Reino ja Maria Nordin laittaneet ekologisesti valmistetun omakotitalonsa myyntiin.
Kommentit (47)
Maria kertoo blogissaan heidän ostaneen teltan jossa retkeilevät lasten kanssa, ja lehti vääntää siitä muuttivat telttaan asumaan-otsikon. Voi luoja....
harvinaisen ruma talo, sekä sisältä että ulkoa. Iholla-sarjassakin näkyneitä ruokapöydän ympärillä olevia ikkunoita en ymmärtänyt. Mikä järki istua pöydän ääressä jos ei näe edes mitä ulkona tapahtuu, vaan pitäisi katsella taivaita ja puunlatvoja?! Arkkitehdeillä on kyllä maailman todella vinksinvonksin.. :DD En ikinä asuisi tuollaisessa rotiskossa.
Kylppärit minun makuuni pliisun väriset, mutta itse talo ihan jees. Tykkään nimenomaan tuosta matalasta välirakennuksesta, jolla korkeammat osat sidottu yhteen.
ihan älytöntä uutisointia. telttailemaanhan ne vaan
meni.
Ja ihana blogi Marialla, kirjoittaa kivasti.
kun kaikki tietää että se on väärin tehty ja homeessa kaikki saviseinät.
Varmaan helppoa myydä kun kaikki tietää että se on väärin tehty ja homeessa kaikki saviseinät.
Homeessa seinät ja muutenkin epämääräisesti rakennettu. En ihan heti rahojani siihen taloon pistäisi.
Sillä joku tauti kun sössöttää eikä puhu normaalisti?
Taitaa olla todella keskeneräinen. Ihme hökötys, itse en tuollaisessa haluaisi asua. Pienet ikkunat ym...
Se on aika yleistä nykyään, aihetaa käsiteltiin sarjassakin Saaran osalta. Ja puhuihan se Mariakin kaihoisasti siitä, että muuttaa pois kaupungista ja mietti haaveileeko siitä aidosti.
En muista missä talo sijaitsee, joten en voi hakea sitä.
Minä kun en kyseistä ohjelmaa katsonut mutta jostain kuulin että rakensivat ekotalon niin tahtoisin nähdä millainen on ekotalo, enkä tiennyt mistään homeesta?
Siis todellako jo rakennusvaiheessa ollut jotain home ongelmaa?
Ehkäpä vaan kaipaavat takaisin kaupunkiin.Se on aika yleistä nykyään, aihetaa käsiteltiin sarjassakin Saaran osalta.
Heh, ja Saara asuikin syvällä maaseudulla Helsingin Laajasalossa....
Ehkäpä vaan kaipaavat takaisin kaupunkiin.Se on aika yleistä nykyään, aihetaa käsiteltiin sarjassakin Saaran osalta.
Heh, ja Saara asuikin syvällä maaseudulla Helsingin Laajasalossa....
Ei se Laajasalo kaupunkimaistakaan aluetta ole.
Ja vasta siitä viikon päästä tulee se erouutinen. Näin nää aina menee...
http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/7292961
aivan järkyttävä, ulkokuvasta näkee että seinät on homeessa vai mitä muuta tuo harmaus voisi olla
http://static.asunnot.oikotie.fi/media/126873/full/63436255.jpg
En ole katsonut tv-ohjelmaa heistä ja näen talon ekaa kertaa. Kaiken lisäksi talo on tasakattoinen joka on varma takuu siitä että kosteus- ja homevaurioita on luvassa.
Miten voi kukaan rakentaa noin rumia laatikkomaisia asuntoja.
Kaksplussassa Maria kertoo heidän kaivanneen takaisin kaupunkiin. Asuvat nyt Punavuoressa. Voi se olla oikea syy.
"Janne Kataja-talo"
joka käänteessä lehtijuttua hometalosta.
Kuka tuon ostaa on idiootti jos rakennusvaiheessa jo ollut hometta.
aivan järkyttävä, ulkokuvasta näkee että seinät on homeessa vai mitä muuta tuo harmaus voisi olla
Mutta puu harmaantuu kyllä UV-säteilystä aina, jollei sitä ole pintakäsitelty.
Lapsiakin vielä.