Tänään taas uimastadikalla ihmettelin kuinka vähän paikalla oli...
...kauniita, hyväkroppaisia 30-40+ vuotiaita naisia, eli teinejä mesta täynnä ja parikymppisiä vanhemmat oli pääsäänt. aika kulahtanutta jengiä.
Itse olen (reilusti) yli 40 v. (mut alle 50 v.) ruskettunut kundi, mutta kaikin puolin aika hyvässä iskussa ja mielellään tsiigaisin nimenomaan ikäisiäni (tai hieman nuorempia), suht timmissä kuosissa olevia mimmejä, mutta kun teitä ei juuri uimastadikalla näy. Tulkaa sinne vaikkapa huomenna la tai ens viikolla.
Itse siis olen ruskettunut "kesä vedetään beach pummi pohjilta" -kundi (siis 40+ v.) joka pyörii uimastadikalla (ja Taivallahden Cafe Regatassa)about joka päivä mm. altaan viereisillä penkeillä, auringonottokatsomossa ja kahvilassa; siis erittäin mielellään bongaisin saman ikäisiä sexyssä kuosissa olevia ikäisiäni mimmejä.
Jos tuutte stadikalle niin tulkaa ilman (mahdollisia) miehiänne, ja ilman lapsianne, niin saatetaan päästä kivasti juttuun. Olis kiva jutella ja voisin tarjota kahvit, ilman taka-ajatuksia.
t. rento, hauska & hyväraaminen kesämies ilman kaljamahaa
Kommentit (10)
Hyvä meininki päällä, uimalalla lorviva nelikymppinen rantapummi joka vielä kehtaa arvostella naisten ulkonäköä siellä. Kyllä me miehet osataan!
Niin se vaan on että ovat harvoja poikkeuksia sellaiset nelikymppiset joilla on parikymppisen kroppa. Useimmat meistä ollaan jo vähän kulahtaneita ja esim. raskauksien, synnytysten ja imetysten arpiraidoittamia ja veltostuttamia.
mukavaa ole se, että mies haluaa katsella aikuisia naisia, eikä teinipimatsuja?
Olkaa positiivisia, mammat!:)
...kauniita, hyväkroppaisia 30-40+ vuotiaita naisia, eli teinejä mesta täynnä ja parikymppisiä vanhemmat oli pääsäänt. aika kulahtanutta jengiä. Itse olen (reilusti) yli 40 v. (mut alle 50 v.) ruskettunut kundi, mutta kaikin puolin aika hyvässä iskussa ja mielellään tsiigaisin nimenomaan ikäisiäni (tai hieman nuorempia), suht timmissä kuosissa olevia mimmejä, mutta kun teitä ei juuri uimastadikalla näy. Tulkaa sinne vaikkapa huomenna la tai ens viikolla. Itse siis olen ruskettunut "kesä vedetään beach pummi pohjilta" -kundi (siis 40+ v.) joka pyörii uimastadikalla (ja Taivallahden Cafe Regatassa)about joka päivä mm. altaan viereisillä penkeillä, auringonottokatsomossa ja kahvilassa; siis erittäin mielellään bongaisin saman ikäisiä sexyssä kuosissa olevia ikäisiäni mimmejä. Jos tuutte stadikalle niin tulkaa ilman (mahdollisia) miehiänne, ja ilman lapsianne, niin saatetaan päästä kivasti juttuun. Olis kiva jutella ja voisin tarjota kahvit, ilman taka-ajatuksia. t. rento, hauska & hyväraaminen kesämies ilman kaljamahaa
altaan vierella ottamassa aurinkoa: minulla ei ole kanssasi mitaan yhteista, emme puhu edes samaa kielta vaikka suomeni onkin sujuaa.
t.usalainen
aika vaikea uskoa, että meillä olisi yhtään mitään yhteisiä jutunaiheita - enkä oikein jaksa uskoa, että kukaan muukaan "timmissä kunnossa" oleva nainen olisi järin kiinnostunut "kesä vedetään beach pummi pohjilta" -kundista vaikka kuinka kiva bruna sitten olisikin päällä.
Huh.
on niin last season ettei voisi sellainen "kundi" vähempää kiinnostaa.
Rusketus on nykyaikana trendikästä lähinnä maanviljelijöiden keskuudessa.
Tämä "kundi" varmasti tunnetaan jo stadikalla liiankin hyvin. Hengaa siellä päivittäin...huh.
"kesä vedetään beach pummi pohjilta"
t. hyväkroppainen nainen, jolla parempaakin tekemistä
Hyvä meininki päällä, uimalalla lorviva nelikymppinen rantapummi joka vielä kehtaa arvostella naisten ulkonäköä siellä. Kyllä me miehet osataan!