hei äidit! Onko teillä lävistyksiä
ja jos on niin missä? Onko tullut palautetta lävistyksistä?
Kommentit (35)
omani otin pois kun tulin raskaaksi, minusta ne ei vaan sovi äiti-ihmiselle....
sellainen on eikä ole kukaan mitään mainunnut.. =)
Olen eräältä mummelilta saanut kuulla olevani idiootti! Arvosteli minun nenärengasta. Nykyisin pidänkin hyvin pientä nappia renkaan sijasta.
ei juurikaan kommentteja, koska sitä harvempi huomaakaan.
Vierailija:
minusta ne ei vaan sovi äiti-ihmiselle....
Vierailija:
omani otin pois kun tulin raskaaksi, minusta ne ei vaan sovi äiti-ihmiselle....
Miten määrittelet äiti- ihmisen? Pitää sitten varmaan ottaa nämä pois ja alkaa käyttämään tuulipukua ja paplareita... niin ja kävelysauvat varmaankin pukin toivelistalle. =D
Hihhih....
Molemmissa nänneissä.
Jouduin ottamaan ne pois n. kuukautta ennen lapsen syntymää, kun rinnat muuttuivat niin aroiksi, mutta nyt imetyksen loputtua ovat korut taas paikallaan.
Ei ole tullut palautetta (paitsi mieheltä/tutuilta ketkä ovat ne nähneet esim saunassa, kaikki ovat tykänneet (tai ainakaan kukaan ei ole rehellisesti uskaltanut sanoa ettei pitäisi ;)))
tarkoitus mennä ottamaan napakoru. Mutta muita lävistyksiä en halua. Napakorut ovat mielestäni todella kauniita. Ongelmanani on vain se, että pelkään (lääkäreitä, piikkejä ym.) ja meinasin pyörtyä kun se korvis ammuttiin mun korvalehteen. Onneksi napalävistys tehdään makuuasennossa, joten en korkealta tipu kun! pyörryn.
Minulla on halkaistu kieli, ja kummallakin puolella kielikoru
No sitä nyt ei kukaan näe jos en ala tuolla leikkimään, mitä tosin teen miltei aina kun keskityn johonkin tai mietin jotain asiaa enemmän.
(joo tiedän ettei tätä kysytty) mutta tatuoinneista olen vain kuullut kommenttia. Kommentoija oli eräs puoliksi perheeseen kuuluva ja hän haukkui ne kaikki rumiksi. Kysyin sitten että olenko viimeaikoina arvostellut paljonkin hänen ulkonäköään ja sanoin että yleensä pidän omana tietonani sen, että mielestäni hänen hiuksensa ovat toivottoman ruman väriset, että hän ei osaa meikata vaikka henki olisi siitä kiinni ja että sellainen kahvipapurusketus on äärettömän rumannäköistä. Lisäsin että kerroin nämä kun hänkin päätti minua haukkua rumaksi.
Pointtina se että vaikka itse ei pitäisi lävistyksistä tai tatuoinneista on niiden haukkuminen äärettömän rumaa käytöstä. Itselläni meni yllä kertomassani tilanteessa hermot, no kukapa jaksaa kuunnella kolmen päivän ajan monguntaa "hyi kun nuo on rumia. HYi, laita joku paita päälle. Hyi kun ne tekee sinusta ruman" samalla kun ämmä itse hyllyy lyhyitäkin lyhyemmissä sortseissa ja tuubitopissa kaikkine läskeineen (ylipainoa varmaan jotain 70-80kg) yleisellä paikalla. Tokaisin muuten siinä litanniassa että hänen kannattaisi yleisen mukavuuden kannalta pitää päällään t-paitaa ja vähintään capreja, koska kaikkien mielestä se ruskettunut läski ei ole kaunista..
Anteeksi ot.
Navassa on, enkä ole ottanut pois vaikkei vatsanahka itsessään mikään esittelykuntoinen ole. Lävistys vain nyt kuuluu mun napaani, ei se ole siinä minkään huomion keräämisen vuoksi. Sitä ei siis useinkaan kukaan näe. Lisäksi on kielessä, mikä myöskään ei näy, ellen leiki korulla tai syö, ja joku sattuu nimenomaan tuijottamaan sitä syömistäni. Näistä kahdesta ei ole juurikaan mitään palautetta tullut, varsinkaan sivullisilta.
Eniten huomiota herättävät korvissa olevat lävistykset, niitä on yhteensä seitsemän, ja kaikki korvalehdessä, eivät rustossa. Pääsääntöisesti pidän pieniä nappikorvakoruja viidessä näistä rei´istä, ja kaksi niistä on ns. juhlakorviksille tarkoitettu (arkena niissä ei ole koruja, erityistilanteissa vain). Suurin osa huomiosta sen suuntaista, että joku tuttu tokaisee jotain tyyliin "enpä olekaan ennen huomannut että sulla on useampi korvis!" Vain kerran on ollut tilanne, jossa tuntematon vanhempi rouvashenkilö haukkui nimenomaan korviksiani - tässä tilanteessa mulla oli isot, roikkuvat korvikset juhlia varten, ja jouduin juuri ennen juhliin menoa käymään kaupassa lasten kanssa. Tämä rouva otti ja haukkui minut "teiniäidiksi", "epäsopivaksi" ja "kyvyttömäksi", koska hänen nähdäkseen sellaisilla korviksilla kuin mitä käytin, ei millään voi leikkiä lasten kanssa, ja ne ovat vaaralliset vauvaa hoitaessa. Hän kailotti kovaan ääneen, olinko mahtanut ajatella, että entä jos jonakin kauniina päivänä vauva nappaa korviksesta kiinni ja kiskoo korvalehden halki, tai jos isomman lapsen hiukset, vaatteet tai jokin muu tavara jää kiinni korvikseen. Tilanne oli mulle hankala, koska tämä nainen vain paasasi ja paasasi, eikä kuunnellut yhtään mitään mitä yritin väliin sanoa, mutta onneksi esikoiseni alkoi nykiä hihaani ja kiljaisi sitten aika kuuluvasti, että "äiti, meijän pitää mennä niihin juhliin!" Se sai jopa tämän rouvan hiljenemään :)
Oikeassa korvassa 1 reikä ja vasemmassa 4 (joista 1 ihan ylhäällä).
Ex-pomoni sanoi korviani romukaupan hyllyiksi (ihan ystävälliseen sävyyn).
Huulikoru löytyy, samoin kuin kummassakin korvanlehdessä venytetty lävistysreikä (10mm) ja tavallinen pieni reikä.
Ei ole vielä palautetta näistä tullut.
PS. En ole teiniäiti.
Ja ihan reilusti. Nenässä yksi ja alahuulessa neljä. Molemmissa korvissa venytyskorut. Molemmissa nänneissä tapit(joista ei tietenkään ulkopuoliset tiedä mitään).
Ei ole koskaan kukaan tullut sanomaan yhtään mitään. Miksi tulisi? :)
Olen ihan tavallinen 24v. kahden (kohta kolmen) tytön äiti.
Minusta on kummallista että ihmisistä nähdään VAIN ulkokuori, eikä sitä persoona kuoren alla.
Kun unohdin mainita että kielessäkin on. :)
- kielessä tappi
- navassa rengas
- klitoriksen hupussa tappi
Eipä hirveesti ole kommenttia tullut, kun ei noi juurikaan kenellekkään näy.
Korvissa yhteensä 4, ja sit kulmakoru. Eipä niistä ole juuri palautetta tullut, joskus joku huomannut vaan et "en oo ennen huomannutkaan et sulla on kulmakoru"
Navassa oli, otin pois raskausaikana.
Ei ole kommentoitu... ovat kuitenkin aika sovinnaisia.
jos jäi mietityttämään miltä näyttää viisi läväriä jo pelkissä kasvoissa.
http://www.aijaa.com/v.php?i=009668347762.png
nenässä tosin en pidä anää mutta kulmassa kyllä. Kukaan ei ole sanonut mitään.