Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Komea työkaveri teki ehdotuksen. Olisitko suostunut?

Vierailija
17.06.2012 |

Olen ollut naimisissa parikymmentä vuotta ja aina uskollinen siitä huolimatta, että seksi ja intohimo ovat aina olleet suhteemme heikoin lenkki.

Vartaloni on kaunis ja hyvin säilynyt. Kompensoin seksin puutetta kotona pukeutumalla vartalonmyötäisesti (rintavakoa en kuitenkaan näytä) ja nautin siitä, että minua katsotaan.

Työkaverini on ulkoisesti miespuolinen vastineeni: pitkä, hyväkroppainen, miellyttävän näköinen, lähes samanikäinen. Olen ajatellut, että olisimme näyttävä pari.

Tanssimme yhdessä työpaikan iltatilaisuudessa, kun hän teki sanattomasti selväksi valmiutensa seksiin ja ehdotti kahdenkeskistä hauskanpitoa - olemmehan molemmat aikuisia ihmisiä, jotka osaavat pitää asiat salassa muilta. Tilaisuus olikin täydellinen. Olen itsekin varma, ettemme olisi paljastuneet.

Ehdotus tuli kuitenkin aika yllättäen, ja päätös piti tehdä nopeasti. En ole yhtään impulsiivinen ihminen enkä pidä siitä, että minua hoputetaan. Keskustelimme asiasta, mutta lopulta kieltäydyin. Vaikka olisin saanut juuri sitä, mitä oikeastaan eniten kaipaan.

Olinko tyhmä? Mitä itse olisit tehnyt? Millä kriteereillä olisi pitänyt päättää?

Ja ennen kaikkea: palaanko vielä asiaan? Otanko hänestä rakastajan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna miettisin, että voiko salasuhdetta olla ilman jälkiseuraamuksia. Vähintään huono omatunto, jos paljastutte miten käy omien suhteidenne jne. Ei näissä kuvioissa yleensä ole mitään helppoa kivaa. Onnittelut siitä, että pystyit pohtimaan asiaa etkä rynnännyt sänkyyn. Itse en varmaankaan pystyisi tuollaiseen selän takana touhuiluun.

Vierailija
2/7 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pysyit lujana.

En tiedä olisinko itse pystynyt...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat tyypilliseltä naikkoselta, joka miehen ehdottaessa seksiä on jo miettinyt, miltä näyttäisitte yhdessä ja varmaan jo suunnitellut elämää jo ihan rakkaussuhteessa! Idiootti, oletko joku henkisesti kaksikymppinen heitukka ilman mieskokemusta? "Olisimme näyttävä pari" - ei jumalauta mikä ääliö tuollaista voi suoltaa.

Miksi olet naimisissa oman miehesi kanssa jos vieras muna ja mies kiinnostavat noin paljon? Taidat kaivata prinsessakohtelua ja muuta lässynläätä, jota oma ukkosi ei enää tarjoa. Kas kun ei se keski-ikäinen kurppa, jonka pieruja on vuosikymmenet haistellut ja mäkätystä kuullut, kauheasti ehkä sitä aviomiestä enää innosta. Uusi mies näkee sinussa ulkokuoren, mutta ei sitä arkista parisuhdeminääsi. Muuten se juoksisi karkuun.

Vierailija
4/7 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli: haetko nyt vain seksiä, vai uutta parisuhdetta? Jos elättelet romanttisia unelmia, niin todennäköisesti tulet pettymään. Pelkkää seksiä hakee harva nainen, yleensä niihin liittyy jotain prinsessaunelmia uudesta onnesta ja uudesta elämästä. Pelkkää seksiä hakiessasi et ehkä pety siihen mitä saat, mutta kotirintamalla alkaa varmasti ennen pitkää kriiseilemään. Kannattaako pelkän seksin takia romuttaa 20v liitto? Vai pitäisikö kohdata tylsä totuus, ja panostaa siihen omaan vanhaan liittoon niin, että se alkaisi toimia? Salasuhteeseen heittäytyessä sitä tavallaan antaa periksi oman parisuhteensa suhteen. Antaisitko omalle miehellesi luvan käydä hässimässä omaa työkaveriaan?

Vierailija
5/7 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuo komea työkaverisi on voinut tehdä aiemminkin ehdotuksen vastaaavassa tilanteessa. Hän siis tuskin on sillä mielellä liikkeellä, että ajattelee sinun olevan ainutlaatuinen hottis, vaan olisit vain yksi hänen valloituksensa. Imarteleeko olla yksi hänen hoidoistaan?

Vierailija
6/7 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vieraalta jotakin hakisin, eniten hakisin ihailevaa katsetta, jota en mieheltäni saa. Miehelläni on heikko libido ja hän on passiivinen.

En oikein usko, että saisin hänen libidoonsa liikettä yrittämälläkään, hormonitasot ovat varmaan synnynnäiset ja tilanne oli sama jo suhteemme alkuaikoina, kun molemmat panostivat 100 %. Mitkään alusvaate- tai muut visuaaliset viritykset eivät hänellä toimi, koska hän ei vaan tykkää katsoa. Toisin kuin tämä toinen mies. Hän haluaisi nimenomaan katsoa minua ja hän on aktiivinen.

Jos hakisin uutta parisuhdetta, en ehkä ottaisi tätä miestä. Epäilen, että hän on älyllisesti alapuolellani, mikä alkaisi varmasti nopeasti ärsyttää.

Haluan ilmeisesti olla haluttu. Kotona en sitä ole.

Vierailija
7/7 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että mieheni saa paljon ehdotuksia. Hänellä on sellainen työrooli, että häneen ihastutaan helposti. Hänellä olisi tilaisuuksia pettää minua päivittäin, jos halua ja kykyä olisi. Mutta kun niitä ei hänellä ole niin en usko, että hän pettää. Eikä se olisi katastrofi, vaikka pettäisikin. Meidän suhteemme nyt vaan ei lainkaan perustu seksiin.

Mitä tämän työkaverin maineeseen tulee, se on toki tunnettu. "Kaikki" tietävät, että hän on perso naiskauneudelle.