Missä olit tasan 20 vuotta sitten?
Kommentit (32)
11-vuotiaana äidin, isän, 2½-vuotiaan veljen ja 1-vuotiaan siskon kanssa. Hoidin siskoa ja veljeä samalla kun vanhemmat juhlivat kesälomaansa olemalla humalassa koko ajan.
ja koukussa alkoholiin, sekä myöhemmin kamaan. 20 vuotta sitten alkoivat elämäni pimeimmät reilu 5 vuotta.
Nyt olen keskustassa. :) Elämäntilanne sama silloin kuin nyt.
Ja kaheksankymppinen pappa järkytti sanomalla, että hänestä tuntuu kuin oma rippileirinsä oli kuin eilen. Että kyllä se ihmiselämä menee niin nopeasti.
Ja nyt tuostakin hetkestä on 20 vuotta.
"Daaaast in tö viiiiind, ool vii aar is daast in tö viiind...."
tarkalleen ottaen kymmenenkuinen melkein.
taisin varmaan olla nukkumassa tähän aikaan. heh.
ja muutimme autotalliin, joka oli muutettu talousrakennukseksi. No, lama-aika, korot söi pääoman ja rakennusjuttu jäi kesken (makselen sitä vielä syksyyn).
Meillä alkoi mennä vähän huonosti ja petin ja rakastuin vieraaseen mieheen. Jatkoimme kuitenkin juttuamme vielä seuraavat 5v ja ikävä kyllä ehdimme lapsenkin tehdä siihen keskeneräiseen sekasotkuun.
Onneks nuo ajat on tukevasti takana.
olin 14-vuotias. ja töissä mansikkamaalla sinänäkin kesänä,joten olin varmaan nukkumassa.
ensimmäisen luokan jälkeen, eli olin 7-vuotias, enkä näin ollen kyllä muista tarkkaa sijaintiani juuri tällä hetkellä 20 vuotta sitten. :D Tai no "villi" veikkaus, että omassa sängyssä, mutta joka tapauksessa nukkumassa kuitenkin. :)
kolmatta lastamme viimemetreillä, keväällä oli aloitettu oman kodin rakennus. Oi niitä aikoja...
ja todennäköisesti ystävien kanssa yöuinnilla ennen riparin alkua :D
jos oli vkl niin oltiin jossain diskossa, joko oman kaupungin tai sitten olimme liftanneet lähikaupunkeihin jännitystä etsimään :)
sen tiedän että vanhemmat melko varmasti kännissä ja ainut tuki ja turva (sisko) oli rapakon takana koulun järjestämällä, arvosanoillaan ansaitsemallaan parin kuukauden matkalla.