Jos pitäis valita, ottaisitko isot tissit vai pienet?
Kommentit (75)
Ei selkä kipeydy eivätkä roiku vanhana. Olen nykyisiin tyytyväinen, tosin olen muutenkin pienikokoinen.
tai sitten heikko selkä että niistä selkä kipeytyy ja roikkuu. Mulla 70 E ja ei ole koskaan ollut mitään selkäkipuja eikä ne vielä ainakaan neljänkympin iässä yhtään roiku.
Monet kerrat olen nähnyt. Eli eipä se siitä koosta riipu, roikkuuko vaiko eikö.
Ottaisin hiukan pienemmät mitä nyt on. Raskauden alussa oli 75E. Nyt kuppikoko on 80G. Liian isot.
ehdottomasti. Ovat kauniimmat ja kätevämmät.
raskauksia, kuppikoko oli tuolloin 75c nyt 80DD, ottaisin heti takaisin entisen ulkomuotoni.
Mulla on ihan liian isot, en voi tälle asialle mitään. Paidat ei sovi ja muutenkin yläosa näyttää ihan järkyn leveältä. Paino on tippunut 12 kg mutta tissit eivät ole pienentyneet yhtään :(
on 75d ja mieluummin kasvattaisin kuin pienentäisin
Mutta en tykkää näistä.
Okei, on kiva näyttää ryntäitä mutta nautin liikunnasta ja vaikka rinnat hyvillä urheiluliiveillä saa napakasti kuriin niin osaan kuvitella miten ihanaa olisi lenkkeillä pienempien rintojen kanssa.
Itsellä ainakin hartiat on kovilla vaikka miten koittaa venyttää.
Pienentäisin. Välillä suunnittelen jos menisi julkiselle puolelle lääkärin juttusille.
olen melko leveä rakenteeltani joten nämä on sopusuhtaiset, eivät näytä pieniltä muttei kyllä tursua isoinakaan, eivätkä hankaa toisiaan vasten :)
Luulen että pidän nämä, ei isommat eikä pienemmät.
Koska minulla a-kupit aina ollutkin, lukuunottamatta imetyksen alkua, jolloin oli järkyt tiiliskivirinnat.
Enää en välitä miltä pienet rinnat näyttää, olen ihan sinut itseni kanssa. Olen mieluiten hoikka ja pienirintainen jatkossakin. Eipä rintojen kokoon juuri itse voisikaan vaikuttaa, joten parempi vain hyväksyä itsensä tällaisena!
Pienet.
Ei selkä kipeydy eivätkä roiku vanhana. Olen nykyisiin tyytyväinen, tosin olen muutenkin pienikokoinen.
Ja Kelly Ripan kroppa, kiitos!
T: ylipainoinen ja isotissinen
t: palstan takuulla isorintaisempia
Nykyinen kuppikokoni on 75 G, mutten ole tyytyväinen. Haluaisin eri malliset. Nyt nämä ovat sellaiset pallot, pyöreät mistä tahansa suunnasta katsoen. Suoraan sanottuna näyttävät feikeiltä. Nännit ovat pystyt, joten ilman rintaliivejä ei missään tapauksessa uskalla olla, kun nöpöttävät nännit ovat paraatipaikalla.
Ja varsinkin kun on todella hoikka ampaisvyötärö ja valtava perse ja lantio, niin väkisinkin herättää huomiota.
Että ei tällainen unelmavartalokaan jokaisen unelma ole. Koittakaa elää yks päivä niiden kateellisten naisten katseiden ja himosta hullujen miesten katseiden alla.
P.S. pienirintaiset: älkää kirjoittako noin selkeästi kateuttanne noihin viesteihin. "Isot rinnat saa kantajansa näyttämään huoralta", hehheh.
raskauksia, kuppikoko oli tuolloin 75c nyt 80DD, ottaisin heti takaisin entisen ulkomuotoni.
nyt kuulostaa jo kateudelta, D ei vielä ole kuules iso koko. Ja jos on isot tissit ei todellakaan tarkoita sitä että silloin näyttää läskiltä jos on oikeastikkin hoikka. Itse olen hoikka ja minulla on kuppikoko 75 D eikä ole silikonit ja kehtaan olla helposti ilman paitaakin. Enkä mistään hinnasta haluaisia pienempiä rintoja, hyhhy olisi ihan hirveää. Lautoja saa kaupasta jos tarvitsee ..
ehkä ottaisin ne pienet. Mutta hyvän malliset pienet! Olen urheilullinen, niin pienet sopii jotenkin paremmin minulle. Minulla oli ennen lapsia aika isot rinnat, nyt lasten jälkeen enää vain B-kuppi. Koko kelpaa, mutta voisi olla vähän kiinteämmät :)
Isot tissit nimenomaan saa näyttämään läskiltä, koska täytyy pukeutua telttoihin kun tissit on jokusen koon muuta kroppaa isommat. Näin siis jo minullakin vaikka koko on vain 70F. Ja jos olisi pienet tissit niin rintsikoihin ei menisi omaisuuksia ja voisi olla vaikka ilmankin.
http://www.myspace.com/215314734/photos/28341002
Ihana, hoikka vyötärö ja kauniit rinnat- Ottaisin jos saisin. Laudat on kyllä surkeita tuon rinnalla.