autoautoautoautoauto... saamarin
peltilehmät! eilenkin helsingin ilma myrkyistä paksuna! ihmiset: käyttäkää julkisia liikennevälineitä, älkää ängetkö yksin omassa autossanne keskustaan saastuttamaan yhteistä hengitysilmaamme! lapsenne ja lapsenlapsenne kiittävät.
Kommentit (14)
On kyllä kuule vähän aihettakin. Ottaa päähän nämä itsekkäät paskiaiset, joille ei tule vähääkään mieleen, että teoillamme tässä ja nyt on erittäin kauaskantoiset seuraukset tuleville sukupolville. Se, että oliko sulla vuonna 2005 hieno auto, ei kiinnosta ketään tuossa muutaman sukupolven päästä. Syyt elinympäristön huonoon tilaan sensijaan saattavat kiinnostaakin. Mä en ainakaan halua pilata elinmahdollisuuksia lapsenlapsiltani.
Hermot lepää auton ratissa. Jatkan samaan malliin tästä eteenpäinkin. Meidänkin perhe saastuttaa kahdella autolla. Kamalia rikollisia. T:anarkisti
Mä voisin maksaa vaikka tuplasti paremmasta tunnelmasta. Pitäisi varmaan kulkea A- ja B-luokan busseja.
ajella autolla. En sitä välttämättä kyllä tarvii. Ihan sama saastuttaako.
Tuskin se nyt hirveesti paranis jos mä autoilun lopetan. Ajelen millon muo huvittaa. Taidat olla vaan kateellinen autoileville. Köyhä!
koskaan laskenut, paljonko käytät vuodessa autoon rahaa? mä säästän sen rahan muihin asioihin.
etäisyydet, jne.
Kyllä silti voi ajatella ekologisesti, vaikka auto onkin. Voi tehdä muita ratkaisuja luonnon ja lapsiemme hyväksi.
Mustavalkoisuus ja ehdottomuus on niitä piirteitä, mitä en aina jaksa toisissa ihmisissä.
En vaan jaksa ymmärtää autojen vihaajia. Mä oon ikäni töitä tehny ja päässy menestymäänkin. Jos oon halunnu hienon auton ostaa niin, kai mä nyt sillä ajelen. Mitä järkeä sitä ois tossa pihassa seisottaa? Helpottaa kovasti elämää kolmen lapsen kanssa. Miten helvetissä niitä harrastuksiin kerkeis jokaista kuskaamaan jos sitä autoa ei olis. Ihan on jokaisen oma päätös, ajaako sillä autolla vai ei. En mäkään käske teitä kävelemään bussin sijasta.
paksuna. jotain voisi meistä kukin siellä liikkuva asialle tehdä. en kommentoinut maalla tai muualla huonojen liikenneyhteyksien päässä asuvien autonkäyttöä. terv. ap
Mä jatkan autolla ajamista. Katalysaattori-auto, ei saastuta pahemmin.
Järjen käyttö sallittu vaikka auton omistaakin. En mä nyt ihan 200 metrin takia autoani käynnistä.