Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertoisinko uudelle miesystävälle??

Vierailija
16.06.2012 |

Että mulla todettiin 2 vuotta sitten hpv-muutoksia papassa? Tavallaanhan se on sp-tauti, mutta sen jälkeen papa on ollut kerran normaali ja muutenkin olen ollut oireeton. Eikä tuo hpv edes aiheuta miehille oireita. Pitäisikö kertoa vai jättää kertomatta? Pitääkö mua ihan hutsuna jos saa tietää? Enkä todellakaan ole ollut kovin monen miehen kanssa. Mitä tekisit?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä en odottaisi naisen tuollaista ensimmäiseksi sanovan, ellei sitä sitten ole virallisesti todettu kondyoomaksi. Kondomin kanssahan asiassa ei ole mitään ongelmaa, mutta suhteen edetessä varmemmalle pohjalle ja molempien käytyä sp-testeissä ennen kondomin poisjättämistä, tämä asia kannattaa viimeistään tuoda esille.

Isompi ongelma olisi kertoa kumppanille kantavansa herpestä, joka on oillekin iso mörkö. Itselläni ko. kiusa on olemassa ja pitkiä aikoja oireeton, eikä kumin kanssa olisi ongelma, mutta mieluiten kuitenkin tuon kerron ennen ensimmäistä kertaa ja nainen tehköön päätöksen mitä haluaa.

Vierailija
2/2 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiallisesta vastauksesta! Ihanaa kuulla miehen mielipidekin joskus. Herpes on tosiaan inhottavampi vaiva. Itsellänikin on huuli-sellainen. Hyvää kesää sulle!

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi