Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seurassa pussailijat ja nuoleskelijat

Vierailija
17.06.2012 |

Miksi jotkut ihmiset (eivät ole vastarakastuneita) hipelöivät, pussailevat ja nuoleskelvat kielikurkussa toisiaan esimerkiksi ystäviensä seurassa?

Eiväkö he tosiaan ajattele, miten ikävää se on seurassa oleville tai välitä siitä ja miksi?

Itse olen aina ajatellut sen kuuluvan ihan normaaleihin käytöstapoihin, että tuollaista harrastellaan sitten kahdestaan ja muiden seurassa otetaan muutkin huomioon.

Pieni pusu, kädestä pitäminen tai silittäminen on ihan ok, mutta tuollainen...

Olisi mielenkiintoista kuulla miksi joku on toiminut noin tai toimii noin?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teinit käyttäytyvät noin.

Vierailija
42/48 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vastaus on kiherrys ja sori, niin okei, kunnes taas tilanne jatkuu samana. Silloin ottaisin itse jalat alleni ja lähtisin. Intohimon huumakin menee aikanaan ohi, mutta tosiystävyydessä myös se ns. kolmas pyörä otetaan huomioon. Jos ei, goodbye.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eivät ole teinejä, vaan ihan kolmikymppisiä.

Vierailija
44/48 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäluokkaa. Ei voi käsittää tuollaista, kertoo jostain näyttämisenhalusta tai mustasukkaisuudesta/epävarmuudesta tuollainen. Ei normaaleilla aikuisilla ihmisillä ole tarvetta tuollaiseen seurassa. Kuvottavaa :P

Vierailija
45/48 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä menee näin hyvin. Ehkä niillä menee huonosti ja haluavat todistella muille muuta jonkin vuoksi tai sitten ei...

Vierailija
46/48 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät välitä muista kuin itsestään. Itse en seurustele sellaisten kanssa, on muitakin ihmisiä, jotka osaavat käytöstavat.

Vierailija
47/48 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

He tekevät noin koska se on heistä hieno suomalainen tapa.Venäjällä tuollainen on kuulemma täysin sopimatonta. Korkeintaan pidetään kädestä jos sitäkään ja vaimo jätetään usein kotiin.

Eivät tiedä että myös Suomessa se on aika noloa.

Vierailija
48/48 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulos viettämään iltaa meidän kanssa ja sitten ravintolassa ne suuteli koko illan. No, ei pyydetä enää.