Seurassa pussailijat ja nuoleskelijat
Miksi jotkut ihmiset (eivät ole vastarakastuneita) hipelöivät, pussailevat ja nuoleskelvat kielikurkussa toisiaan esimerkiksi ystäviensä seurassa?
Eiväkö he tosiaan ajattele, miten ikävää se on seurassa oleville tai välitä siitä ja miksi?
Itse olen aina ajatellut sen kuuluvan ihan normaaleihin käytöstapoihin, että tuollaista harrastellaan sitten kahdestaan ja muiden seurassa otetaan muutkin huomioon.
Pieni pusu, kädestä pitäminen tai silittäminen on ihan ok, mutta tuollainen...
Olisi mielenkiintoista kuulla miksi joku on toiminut noin tai toimii noin?
Kommentit (48)
että häntä inhottavat nämä kummalliset seurassa pussailijat ja uusparien pusuttelu porukassa myös.
Meni vain 7 kk, niin hänen miehensä jätti hänet 20 v. nuoremman naisen takia, 20 aviovuoden jälkeen.
Olen usein miettinyt näiden kahden asian välistä yhteyttä.
Nelivitonen mies erosi hiljattain vajaa kolmekymppisestä vaimostaan. Heidän suhteensa oli yhtä nuoren vaimon sylitanssia. Mies olisi halunnut enemmän kahdenvälistä ja vähemmän showmeininkiä.
ei vaivaa muiden touhuilu.
Saan kotona hyvää seksiä, ja seurassa keksin muutakin tekemistä kuin yhden ainoan pariskunnan tuijottamisen.
ei vaivaa muiden touhuilu.
Saan kotona hyvää seksiä, ja seurassa keksin muutakin tekemistä kuin yhden ainoan pariskunnan tuijottamisen.
..ei se seksin puutteesta kiinni ole. Tuskin kukaan heitä haluaa tuijottaa tai edes tuijottaa. Jos itse esim istuu tosiaan sohvalla siinä vieressä kun rupeaa nuoleskelut ja kähmintä alkamaan, niin tuleehan siinä vaivaantunut olo.
Käytöstapoja, käytöstapoja ja muiden huomioonottamista tässä vain penätään aikuisilta ihmisiltä.
että halutaan jostain syystä esittää kaikille, kuinka kiihkeää meillä on.
Kun vietetään iltaa yhdessä, ei käsittääkseni ole tarkoitus tehdä siitä yhden parin liveshowta. Yleensähän nämä parit on niitä uusiopareja, joissa halutaan epätoivoisesti näyttää, että kattokaa kun meillä on niin kiihkeää, ettei muna meinaa housuissa pysyä.
Tunnen suunnatonta myötähäpeää tällaisia pareja kohtaan. Se on jotenkin niin halpaa.
Junttejen touhua, joilla ei vain ole käytöstapoja.
Tässäkin ketjussa ne, jotka puolustelevat tuollaista käyttäytymistä tai haluavat väkisin ymmärtää asian mukamas väärin kuin ap on kirjoittanut, eivät vain halua kohdata omaa käyttäytymistään ja rehellisesti sanoa miksi toimivat niin. Huvittavinta huipussaan, kun ei edes kasvottomana kyetä rehellisesti kertomaan =D
Tuskin useimpia tosiaan haittaa ohimennen vaihdetut pienet suudelmat tai kosketukset. Kaikenlainen käytös, joka aiheuttaa nolostumista ja vaivaantumista kanssaihmisissä, on mielestäni epäkypsää ja mautonta. Olipa kyse sitten intohimoisesta naaman nuoleskelusta tai itsensä kourimisesta. Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi kyetä ajattelemaan muitakin kuin itseään ja omia tarpeitaan ja säästää epäkunnioittava käytös paikkaan, jossa se ei muita häiritse.
Ravintolassa työskennellessäni jouduin valitettavan usein todistamaan liian lämmintä kanssakäymistä julkisella paikalla, siis perheravintolassa! Kerran yhden parin saatoinkin sitten ihan ulos asti, kun kädet eksyivät kaverin housuihin. Ja tämä siis edelleen perheravintolassa.:D Pariskunta ei edes tajunnut hävetä, mutta minua nolotti niin paljon. Huh!
pussaillaan ja mies kyllä saattaa mun peppuani rutistella, minkös sille voi kun se on niin ihana. Peppu sejä mies. :)
No ei tätä tapahdu kun tosi tutussa seurassa ja omassa kaveripiirissä, eikä se häiritse ketään. Ei me tosiaan nuoleskella, mutta kyllä tulee ilmi, että toisiamme rakastetaan ja halutaan.
Jo pelkät katseet kertoo sen meidän kohdalla.
Ja en osaa sanoa miksi, sellaiseia me vaan on oltu tän 12 vuotta.
Sorry, söin samalla :D
-edellinen-
toisia silmiin ja suudellaan välillä kiihkeästi.
Älä välitä jos joku sanoo jotain. Ne on vain kateellisia kun niillä menee huonosti ja ne näkee, kuinka kiihkeää meillä on vielä vuosien jälkeen.
Me ainakin halutaan näyttää kaikille, että meillä on vielä seksuaalinen kiihko jäljellä. Kylmiä lahnojahan se vituttaa vain.
pussaillaan ja mies kyllä saattaa mun peppuani rutistella, minkös sille voi kun se on niin ihana. Peppu sejä mies. :)
No ei tätä tapahdu kun tosi tutussa seurassa ja omassa kaveripiirissä, eikä se häiritse ketään. Ei me tosiaan nuoleskella, mutta kyllä tulee ilmi, että toisiamme rakastetaan ja halutaan.
Jo pelkät katseet kertoo sen meidän kohdalla.
Ja en osaa sanoa miksi, sellaiseia me vaan on oltu tän 12 vuotta.
Itsestäni on ihanaa nähdä lähietäisyydeltä suutelevia pareja. En käsitä ollenkaan, miksi siitä pitäisi pahastua, tai miksi suuteleminen tulisi rajata pelkästään yksityisiin tilanteisiin. Sehän on ihanaa, merkki siitä että ihmiset rakastavat toisiaan (tai ainakin himoitsevat seksuaalisesti - kivaa sekin). Selittäkää mulle?
..vaan se nuoleskelu. On todella epämukavaa olla kutsuilla ja istua ko pariskunnan vieressä. Varsinkin jos se rupeaa lähentelemään jo esileikkiä kähminöintineen.
Tuttavapiirissäni oli vielä muutama vuosi sitten ihmisiä, jotka estottomasti kutsuilla rupesivat jossain vaiheessa vaihtamaan kuolaa kuin 15-vuotiaat hormonihirviöt. Silloin tällöin suutelut, pusut, halit, kädestä pitämiset, ne eivät ketään kaiketi haittaa. Mutta kunnon kuolanvaihto ei vain kuulu hyviin käytöstapoihin seurassa.
Jos panettaa, mene jonnekin panemaan, älä harrasta esileikkiä muiden edessä. Ei ketään oikeasti kiihota sen näkeminen.
*slurpsmäisksulps* yööööök!
Meillä on tälläinen tuttavapariskunta myös. Sen samantien kun he saavat kutsun jonnekin, eli syyn laittaa lapset hoitoon, heillä alkaa jokin ihmeellinen teinivaihe. Nainen istuu miehensä sylissä ja mies kähmii naista samalla kun tunkevat kieliään toistensa kurkkuun ja niiden äänten kanssa.. Jos heitä ei jotenkin keskeytä niin olen varma että he alkaisivat harrastamaan seksiä siinä kaikkien nähden. Yleensä myös nainen hinkkaa itseään miestään vasten ihan kokoajan. Ja ei, minä en ole kutsunut heitä mihinkään. Ovat tosiaan vain tuttavia minulle.
Minua ei häiritse pikkupusut, halaukset ja sellaiset sivistyneet hellyydenosoitukset. Mutta kielarit, kähmimiset ja hinkkaamiset kuuluu sinne omaan kotiin. Aikuiset ihmiset osaavaat hillitä himonsa seurassa. Jos ei osaa, niin on ehkä parempi pysyä omassa kodissaan.
Me ainakin halutaan näyttää kaikille, että meillä on vielä seksuaalinen kiihko jäljellä. Kylmiä lahnojahan se vituttaa vain.
Saatteko te jotain kicksejä siitä, että muut joutuvat katselemaan? Voin kertoa, ettei kovin kiihottavalta näytä, lähinnä herättää myötähäpeää.
Meilläkin seksuaalista kiihkoa riittää, mutta se on meidän kahden välinen juttu, me ei siihen kiihkoon tarvita yleisöä...
Itsestäni on ihanaa nähdä lähietäisyydeltä suutelevia pareja. En käsitä ollenkaan, miksi siitä pitäisi pahastua, tai miksi suuteleminen tulisi rajata pelkästään yksityisiin tilanteisiin. Sehän on ihanaa, merkki siitä että ihmiset rakastavat toisiaan (tai ainakin himoitsevat seksuaalisesti - kivaa sekin). Selittäkää mulle?
kuului, samassa pöydässä istuvat kaverisi pussailevat kieli kurkussa-
toisia silmiin ja suudellaan välillä kiihkeästi.
Älä välitä jos joku sanoo jotain. Ne on vain kateellisia kun niillä menee huonosti ja ne näkee, kuinka kiihkeää meillä on vielä vuosien jälkeen.
Eli siis haluat nuoleskella miehesi kanssa julkisesti että me "kylmät lahnat"(ja tässähän tarkoitan meitä joiden mielestä se kuivaseksin harjoittaminen julkisella paikalla on ala-arvoista käytöstä) voisimme olla kateellisia?
Tunnetko muutenkin tarvetta korottaa itseäsi "kadehdittujen" joukkoon esimerkiksi pukeutumalla liian lyhyisiin hameisiin ja liian avonaisiin kaula-aukkoihin? Vai haukutko muutenvain ihmisiä pönkittääksesi omaa itsetuntoasi?
Anteeksi nyt vain, mutta se kiihkeä suuteleminen on ihan tosissaan vain vaivaannuttavaa muista ihmisistä ja antaa sen tekijöistä keskenkasvuisen ja ehkä jopa yksinkertaisenkin kuvan.
Kai tässäkin on pohjimpana ajatuksena se että ajatellaan että "minähän saan tehdä juuri niinkuin minä haluan ja missä haluan, muista viis". Itsekeskeisyyttä ja tapojen puutetta.
P.s. Se mikä näkyy päällepäin muille ei kerro kaikkea siitä mitä tapahtuu suljettujen ovien takana. ;)
Ja syyksi minä epäilen sosiaalisten taitojen puutetta. Pari ei osaa keskustella ystäviensä kanssa ja näin peittävät tuo ongelmansa.
minä arvioin silloin että pariskunnalla menee huonosti tai jompi kumpi käy vieraissa kun pitää niin avoimesti julistaa ja näyttää rakkauttaan toiseen. Tuollainen nuoleskelu kavereiden läsnäollessa on teiniä ei aikuismaista käytöstä.
minä arvioin silloin että pariskunnalla menee huonosti tai jompi kumpi käy vieraissa kun pitää niin avoimesti julistaa ja näyttää rakkauttaan toiseen. Tuollainen nuoleskelu kavereiden läsnäollessa on teiniä ei aikuismaista käytöstä.
minä arvion vähän erilailla. Jos pariskunnan puoliskot istuvat eri sohvilla ja kutsuvat itseään etunimillä katseita vältellen, voisin sanoa, että menee huonosti. Tai ettei mene enää ollenkaan.
Nimenomaan tuttujen kavereiden läsnäollessa voi vapaasti olla oma itsensä ja jos se tarkoittaa sylikkäin istumista, kullittelua ja suukottelua niin saa musta vapaasti tehdä kaikki muutkin :)
kuullut kulissien pitämisestä pystyssä? Niitähän pidetään pystyssä vaikka olisi hyvinkin tuttuja ihmisiä ympärillä
kunnioita ystäviään ja arvosta heidän seuraansa.
Erottuaan "tylsästä" miehestään 12 vuotta sitten hän aloitti "kiehtovien" alkoholistien, narsistien yms. tapailun. Niitä on nyt ollut hirveä määrä, ja jokainen suhde noudattaa samaa kaavaa: kotona joka mies jollain tavalla pahoinpitelee ystävääni, kylässä ystäväni nuolee miestä äänekkäästi. Oli vaikka lasten synttärit, niin ystävä aina jossain vaiheessa juhlia haluaa "näyttää" ja menee miehen syliin istumaan. Sitten niin kiihkeää ääntelyä kuin vain mahdollista. Ystävä kokee, että me muut olemme kateellisia, kun hänen "haastavat" suhteensa toimivat tuolla tavalla "solutasolla".
Olen huomannut, että moni muukin huono suhde kukoistaa eroottisesti julkisilla paikoilla. Ja tähänhän kaikki Tuksut ja Tauskitkin perustuvat, ensin lööpeissä tappelua, sitten seksielämää yilstävä kielarikuvareportaasi.
Tottakai rakastuneet pussailevat jossain nurkassa. Ap taisi kuitenkin tarkoittaa kuvaamani laista esitystä, jossa pari tietoisesti pyrkii näyttämään, miten muka tahattoman eläimellisiä he ovat.
Monet nuoret muuten kuulemma pussailevat äänekkäästi ihan sen takia, että suutelun ääni on nykyelokuvissa ja tv-sarjoissa tuotettu tosi pintaan. Ajattelevat, että Se juttu on se mahdollisimman kova moiske ja ähinä.
Parikymppisestä eteenpäin pidän pelkästään huonona käytöksenä show-esileikkiä seurassa.