Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti: herättääkö sinussa ällötystä jos tiedät jollakin miehellä/naisella

Vierailija
18.06.2012 |

olleen paljon sukupuolikumppaneita menneisyydessä? Vastaa rehellisesti mikä on ensiajatus.

Minua puistattaa, en voi mitään. Tapailin muuatta komeaa miestä muutan kerran ja sänkyyn menoa puuhailtiin kosketusten jne muodossa mutta en kerta kaikkiaan saattanut kun kävi jossakin sivulauseessa ilmi että kumppaneita oli ollut kymmenittäin. Inhotti ajatus että heppi on uinut kymmenissä pilluissa joissa taas on käynyt ehkä kymmeniä heppejä aiemmin. Iloista mikrobien tanssia. En halunnut sisälleni sitä heppiä. Kondomit kun ei suojaa mikrobeilta niin melkoinen kanta taitaa olla esinahan alla muhimassa.

En sano ääneen mutta jos tiedän jonkun harrastannen paljon irtosuhteita niin alan ajattelemaan häntä likaisena ja saastuneena lihana, ei voi mitään.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ällöttää, jos kumppaneita on ollut vain vähän ja joku miehelle merkityksellinen ex on joku kammotus.

Jos taas on lentänyt kullinsa ohjaamana kukasta kukkaan, niin se on ihan luonnollista.

Pahin, PAHIN on mies, jolla on ollut yksi tai kaksi pitkää suhdetta. Esiintyy asiantuntijana, kun ei tajua, että kokemusta ei tuo aika vaan se KOKEMUS, monen erilaisen kanssa kokeilu.

Vierailija
2/36 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mieti yleensäkään toisten seksielämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne jää, se on mikrobiologiaa js mikrobikanta muuttuu pysyvästi. Naisen sisällä pöpöt oikein villiintyy, pimeä, kostea ja lämmin hautomo. Ei kyse ole pelkästään taudeista vaan ylipäätään mikrobien määrästä.

Naisen emätinhän on niin hapan, että siellä harva mikrobi viihtyy. Emättimessä on yleensä esimerkiksi vähemmän pöpöjä kuin suussa. Kohtu taas on sattuneesta syystä oikein otollinen paikka kaikenlaiselle elämälle, siksi "pportti" sinne, eli emätin, onkin kohtua suojellakseen hapan pH:ltaan. Siittiötkin porskuttelevat emättimessä vain, koska siemennesteen emäksisyys suojelee niitä emättimen happamuudelta.

Toisinaan infektioita voi toki tulla, mutta ovat yleensä ohimeneviä epätasapainoja emättimen luontaisessa mikrobikannassa, ja saattavat johtua siitä, että esim. saippuapesun tai runsaan spermalla läträämisen takia emättimen oma pH-taspaino häiriintyy.

Erityiset sukupuolitaudit ovat sitten juttu erikseen, niiden suhteen sietääkin toki olla varuillaan ja on totta, että esim kondylooma kyllä voi tarttua kondomista huolimatta. Toisaalta suurimmalla osalla joskus seksiä harrastaneista aikuisista taitaa kuitenkin olla joku papilloomavirus värkeissään, osa näistä papilloomaviruksista vois sitten aiheuttaa kondyloomia tai jopa kohdunkaulansyöpää. Ei siitäkään auta sen enempää hysterisoida, käy papa-kokeessa säännöllisesti ja hoitaa mahdolliset kondyloomat pois, eivät ne ällöydestään huolimatta ole muuta kuin syyliä.

Elämä on vähän semmoista, että sitä väkisinkin altistuu koko elimistö erinäisille mikrobeille elämän varrella. Onneksi kondomi suojaa juuri niiltä ikävimmiltä taudeilta.

Vierailija
4/36 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhottaa ajatella. On ollut sulattelemista nykyisessä miesystävässäni, jolla ollut elämänsä aikana paljon naisia. Seurustelun alussa en tiennyt ja ehdin kiintymään liikaa. Myöhemmin käynyt ilmi keskusteluissa, että vähän liikaa mielestäni ollut kumppaneita.

Jos olisin alunpitäen tiennyt totuuden, niin varmasti olisin miettinyt muutamaan kertaan. Nyt kai se on vain hyväksyttävä ja yritettävä olla ajattelematta koko asiaa. Välillä kyllä vaikeaa, kun putkahtaa mieleen mahdollisimman sopimattomalla hetkellä.

Iise olen eronnut pitkästä liitosta, joten ei kokemusta sänkyyn hyppimisestä vieraiden ihmisten kanssa.

Vierailija
5/36 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä nainen että mies. Nämä tällaisten puolustelijat ja vähän kokeneiden säälijät ovat niitä jotka itse ovat rällänneet ja hieroneet vehkeitään vähän yhden jos toisenkin kanssa. Helppo lukea rivien välistä kun kehutaan kokemusta jne. Paljon enemmän seksikokemusta ja syvempää sellaista on niillä jotka on muutaman kans olleet aktiivisessa parisuhteessa kuin sellasella joka on satunnaisesti pannut vieraita tyyppejä kännissä.

En ikinä luottaisi tyyppiin, jolla on ollut kovin vilkas seksielämä. Tuskin osaisi sitoutua koska ei ole siihen kyennyt aiemminkaan. Jokin vika on luonteessa kun ei ole itsesuojeluvaistoa ja itsekunnioitusta sen enmpää. Muutenkin kierrän kaukaa sellaiset jotka kaljoissaan lähtevät milloin kenenkin matkaan. Useinhan halvan elämäntyylin näkee jo päälle päin, lyhyesti sanottuna: white trash

Vierailija
6/36 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä nainen että mies. Nämä tällaisten puolustelijat ja vähän kokeneiden säälijät ovat niitä jotka itse ovat rällänneet ja hieroneet vehkeitään vähän yhden jos toisenkin kanssa. Helppo lukea rivien välistä kun kehutaan kokemusta jne. Paljon enemmän seksikokemusta ja syvempää sellaista on niillä jotka on muutaman kans olleet aktiivisessa parisuhteessa kuin sellasella joka on satunnaisesti pannut vieraita tyyppejä kännissä.

Mitä ihmeen syvempää kokemusta? Onhan siitä iloa suhteessa, että tuntee hyvin toisen. Mut seuraavalle kumppanille ei kyllä ole mitään iloa, vaikka joku osaisi tyydyttää miten hyvin sen exänsä, kun luultavasti tämä seuraava kumppani on monin tavoin ihan erilainen ja tykkää eri asioista.

Sä et vain tiedä paremmasta, niin sanot noin. Meillä toista mieltä olevilla sentään on jonkinlaista vertailupohjaa siitä, millaista seksi on niiden oikeasti monenlaista kokeneiden kanssa verrattuna johonkin, joka on saman tyypin kanssa nyhvännyt puoli ikäänsä :)

Vierailija
7/36 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä luottaisi tyyppiin, jolla on ollut kovin vilkas seksielämä. Tuskin osaisi sitoutua koska ei ole siihen kyennyt aiemminkaan. Jokin vika on luonteessa kun ei ole itsesuojeluvaistoa ja itsekunnioitusta sen enmpää. Muutenkin kierrän kaukaa sellaiset jotka kaljoissaan lähtevät milloin kenenkin matkaan. Useinhan halvan elämäntyylin näkee jo päälle päin, lyhyesti sanottuna: white trash

Vain kateellinen kun itse et ole kelvannut =D

Voihan sitä ihmisistä keksiä ihan mitä tahansa, ja uskoa teoriaansa, mutta harvemmin osuu oikeaan.

Minusta ihminen joka on rellestänyt kunnolla on luotettavampi, koska sillä ei ole enää tarvetta siihen, vaan siinä kohtaa kun sitoutuu on nähnyt jo niin paljon kaikkea että tietää että se kenen kanssa on, on se jonka kanssa haluaa olla loppuelämän =)

Vierailija
8/36 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ällöttäisi, jos itse ihminen olisi ihana ihminen. On eri asia, jos seksikumppaneita on ollut vaikkapa 30vuoteen mennessä 20 tai yli 50.. Eipä säälitä ne vähemmän kokeeneetkaan.

Jos pitäisi valita kahdesta miehestä, vähän kokenut tai erittäin kokenut, niin vähän kokeneen valitsisin. Syy ei ole fyysinen vaan psyykkinen, uskon, että seksikumppaneiden suuri määrä kovettaa ihmistä koska suurin osa suhteista on ollut pelkkää seksiä ilman rakkautta.

Vierailija
9/36 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei herätä positiivisia ajatuksia kummankaan sukupuolen kohdalla, jos on juuri sillä hetkellä henkilöllä menossa elämänvaihe, jossa paljon harrastellaan seksiä eri henkilöiden kanssa. Minusta esimerkiksi BB-pilluhaukat ovat olleet ällöjä tyyppejä.

Mutta muuten ymmärrän, että kumppaneita voi kertyä joltain ajanjaksolta, jolloin on ollut "meno päällä". Tiedän erään miehen, joka nuoruudessaan oli muusikko ja sen vuoksi naisia tarjolla koko ajan.

Tällaisia elämänvaiheita voi ihmisillä olla, jos otetaan erikseen sellaiset ihmiset, jotka kokevat pakonomaista tarvetta vuodesta toiseen vaihtaa ihmistä kuin paitaa.

Vierailija
10/36 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioittaako ja ihaileeko tämä mies naisia ja siksi paljon kumppaneita, vai ovatko hänelle vain "pilluja" joita pitää vaihtaa usein uusiin? Tai vastaavasti, jos miehellä on kolmekymppisenä ollut vain 1-3 kumppania, niin mistä se johtuu? Siitä että on seurustellut vuosia samojen naisten kanssa vai jostain muusta, onko vaikka niin kamala sovinisti tai pahanhajuinen ettei kukaan päästä edes sänkyyn?

olleen paljon sukupuolikumppaneita menneisyydessä? Vastaa rehellisesti mikä on ensiajatus.

Minua puistattaa, en voi mitään. Tapailin muuatta komeaa miestä muutan kerran ja sänkyyn menoa puuhailtiin kosketusten jne muodossa mutta en kerta kaikkiaan saattanut kun kävi jossakin sivulauseessa ilmi että kumppaneita oli ollut kymmenittäin. Inhotti ajatus että heppi on uinut kymmenissä pilluissa joissa taas on käynyt ehkä kymmeniä heppejä aiemmin. Iloista mikrobien tanssia. En halunnut sisälleni sitä heppiä. Kondomit kun ei suojaa mikrobeilta niin melkoinen kanta taitaa olla esinahan alla muhimassa.

En sano ääneen mutta jos tiedän jonkun harrastannen paljon irtosuhteita niin alan ajattelemaan häntä likaisena ja saastuneena lihana, ei voi mitään.

Vierailija
11/36 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihminen joka on rellestänyt kunnolla on luotettavampi, koska sillä ei ole enää tarvetta siihen, vaan siinä kohtaa kun sitoutuu on nähnyt jo niin paljon kaikkea että tietää että se kenen kanssa on, on se jonka kanssa haluaa olla loppuelämän =)

Nämä, jotka tuomitsevat ihmiset, jotka ovat joskus harrastaneet irtosuhteita ja sitten sitoutuneet, ovat sitten niitä samoja, jotka 15 vuotta naimisissa oltuaan nussivat pomoaan pikkujouluissa, kun eivät ole saaneet enää huomiota vuosiin.

Niin siis olen rällännyt nuoruudessani ja samalla nähnyt, kuinka miehet pettävät ja kuinka homma kulkee. Se on avartavaa ja kyynistävää ja pidän ihmisiä, jotka eivät noista kuvioista ymmärrä, vähän naiiveimpina.

Vierailija
12/36 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luennolla, että itse asiassa koko ihmiselämä on pelkistetysti ajateltuna sitä, että ihmiskeho taistelee vieraita mikrobeja vastaan.

Joillakin altistus on isompaa, joillakin pienempää, mutta kaikki me ollaan samassa veneessä. Onhan jokaisella ihan omanlaisensa hygieniakäsityskin.

Vastauksena ap:n kysymykseen; seksipartnereiden iso lukumäärä kyllä ällöttää, mutta enemmänkin siltä moraaliselta kannalta - tyypille on kelvannut seksi mutta ei ole kyennyt sitoutumaan kehenkään. Olkoon välivaihe tai ei, jotensakin ällöttävää minusta. Tautivaara on toki otettava huomioon, mutta toisaalta sen sp-taudin voi saada vaikka pitäytyisi seksissä yhden ainoan ihmisen kanssa. Siis jos sillä ainoalla ihmisellä on kyseinen tauti.

Vierailija
13/36 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää. Etenkin naisten kohdalla, mutta myös miesten.

Tiedän, että on epäreilua jakaa sukupuolet tällä lailla eri lokeroihin, mutta tässä ketjussa pyydettiin vastaamaan rehellisesti. Ajatus siitä, että joku nainen on päästänyt emättimeensä kymmeniä peniksiä on suoraan sanottuna hyvin vastenmielinen.

Enkä niitä häntäheikkejäkään kyllä oikein osaa arvostaa. Usein hyvin epärehellisiä ja limaisia tyyppejä, nilkkihenkisiä.

M27

Vierailija
14/36 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska a) itselläni on ollut useita seksikumppaneita ja olen aina huolehtinut ehkäisystä ja b) emme elä enää 50-luvulla.

Ap: niitä mikrobeja muhii siellä esinahan alla aikamoinen kanta ihan joka tapauksessa. Mieti sitä.

Vierailija
15/36 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta olet hieman yksioikoinen näkemyksesi suhteen.

Minulla on siis ollut useita seksikumppaneita, mutta jokaisen kanssa olen käyttäynyt ehkäisyä, enkä ole näitä tyyppejä etsinyt mistään baareista, eli kumpikaan osapuoli ei ole ollut humalassa, eivätkä he ole olleet mitään yhdenillan tuttuja. Täysin vieraiden ihmisten kanssa en ole siis koskaan seksiä harrastanut.

Ketään en ole koskaan pettänyt, eikä minun kauttani ole kukaan pettänyt. Miesten (ja naisten) sinkkuuden olen aina tavalla tai toisella varmistanut.

Nykyään olen naimisissa, kahden lapsen äiti ja uskollinen miehelleni. Olen muuten myös korkeakoulutettu ja korkeassa esimiesasemassa.

Olen ehkä ollut lutka, mutta olin sitä tyylillä. ;)

33

Vierailija
16/36 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ollut kaksi seksikumppania elämäni aikana.

Vierailija
17/36 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ällöttää se luonne, häntäheikki, joka tunkee heppinsä joka koloon, onkohan pihapuutkin saaneet osansa.(niissä näkyy olevan hepinmentäviä koloja)

Vierailija
18/36 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tappaa kyllä kiinnostuksen k.o. henkilöä kohtaan. Tulee mieleen, että hänelle kelpaa kuka tahansa, enkä minä halua olla kuka tahansa.

Pöpöjä en miettisi, jos seksiä harrastaisin, vaatisin joka tapauksessa lyhytaikaiselta/kertaluoneiselta suhteelta kortsun käyttöä. Muunlaiseen suhteeseen en ryhtyisikään, eikä luultavasti tuollainen häntäheikki sellaista haluaisikaan.

Vierailija
19/36 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ällöttäisi joku jolla on ollut vain muutama kumppani, siis ainakin jos ikää on jo yli 30v.

Vierailija
20/36 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olleen paljon sukupuolikumppaneita menneisyydessä? Vastaa rehellisesti mikä on ensiajatus. Minua puistattaa, en voi mitään. Tapailin muuatta komeaa miestä muutan kerran ja sänkyyn menoa puuhailtiin kosketusten jne muodossa mutta en kerta kaikkiaan saattanut kun kävi jossakin sivulauseessa ilmi että kumppaneita oli ollut kymmenittäin. Inhotti ajatus että heppi on uinut kymmenissä pilluissa joissa taas on käynyt ehkä kymmeniä heppejä aiemmin. Iloista mikrobien tanssia. En halunnut sisälleni sitä heppiä. Kondomit kun ei suojaa mikrobeilta niin melkoinen kanta taitaa olla esinahan alla muhimassa. En sano ääneen mutta jos tiedän jonkun harrastannen paljon irtosuhteita niin alan ajattelemaan häntä likaisena ja saastuneena lihana, ei voi mitään.

Ei ole "saastuttanut" itseään vielä ollenkaan??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan