Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos pitäis valita, ottaisitko isot tissit vai pienet?

Vierailija
15.06.2012 |

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan näin isoja ehkä, mutta isot kuitenkin.

Vierailija
42/75 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisivat olla pienemmätkin kuin nämä C-kuppiset, mitkä mulla on. Isot rinnat on vain jotenkin niin... no, rahvaanomaiset. Ja isorintaiset naiset näyttävät aina lihavilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi pukeutua telttoihin ja näyttää läskiltä, vaikka on isohkot rinnat. Mun kuppikoko on 70H ja hyvin löytyy istuvia vaatteita. Ja jos ei löydy, niin muokkaan niitä. Mulla on litteä vatsa ja kapea vyötärö, joten en todellakaan halua telttoihin pukeutua. Se on kyllä totta, että liivejä ilman ei voi olla.

Vierailija
44/75 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tissit nimenomaan saa näyttämään läskiltä, koska täytyy pukeutua telttoihin kun tissit on jokusen koon muuta kroppaa isommat. Näin siis jo minullakin vaikka koko on vain 70F. Ja jos olisi pienet tissit niin rintsikoihin ei menisi omaisuuksia ja voisi olla vaikka ilmankin.

Vierailija
45/75 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2012 klo 10:34"]

isot rinnat ovat mauttomat ja saavat kantajansa näyttämään halvalta huo...

[/quote]

Olet vain kateellinen koska kukaan ei sun rusinoistas välitä!
Varmasti ottasit sillarit jos saisit ilmatteeks!

Vierailija
46/75 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisella pitää olla isot rinnat. Silarit vielä paremmat. En ikinä panisi minkään pienirintaisen kanssa.. Hyi...

Vierailija
47/75 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää pienet on kivat! Ennen oli 70E. Elämä helpottui kummasti ja mieskin tykkää!!

Vierailija
48/75 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat täyteläiset lollot kiitos,mies voisi kunnolla leipoa ja panna niiden väliin.mulla on 75g mutta ajatus on isontaa.

Vierailija
49/75 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisimman pienet. Ei haittaisi, vaikka ne jokin aamu olisivat häipyneet kokonaan pois. En tykkää tisseistä ollenkaan, minusta ne ovat aivan turhat ulokkeet. Lopullisesti käämit paloivat näihin turhakkeisiin, kun lapsenikaan ei oppinut imemään suoraan tissistä. Voi olla, että minulla on jokin diagnosoimaton identiteettihäiriö. En oikein miellä itseäni naisena, vaikka näiden 50 vuoden aikana olisi jo pitänyt tottua :(

Vierailija
50/75 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin pelkät kuopat.

Vierailija
51/75 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet tai keskikokoiset. Koskaan en löydä paitapuseroa, joka istuu hyvin, ja vielä napitkin menevät rinnan kohdalta kiinni.

Vierailija
52/75 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot, koska näytän ihan pikkutytöltä näillä pienillä tisseillä. Varsinkin, kun olen valmiiksi jotain ala-asteikäisten pituinenkin.

Vierailija
53/75 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet, kauniimmat vanhanakin. 

Omani ovat isohkot (olen hoikanpuoleinen), toistaiseksi 35-vuotiaana vielä nätit, mutta tulevaisuus kauhistuttaa.

Vierailija
54/75 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä luokitellaanko vielä isoiksi, mutta ottaisin mieluimmin 75D.

Vierailija
55/75 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet. Ne on söpöt ja nätit, vaatteet näyttää paremmilta, ei tarvi käyttää rintaliivejä, juokseminen ja hyppiminen on mukavaa ja mieskin tykkää.

Vierailija
56/75 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tissit tietenkin. Rakastan tyttöystäväni isoja tissejä itselläni on hiukan pienemmät olen kyllä suunnitellut silareita.

Vierailija
57/75 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet. Helpompi jumpata, helpompi löytää vaatteita! Sellainen b-kuppi

Vierailija
58/75 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet. Ne on mielestäni sensuellimmat ja esteettisemmät.

Vierailija
59/75 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:07"]Pienet. Ne on söpöt ja nätit, vaatteet näyttää paremmilta, ei tarvi käyttää rintaliivejä, juokseminen ja hyppiminen on mukavaa ja mieskin tykkää.
[/quote]
Miten hyppiminen on mukavaa ilman liivejä? Mun pieniin tisseihin kyllä sattuu jos esim. ravaan rappuset alas nopeesti. Siis jos ei oo liivejä.

Vierailija
60/75 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot. Olen pitkä ja harteikas, mielestäni tähän kroppaan sopisi edes vähän isommat ! Varsinkin kun laihtumis myötä B muuttui A:si. .raskaus aikana olin onnesta soikea, kun omistin elämäni ensimmäistä kertaa tissivaon!