Ilman rintsikoita kesällä?
Kehtaako teidän mielestä kulkea kesähelteellä toppi päällä ilman rintsikoita esim. kaupungilla tai kaupassa? Itse huomaan ujostelevani katseita vaikka olo on ihana ilman rintsikoita. Mulla on a-kupin rinnat, olen parikymppinen ja rintoihini erittäin tyytyväinen, siitä ei ujostelu johdu. Sitä vain näkee naisilla kesähelteelläkin liivejä...
antaako se teidän mielestä tyrkyn tai epäsiveän vaikutelman jos jättää liivit pois alta?
Kommentit (58)
Pystyn olemaan ilman rintsikoita vaan kotona, ulkona ajattelen liikaa välittääkö siitä muut. En tosin itse välitä pitävätkö muut vai ei, en tule toisaalta edes katsoneeksi.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat ällöttäviä. Sen tämäkin keskustelu osoittaa. Valitettavasti olen nainen, jolla on isot rinnat. Paljon mielummin olisin pienirintainen tai kokonaan ilman rintoja. Inhoan isoja rintojani ja niiden piilottaminen on vaikeaa. Löysiä miesten paitoja joudun käyttämään. En todellakaan halua mitään huomiota rintojeni takia. Rintojen piilottaminen ja säädylliseltä näyttäminen on isorintaiselle, joka ei halua huomiota ja joka haluaa olla rauhasta vaikeaa. Käytän itse kesäkuumallakin ohutta takkia peittääkseni itseäni paremmin.
Mitä suuremmat rinnat, sen kauniimpi nainen. Näin saattaa joku ajatella ja se johtuu evoluutiosta. En pidä itseäni ällöttävänä, vaikka pidän suurikokoiset rinnat omaavia naisia upeina feminiinisinä jumalattarina! Ikävää toki on, jos joku häiriköi sinua niiden takia, mutta naisilla kyseessä voi olla kateus ja miehillä ihastus. Joten kulje vain ylpeänä ja oman arvosi tuntevana, koska kaikki naiset haluaisivat olla kaltaisiasi ja miehet haluaisivat kirkkohäät kanssasi!
Naiset on kyllä mystifioineet rintansa ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Kyllästynyt tähän ikuiseen keskusteluun samasta aiheesta mikä ei ketään kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä on niin mystistä? Kaikilla on tissit ja nännit.
Nuoret ainakin ovat hyvin usein ilman liivejä nykyään. Tämä on enemmän tälläinen vanhan sukupolven kysymyskin. Kysytään muilta mielipiteitä asiaan. Nuorilla riittää itsevarmuus liikkua ilman liivejä kysymättäkin!
Siis nythän on ollut jo pitkään muotia olla ilmannliivejä. Mitä ihmeellistä siinä on?
E-kuppi, en tykkää olla ilman liivejä. Tuntuu ikävältä kun hölskyy.
Täst keskustelusta huomaa että osalla naisista valitettavasti vieläkin on tapana seksualisoida itse itseään. Näin vahvasti ne miesten luomat normit vaikuttavat joissain edelleen.
Mene liiveissä tai liiveittä. Sinun keho, sinun päätös.
Kävin ensimmäistä kertaa ikinä ilman rintaliivejä kaupungilla viime viikonloppuna. Kävin ystävän kanssa elokuvissa ja kahvilla. No oli lämpöisesti vaatteita päällä. Ja niin vapautunut olo! Menen uudestaan. N51
Se johtuu siitä, että miehet eivät funtsaa tuollaisia pikkuasioita, kuin näkyykö nännit tai pullottaako penis uimahousuissa. Kaikki aikuiset ihmiset tietävät, että naisilla on rinnat, niissä nännit ja miehillä penis, hahmottuivat ne vaatteiden läpi tai ei. Ei siinä pitäisi olla mitään ihmeellistä.
koko elämäni oon ollunna iliman rintsikoita oon 66
Juu, nännit ovat luonnottomat eikä niitä kuuluisi ihmiskehossa ollakkaan. Mitä lie tarkoitusta varten luotu. Laita visusti piiloon!
Ilman liivejä käyskentely on ehdottoman epäsiveää ja jos nännit erottuvat vaatteen alta, on se 100% itseään tyrkyttävän merkki.
Kävimme helteisellä viikolla Riikassa ja siellä käveli vastaan kymmenittäin nuoria ja äkkikatsomalta ihan kunnollisia naisia, mutta ilman rintaliivejä..... Kauhistus, mitä tyrkytystä ja olisitte nähneet, kuinka meillä kaikilla irstailla miehillä kuola valui..... ihan solkenaan.... katu oli kuolasta liukas!
Eli ei muuta kuin pilkkihaalari helteellä päälle, niin tämäkin ongelma poistuu!
En ymmärrä tällaista ajatusta että pitäisi käyttää liivejä. Sopivasti erottuvat nännit on aika hotit. Vielä hotimmat mitä tavallisemmat vaatteet. Vaimo liikkuu usein pelkässä pitkässä mekossa.
Ei mua kiinnosta katsoa, katsooko muut kun olen ilman liivejä kaupungilla. Ajatelkoon mitä haluavat.