti voin paalle.
- Pukevat rintaliivit niin, etta hakaset kiinni edessa ja sitten revitaan ne kupit takaa eteen ja kiskotaan olkaimet paikalleen. Ehka ymmarrettavaa jos on nivelvaivainen.
Maailmassa monta ihmeellistä asiaa.....
Enkä silti ole nivelvaivainen. En ymmärrä niitä jotka eivät löydä näppäimistöstä ä-kirjainta.
Ei ole ä:tä tassa keyboardissa, vaikka kuinka etsisi.
Kylla sen saa tehtya, mutta se on joko hidasta (merkkikartan kautta) tai muuten hankaluuksia tuottavaa (vaihtamalla Windowsista nappaimisto suomalaiseksi, jolloin iso osa muistakin merkeista vaihtaa paikkaa)
T. 14
Näin se tehdään ravintolakoulussakin ja minä olen aina niin tehnyt;)
Vierailija:
En ymmärrä niitä jotka eivät löydä näppäimistöstä ä-kirjainta.
minä en ymmärrä niitä jotka aina jakaa kysymättä neuvoja ja elämänohjeita läheisilleen. Antaisivat ihmisten elää tavallaan.
kuinka voileipä on koottu - onko siitä olemassa jotkut eu-direktiivit?
Mieheni kastaa pullaa kahviin,sitten kuuluu sellainen kamala ääni kun tunkee sitä suuhunsa!
Vierailija:
Näin se tehdään ravintolakoulussakin ja minä olen aina niin tehnyt;)
Minä en ymmärrä miten joku voi katsoa Big Brotheria. Ei mua teidänkään olohuone-elämä kiinnostaisi!
voita näkkileivän reikäiselle puolelle...
Neuroottinenko?