Mieheni eksä teki minusta lastensuojeluilmoituksen, koska
olin ollut lapsen kanssa kahden ja saattanut hänet vaaraan.
Noh, aiheettomaksi tuo todettiin mutta arvaatkapa, mikä asiassa on mielenkiintoisinta? Minua ei edes kuultu asiassa! Mieheni kävi lastensuojeluviranomaisten luona ja samoin eksänsä sekä lapsi mutta minun näkemystäni ei haluttu kuulla vaikka ilmoitus oli tehty minusta eikä mieheni siis edes ollut paikalla tuossa "vaaratilanteessa".
Kommentit (10)
jos sinua ei edes kuultu! Eihän noin voi toimia! Tuossa on tapahtunut joku virkavirhe tms.
Siis mistä se miehen EX sitten edes tiesi mitä oli tapahtunut vai keksikö se koko homman ihan kokonaan päästänsä?
tehdään lapsesta, ei sinusta. Aika outoa kyllä, miksi kukaan haluaa oman lapsensa ehdoin tahdoin sossujen kynsiin. Kuulostaa sossuiltakin vähän kyseenalaiselta toiminnalta, jos sinua ei lainkaan kuultu...
vähän samantapaisessa tilanteessa ollut, paitsi että niitä ilmoituksia tehtailtiin ihan urakalla. Meidän tapauksessa motiivi oli että exä ja uusi naisystävänsä olisivat halunneet lapset kokonaan itselleen. Päättivät sitten mustamaalata minua valheisiin perustuvilla ls-ilmoituksillaan. Ja koska he ovat varakkaita, koulutettuja ja hienoja ihmisiä ja minä tavis, niin niinhän siinä tuntui käyvän että oletusarvoisesti heitä uskottiiin aina ja minua epäiltiin aina.
ei kuultu, koska olit lapsen isän järjestämä "lapsenhoitaja" ja näin ollen isä on vastuussa siitä millaiselle hoitajalle lapsensa luottaa. Lastensuojeluilmoitus ei ollut sinusta vaan lapsesta.
Lastensuojeluimoituksen aihe on huoli jonkun lapsen hyvinvoinnista. Rikosilmoitus on eri asia. Asia selvisi varmaan samantien.
Lapsi oli tapaamisen jälkeen kertonut äidilleen olleensa kanssani kaksin ja oli kertonut tekemisistämme. Nuo tekemiset oli eksä sitten vääntänyt vaaran aiheuttamiseksi ja tekaisi lastensuojeluilmoituksen.
Meidän tapauksessa kyse siitä, että pitää yrittää kaivaa jokin syy ettei lapsi tapaisi isäänsä ja tähän syynä katkeruus siitä, että miehellä on uusi parisuhde mutta miehen eksä elää yksin.
Mielestäni on aikalailla oikeusturvan kannalta huolestuttavaa, että minua syytetään vaaran aiheuttamisesta lapselle mutta minua ei haluta edes kuulla asiassa. Tässä asiassa ei nyt siis kuitenkaan oikeasti ollut mitään vaaraa mutta jäinpähän vain pohtimaan.....
ap
Lapsi oli tapaamisen jälkeen kertonut äidilleen olleensa kanssani kaksin ja oli kertonut tekemisistämme. Nuo tekemiset oli eksä sitten vääntänyt vaaran aiheuttamiseksi ja tekaisi lastensuojeluilmoituksen.
Meidän tapauksessa kyse siitä, että pitää yrittää kaivaa jokin syy ettei lapsi tapaisi isäänsä ja tähän syynä katkeruus siitä, että miehellä on uusi parisuhde mutta miehen eksä elää yksin.
Mielestäni on aikalailla oikeusturvan kannalta huolestuttavaa, että minua syytetään vaaran aiheuttamisesta lapselle mutta minua ei haluta edes kuulla asiassa. Tässä asiassa ei nyt siis kuitenkaan oikeasti ollut mitään vaaraa mutta jäinpähän vain pohtimaan.....
ap
Sellaisia ne katkerat rumat exät ovat. Koita kestää.
kärttyinen ja epämiellyttävä just siksi, että pääsin siitä narsistikusipäästä eroon. Voi kyllä onkin kurjaa olla yksin ja miettiä miten se exä pilaa seuraavan naisen ja uusien lapsien elämän ;)
Enjoy baby...
tehdään lapsesta, ei sinusta. Aika outoa kyllä, miksi kukaan haluaa oman lapsensa ehdoin tahdoin sossujen kynsiin. Kuulostaa sossuiltakin vähän kyseenalaiselta toiminnalta, jos sinua ei lainkaan kuultu...