Rehellisesti: herättääkö sinussa ällötystä jos tiedät jollakin miehellä/naisella
olleen paljon sukupuolikumppaneita menneisyydessä? Vastaa rehellisesti mikä on ensiajatus.
Minua puistattaa, en voi mitään. Tapailin muuatta komeaa miestä muutan kerran ja sänkyyn menoa puuhailtiin kosketusten jne muodossa mutta en kerta kaikkiaan saattanut kun kävi jossakin sivulauseessa ilmi että kumppaneita oli ollut kymmenittäin. Inhotti ajatus että heppi on uinut kymmenissä pilluissa joissa taas on käynyt ehkä kymmeniä heppejä aiemmin. Iloista mikrobien tanssia. En halunnut sisälleni sitä heppiä. Kondomit kun ei suojaa mikrobeilta niin melkoinen kanta taitaa olla esinahan alla muhimassa.
En sano ääneen mutta jos tiedän jonkun harrastannen paljon irtosuhteita niin alan ajattelemaan häntä likaisena ja saastuneena lihana, ei voi mitään.
Kommentit (36)
tosi monella mun hyvällä ystävällä on ollut paljon irtosuhteita.
En osaa jotenkin ajatella, että kaikki ne mikrobit ja basillit jäävät sinne mytimään... Eiköhän se kanta uudistu aika ajoin ja jos jotain tulehdusta tai tautia on, niin se varmaan hoidetaan pois.
En vaan osaa ajatella noin, että joku olisi "saastunutta lihaa" menneisyytensä takia, voi apua! :DD
En alkaisi suhteeseen sellaisen miehen kans. Ja naisen kans tuskin olisi mitään yhteistä, joten ei edes ystävyys kiinnostaisi.
Mutta toisinaan ällöttää, jos joku läheinen on ollut vain yhdenkin todella vastenmielisen tyypin kanssa. Ymmärrättekö?
Kyllä ne jää, se on mikrobiologiaa js mikrobikanta muuttuu pysyvästi. Naisen sisällä pöpöt oikein villiintyy, pimeä, kostea ja lämmin hautomo. Ei kyse ole pelkästään taudeista vaan ylipäätään mikrobien määrästä.
En osaa jotenkin ajatella, että kaikki ne mikrobit ja basillit jäävät sinne mytimään... Eiköhän se kanta uudistu aika ajoin ja jos jotain tulehdusta tai tautia on, niin se varmaan hoidetaan pois.
En vaan osaa ajatella noin, että joku olisi "saastunutta lihaa" menneisyytensä takia, voi apua! :DD
yökkäyttää sellaiset tyypit mutta en sano ääneen tietenkään.
Positiivinen ajatus: on kelvannut muillekin ja mun kokemusten mukaan luultavasti osaava tyyppi.
Ihan kokemattomissakin on puolensa, koska oppivat helposti, mut kaikista pahimpia miehiä ovat nämä pitkistä suhteista eronneet, jotka kuvittelevat että vika on naisessa, jos tämä ei syty jutuista, jotka sillä yhdellä tai parilla kumppanilla ovat toimineet sen 10 vuotta. Yleensä vähäisen kokemuksensa perusteella nää tyypit pitää kuitenkin itseään niin superrakastajina että loukkaantuvat, jos yrittää vähän neuvoa mistä itse tykkäisi, kun kyllä se Mirkkukin tälleen tuli.
Täytyy tunnustaa, et jos kuulen jollain naisella olleen paljon kumppaneita, ihan automaattisesti pidän häntä jotenkin mielenkiintoisempana ja rennompana ihmisenä kuin sellaista, jolla on kumppaneita vain vähän. Ittellä nyt ei mitenkään hirveästi ole, mut silti yleensä näiden kanssa sattuu jutut yksiin paremmin kuin jonkun joka on ikänsä seurustellut ekan poikaystävänsä kanssa.
Minusta on hyvä, että ihminen tai se toosa näkee muutakin kuin vain elimen :)
Mutta ap, oisko sulla joku hygieniaan liittyvä fobia, ehkä? Ei kai kukaan normaalisti tuollaisia mieti.
Siis ymmärrän sen, jos ei halua seksuaalisesti aktiivista kumppania, mutta toi mikrobijuttu on kyllä... noh, outo.
Jos tapaisin esim 35 vuotiaan miehen, joka on ollut sanotaan vaikka puolet aikuisiästään sinkku ja olisi harrastanut vain muutamien naisten kanssa seksiä niin se olisi minusta kyllä kummallista... Seurustelen miehen kanssa joka on 36 ja harrastanut noin 45 naisen kanssa seksiä. Minä olen 28 ja harrastanut noin 30 miehen kanssa seksiä. Ihan se riippuu mun mielestäni siitä onko aiemmin ollut pitkissä suhteissa vai sinkkuillut.
Ei ällötä.
Pidän miestä reppanana ja vähän säälittävänä jos on vaan noin 10 kanssa ollut sängyssä esimerkiksi. Jos on ollut sinkkuna niin ihmettelen salaa mielessäni että miksi ei ole naisia saanut. Miksi ei ole nuoruutta rellestänyt ja tapaillut eri naisia. Väistämättä tulee sellainen ajatus että alkaako sitten 50 vuotiaana rällään kun tajuaa ettei ole vielä niin tehnyt.
Enemmän luottaisin mieheen kuka on elänyt, mennyt ja kokenut. Uskon helpommin että on valmis vakituiseen suhteeseen ja pysymään paikoillaan.
Naisista taas ajattelen josei ole paljokaan kokeusta että on joku tiukkapipo ja jäänyt nuoruus elämättä.
En tietenkään ääneen näistä koskaan sanoisi kellekkään. Vaikka salaa niin ajattelenkin.
En halua mitään kylän sonnia. Jos puhutaan sadoista hoidoista, sehän on jo ihan patologisen kuuloista hommaa. Halveksin tommosta panokonemiestä ja jos kyseessä nainen, joka kokemuksillaan retostaa, käy vähän säälittämään. Että noinko sun on pitänyt ostaa suosiota.
En voisi olla miehen kanssa jolla on ollut kymmeniä tai jopa satoja kumppaneita.
Irtosuhteet ovat impulsiivisen ja vastuuttoman ihmisen merkki. Lisäksi inhottaisi tautiriski.
Kyllä ne jää, se on mikrobiologiaa js mikrobikanta muuttuu pysyvästi. Naisen sisällä pöpöt oikein villiintyy, pimeä, kostea ja lämmin hautomo. Ei kyse ole pelkästään taudeista vaan ylipäätään mikrobien määrästä.
Juu, mikrobikanta muuttuu (siis uudistuu). Eivät ne siellä jyllää eivätkä 'saastuta' naista (kuten sanoit, taudit on eri asia). Elimistö sopeutuu, yrittää tuhota elimistön ulkopuoliset eliöt, mitä ei onnistu tuhoamaan, sopeutuvat alkuperäiseen kantaan. Mikään ei 'jyllää' eikä saastuta.
Mulla on mielikuva limaisesta 90 asteen kulmassa sojottavasta vehkeestä jos mieheni olisi muita pannut. Menisi pitkään että haluaisin edes miehen munan nähdä saati koskettaa sitä. Muut saa mielestäni panna ketä lystää. Joistakin panijoista kuitenkin tulee sellainen kuppainen olo. Kyllä,olen mustasukkainen muiden naisten vilkuilusta. Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä nuoresta lähtien. Meillä on ihan yhteinen arvomaailma ja arvostettiin molmmat sitä,ettei sekstailla muiden kanssa.