Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä ketjussa naiset vastaavat miesten kysymyksiin suoraan ja kaartelematta!

Vierailija
15.06.2012 |

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.Siis mies nostaa rinkulan ylös, ettei rinkulaan roisku.

2. Pöntön reunaan (ei siis rinkulaan) siis saattaa vähän roiskua.

3. Rinkulan alapinta koskettaa pöntön reunaa, jolloin siihen tarttuu virtsaa.

4. On naisia (kuten ylihygieeninen minä ;)), joita ällöttää koskea rinkulaan ikinä, koska siihen voi olla tarttunut pöntön reunasta virtsaa.

5. Se, joka virtsaa rinkulan alapinnassa on, koskekoon rinkulaan ;)

En ole muuten ikinä vääntänyt näin rautalangasta...

p.s. pilkatkaa vapaasti, itseänikin hävettää

Vierailija
22/48 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisten kysymyksiin?

Mielenkiintoista luettavaa, mutta ei näillä yleistyksillä mitään arvoa ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Mitä turhamaisuuksistasi olisit valmis heittämään roviolle tuosta vaan, heti?

En mitään, olen karsinut ne välttämättömyyksiin. ;)

*Ihmetteletko koskaan, miksi miehillä on hyvä iho vaikka he eivät vietä tuntikausia hieromassa siihen ihmerasvoja ja peittämässä sitä ihmejauheilla?

En. Kaikki naiset eivät harrasta kuvaamaasi toimintaa. Joillakin ihmisillä on hyvä ja toisilla huono iho. Jos on erityisen hyväihoinen, siinä ei voiteita tarvita. Jos on erityisen huonoihoinen, auttaa vain lääkekuuri jos sekään. Siinä välissä on ihmisiä, jotka voivat hyötyä tai olla hyötymättä ihonhoidosta. Erityisen hyvää ihoa ihastelen sukupuolesta riippumatta.

*Kun lähdet ajamaan autoa, miksi pitää juuri ennen lähtöä katsoa peilistä onko ehostus OK?

En aja autoa, mutta jos olen laittanut huulipunaa, luomiväriä tai rajaukset, tarkistan peilistä aina sellaisen kohdalle sattuessa, että kaikki on ok, etenkin jos on lämmin, olen syönyt/juonut tai kosketellut kasvojani. Meikki ei automaattisesti pysy siististi naamassa vaan sitä pitää välillä korjailla, etenkin jos pohjustustuotetta ei ole tai se on huono (meikkaamisen vaivalloisuus yllättu itsenikin, kun aloitin). Korjaustarve on kiva huomata mahdollisimman äkkiä, koska on noloa kuljeskella ympäriinsä luomiväri paakkuuntuneena, huulipuna hampaalla/poskella tai rajaukset valuneina. Etenkin jos meikkaa harvemmin, on välillä myös vaikea muistaa, että kasvoja ei voi kosketella normaalilla tavalla, koska meikki voi levitä ja kun tottumattomuuttaan naamaa lääppii kuitenkin huomaamattaan, on peilille kysyntää.

*Miksi kysyt mieheltäsi oletko lihonut? Tai näyttääkö perseesi isolta niissä housuissa.

1) Koska olen lihonut kilon tai pari, mutta en ole varma huomaako sitä ihminen, joka ei näe mitä vaaka näyttää, kun nousen sille. Jos lihon selvästi (=vaatekoko kasvaa), ei tarvitse kysyä olenko lihonut, koska tiedän lihoneeni havaittavasti, mutta saatan kysyä, näytänkö paksulta (koska olen siinä määrin hoikka, että voin lihoa pari kiloa ja olla edelleen hoikka, mutta jos olen joskus siinä pisteessä, jossa lakkaan olemasta hoikka, haluan tietää sen). 2) Koska jotkut housut ovat epäimartelevia, enkä halua näyttäytyä sellaisissa julkisesti.

Oikeat vastaukset omalla kohdallani: 1) Et. TAI En mä huomaa. TAI En ollut huomannut, mutta nyt kun sanoit, niin joo. TAI Vähän joo. (Jos lihoisin paljon, tähän ei olisi oikeita vastauksia, mutta silloin en kyllä haluaisi kysyäkään - ainakaan mieheltäni.) 2) Ei näytä. TAI Näyttää, laita ne punaiset/vihreät/siniset/toiset mustat/pilkulliset, niissä se näyttää just hyvältä/ne on paremmat. (Olen tyytyväinen takalistooni, mutta kaikki housut eivät sitä imartele.)

*Jos WC:n kansi tai rinkula on ylhäällä, etkö osaa lskea sitä itse alas?

Osaan, mutta A) on hygieenisempää vetää vessa kansi kiinni ja B) en halua nähdä rinkulan alla mahdollisesti olevia ällöjä tahroja. Jos mies siivoaa systemaattisesti jälkensä niin, että rinkulassa tai sen alla ei ole silminnähtäviä hutipisaroita, ihan sama miten se rinkula on.

*Jos haluat jotain, miksi et voi sanoa sitä suoraan, kiertelemättä ja kaartelematta ilman hienovaraisia vinkkejä tai vihjeitä.

Yleensä kysynkin. Joskus haluan kuitenkin sellaisia asioita, joita miehen olisi pitänyt tajuta tehdä ilmankin minun suoraa pyyntöäni. Minusta on ikävää nalkuttaa, joten yritän vihjaista asiasta hienovaraisesti. Vinkin pitäisi olla itsestäänselvä, koska karrikoiden ilmaistuna aikuisen miehen pitäisi tajuta ilmankin sitä vinkkiä, että silloin tällöin on syytä tiskata ja imuroida, jos on luvannut tehdä asian x, se pitäisi tehdä ja kotitonttu ei ole se, joka käyttää imuria ja vessaharjaa (ks. seuraava kysymys).

Toisinaan vihjailen myös asioista, joilla ei ole minulle niin suurta väliä, mutta joiden suhteen tiedän, että mies harmistuu/olettaa minun loukkaantuvan, jos joutuu sanomaan ei.

*Miksi naiset nakittaa miehille töitä, harvemmin toisinpäin.

Koska (tähänastisella elämänkokemuksella arviotuna) A) miehet ovat keskimäärin paapotumpia ja/tai välinpitämättömämpiä kuin naiset B) vastoin yleistä ennakkoluuloa enemmistö naisista ei nauti piikomisesta. Eli jos villakoirat aivastuttavat aamulla, yhtään lautasta ei ole puhtaana, wc-pöntön pohjaväri on vaaleanruskea ja lapsella vilkkuvat sekä napa, nilkat että ranteet mies on tyypillisesti se, joka ei välitä tai odottaa, että joku muu hoitaa asian hänen puolestaan. Ja koska nainen ei halua tehdä kaikkea, nainen käskyttää miestä. Joskus toki mies on se osapuoli, jolla on arjen realiteetin paremmin hallussa, mutta harvemmin näin päin.

*Miksi naiset laittaa wc paperirullan paperin seinää päin?

Minä laitan sen aina toisin päin. Noin sitä on vaikea ottaa sopivasti. En usko, että tuo on sukupuolisidonnaista, enkä tajua, miksi joku mies tai nainen laittaa rulan toisin päin.

*Miksi naisen orgasmi on miehen vastuulla mutta miehen orgasmi hänen itsensä?

Koska (t.e.a.) mies saa tyypillisemmin orgasmin "mekaanisesti" yhdynnässä, nainen jollain muulla tavalla. Penetraatio taas tapahtuu naisen ja miehen yhteistoimintana, eli mies ei varsinaisesti tuota orgasmiaan yksin, omalla vastuullaan. Tämä huomioiden olisi mukavaa, huomaavaista ja reilua, että myös nainen laukeaisi yhteistoiminnan tuloksena. Hyvä seksi ei ole sitä, että keskityään vain siihen asiaan, joka tuottaa orgasmin toiselle. Koska monelle miehelle seksi=penetraatio, moni mies tuntuu ajattelevan, että hyvä seksi on sitä, että ensin mies saa orgasmin yhdessä naisen kanssa yhdynnässä ja sitten nainen hoitaa oman orgasminsa omin avuin kun mies makoilee/nukkuu vieressä ja vaatimus siitä, että sekä naisen että miehen orgasmi pitäisi tuottaa yhdessä nähdään lisävastuuna.

*Miksi äiti kuvittelee olevansa tärkeämpi kuin isä?

Syynä varmaan pitkä perinne tälle ajatelulle, tuon perinteen tuottama äitien itsekkyys ja saman perinteen tuottama isien tendenssi viettää vähemmän aikaa lapsen kanssa kuin äiti (=äiti jää yleensä kotiin lapsen kanssa, isillä tuntuu olevan enemmän harrastuksia ja tarvetta kaveri-illoille kuin äideillä).

Ja lisäksi mainitsemasi nakituskysymys. Jos äidin pitää nakittaa isälle iso osa lasta koskevista käytännön asioista, äiti automaattisesti olettaa, että isä ei välitä/osaa hoitaa niitä itsenäisesti, mikä tekee äidistä pääasiallisen huolenpitäjän eli käytännössä sen tärkeämmän vanhemman.

*Miksi nainen ottaa miehen vaatimuksesta naimisiin mennessä miehen sukunimen mutta väittää syyksi miesten kauniimpia sukunimiä?

Jos noin kävisi, varmaankin ylpeydestä. Onhan se mukavaampaa sanoa, että itse valitsi kuin myöntää, että toinen painosti.

*Ottaako nainen käyttöön yhdistelmäsukunimen (sekä oma että miehen sukunimi) siksi, että haluaa korostaa olevansa naimisissa? Kelvanneensa jollekin? Vai miksi?

Nainen ottaa käyttöön yhdistelmäsukunimen, koska ei halua luopua omasta nimestään, mutta haluaa, että perheellä on yhteinen nimi. Yhteinen nimi tuntuu käytännöllisemmältä, osoittaa yhteenkuuluvuutta, on perinteinen merkki perhesiteesta ja voi joillekin olla ylpeyden aihe. Se, miksi mies ei vaihda nimeä voi johtua siitä, että mies ei halua tai että nainekin on niin perinteinen, ettei halua tai tule ajatelleeksi, että mies vaihtaisi nimeä.

Pitkään naimisissa olleille naisille kaksoisnimi oli ainoa keino säilyttää oma sukunimi, koska vuoteen 1985 saakka naisen oli pakko avioituessaan ottaa joko miehen nimi tai yhdistelmänimi.

Vierailija
24/48 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paperin seinää päin? Miksi naiset nakittaa miehille töitä, harvemmin toisinpäin. Miksi naisen orgasmi on miehen vastuulla mutta miehen orgasmi hänen itsensä? Miksi äiti kuvittelee olevansa tärkeämpi kuin isä? Miksi nainen ottaa miehen vaatimuksesta naimisiin mennessä miehen sukunimen mutta väittää syyksi miesten kauniimpia sukunimiä?

Nakitan miehelle kotitöitä ihan vain siksi, koska hän ei muuten niitä edes tekisi.

Minun on paljon vaikeampi saada orgasmi kuin miehen, joten mieheni tekee vähän enemmän töitä ;)

Mieheni on aivan yhtä tärkeä lapsillemme kuin minäkin.

En ottanut miehen sukunimeä tuosta syystä. Se vain tuli automaattisesti. Mitään syytä en sille nyt keksi.

Vierailija
25/48 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaako nainen käyttöön yhdistelmäsukunimen

(sekä oma että miehen sukunimi) siksi, että haluaa korostaa olevansa naimisissa? Kelvanneensa jollekin? Vai miksi?

Tero

Vierailija
26/48 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja erityisesti sille joka väänsi rautalangasta. En ole koskaan tiennyt, mistä tässä väännössä tarkkaan ottaen on kyse, enkä ole sitä pahemmin ajatellut, vaikka olen jo nelikymppinen nainen. Kyllä av:ltä vain oppii asioita!

Vierailija
27/48 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pitää laittaa sekä rinkula että pöntön kansi kiinni ja syy on se, että muuten kissat hyppää vessanpönttöön :D Ja tuohon lisäksi vielä vessan ovi kiinni! Yleensä joko kansi tai ovi on kiinni ja vahinkoja ei satu...

Vierailija
28/48 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se niin vaikeaa laskea alas? Ämmäs kuitenki pesee sen vessan aina, joten onko vaikee tehdä se yks homma?? Onneks oma mies kusee istualtaan niin ei tartte pestä kusta joka paikasta

Vierailija
29/48 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärjistetysti, siinä rinkulan alla oleva lika tulee miesten kusella käynnistä. Siksi en halua koskea rinkulaan, koska minua ällöttää ajatus, että siinä on mieheni tai poikieni virtsaa. Olen tämän miehelleni selittänyt, ja hän ymmärsi sen heti (tai ainakin esitti ymmärtävänsä) ja on sen aina kiltisti laskenut.

Eikös miehet sen rinkulan nostakin juuri sinki, ettei rinkulaan tule virtsaroiskeita?

Vierailija
30/48 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin käyttäisin vettä ja halpisvoidetta, mutta mulla on superohut iho ja se reagoi voimakkaasti esim. raskauksiin, ehkäisyyn ym. Nauttikaa hyvästä ihosta miehet ja naiset, joilla se on.

Uskon kuitenkin, että jotkut naiset käyttävät kalliita voiteita turhaan. Mutta uskokaa myös, että on ihmisiä, jotka todellakaan eivät voi olla pitämättä ihostansa huolta.

Vierailija
31/48 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heittämään roviolle tuosta vaan, heti?

Tero

Vierailija
32/48 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka he eivät vietä tuntikausia hieromassa siihen ihmerasvoja ja peittämässä sitä ihmejauheilla?

Tero

Vierailija
33/48 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heittämään roviolle tuosta vaan, heti? Tero

Vierailija
34/48 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää juuri ennen lähtöä katsoa peilistä onko ehostus OK?

Tero

Vierailija
35/48 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vähemmän kärsivä iho.

vaikka he eivät vietä tuntikausia hieromassa siihen ihmerasvoja ja peittämässä sitä ihmejauheilla? Tero

Vierailija
36/48 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heittämään roviolle tuosta vaan, heti?

Tero

Vierailija
37/48 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai näyttääkö perseesi isolta niissä housuissa.

Tero

Vierailija
38/48 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka he eivät vietä tuntikausia hieromassa siihen ihmerasvoja ja peittämässä sitä ihmejauheilla?

Tero

Olen 40 v, olen käynyt kerran elämässäni kosmetologilla ja ihonhoitotuotteitani ovat vesi ja apteekin kosteusvoide. Ihoni on kaunis ja hyväkuntoinen.

Vierailija
39/48 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero

minullakin on hyvä iho, johtunee siitä etten vinkkaa siihen mitään ihmerasvoja.

Vierailija
40/48 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai näyttääkö perseesi isolta niissä housuissa. Tero