Jos pitäis valita, ottaisitko isot tissit vai pienet?
Kommentit (75)
Ei tisseillä tee oikeasti mitään, mitä isommat, sen enemmän ne on tiellä. Ja saa väistämättä näyttämään läskiltäkin. Ottaisin mielelläni pienemmät kun omani, mutta onneksi ei ihan oksettavan isoja ole (esim. D), niin paidattakin kehtaa tarvittaessa olla.
Isoissa normaalipainoinen näyttää lihavalta. Toki jos olisin lihava, silloin rinnat saisivat olla muuhun kroppaan sopivat eli isot.
eivät ole millään tavalla haitaksi urheilulle.
isot rinnat ovat mauttomat ja saavat kantajansa näyttämään halvalta huo...
Olen hoikka ja sporttinen joten isot rinnat näyttäisi (ja ennenkaikkea tuntuisi) hullulta. Nyt on 75C.
sellaiset mulla onkin hoikassa varressa ja en kyllä vaihtaisi pieniin :)
en halua näyttää miltään silikonibimbolta!
isot rinnat ovat mauttomat ja saavat kantajansa näyttämään halvalta huo...
ne joille on siunaantunut isot rinnat ovat huoran näköisiä? kuiva akka
nää on just hyvät, mulle luotu.:)
oli ennen lasta b-kuppi, ny c. Halusin aiemmin isommat tissit, mutta viime vuodet olin tyytyväinen niihin pieniin. Musta nää c-kupitkin näyttää oudolta, kun mulla on tosi kapea vyötärö, vaikken muuten mikään laiha olekaan. Joten vastaukseni on pienet!
Ei selkä kipeydy eivätkä roiku vanhana. Olen nykyisiin tyytyväinen, tosin olen muutenkin pienikokoinen.
Ei selkä kipeydy eivätkä roiku vanhana. Olen nykyisiin tyytyväinen, tosin olen muutenkin pienikokoinen.
tai sitten heikko selkä että niistä selkä kipeytyy ja roikkuu. Mulla 70 E ja ei ole koskaan ollut mitään selkäkipuja eikä ne vielä ainakaan neljänkympin iässä yhtään roiku.
tykkään esitellä tissejäni poikaystävälleni. muutenkin tykkään isoista tisseistä. pienistä tulee mieleen pikku tyttö.