Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

10 vuotta nuorempi mies, millainen suhde?

Vierailija
14.06.2012 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla on 13v nuorempi ja hyvin on mennyt jo 12 vuotta :)

Vierailija
2/7 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvavat henkisesti muutenkin myöhemmin aikuiseksi. Toki joku 5 vuotta vielä menisi, mutta että yli 10, no way.

Ennemminkin hieman vanhempi mies. T:43v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 vuotta nuorempi ja ihana mies onkin. Ollaan uskomattoman onnellisia oltu jo 14 vuotta ja luotan että ollaan aina. Meillä on paljon rakkautta.

Vierailija
4/7 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta viiden vuoden jälkeen huomasin että mies on kasvamassa aivan eri suuntaan kuin minä.

Vierailija
5/7 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme olleet reilu 1,5 vuotta yhdessä. Tokihan ikäero, toisen "nuoruuden riehakkuus" sekä joissain asioissa jopa sinisilmäisyys näkyy.. mutta muuten hän on kuin vanha sielu :D konservatiivisempi kuin minä ja niin monella tapaa miehekkäämpi kuin entiset oman ikäiseni poikaystävät. Ei haihattele, ei hillu baareissa viikonloppuisin (toki käy silloin tällöin bilettämässä) ottaa minut huomioon ja haluaa oikeasti panostaa suhteeseemme.

En ikinä, ikinä ajatellut että voisin olla nuoremman kanssa!! 5 vuotta nuorempi oli max ikäero, toiseen suuntaan vähän enemmän. Oli totaalinen shokki, kun huomasin ihastuneeni. Meni todella kauan, että pääsin sinuiksi asian kanssa.

Tätä olotilaa pahensi myös silloin kuumana käyneet puuma-keskustelut, jotka olivat erittäin seksuaalissävytteisiä. Meidän suhteemme kun ei sille perustunut eikä perustu. Toki sitä on ja se on hyvää, mutta se ei ole syy miksi olemme yhdessä.

Vierailija
6/7 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä itse olen vasta aloittelemassa suhdetta 11 v nuoremman miehen kanssa.

Ikäero oli molemminpuolinen järkytys, luulin häntä reippaasti vanhemmaksi ja hän minua reippaasti nuoremmaksi.

Meillä kuitenkin synkkaa ihan älyttömän hyvin, joten päätettiin antaa tälle saumaa.. katsotaan miten käy :)

Vierailija
7/7 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ottais nuorempaa miestä, koska miehet kasvavat henkisesti muutenkin myöhemmin aikuiseksi. Toki joku 5 vuotta vielä menisi, mutta että yli 10, no way.

Ennemminkin hieman vanhempi mies. T:43v

ja kaikki miehethän onkin samanlaisia? Kaikki vastuullisia aikuisia 30, 40, 50 vuotiaina??

Yllätys, yllätys: miehet on erilaisia, ihan niin kun me naisetkin! Ehkäpä joku on vastuullinen jo parikymppisenä!

Taidat olla vaan katellinen vanhan kääkkäsi kanssaa!

t. yx, joka seurusteli 35 vuotiaaksi asti aina väh. 10v VANHEMPIEN miesten kanssa, kunnes tapasin nykyisen, joka on 13v NUOREMPI ja kypsempi kuin kukaan noista aikaisemmista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä