Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilman rintsikoita kesällä?

Vierailija
26.07.2014 |

Kehtaako teidän mielestä kulkea kesähelteellä toppi päällä ilman rintsikoita esim. kaupungilla tai kaupassa? Itse huomaan ujostelevani katseita vaikka olo on ihana ilman rintsikoita. Mulla on a-kupin rinnat, olen parikymppinen ja rintoihini erittäin tyytyväinen, siitä ei ujostelu johdu. Sitä vain näkee naisilla kesähelteelläkin liivejä...

antaako se teidän mielestä tyrkyn tai epäsiveän vaikutelman jos jättää liivit pois alta?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan pian erektion, pelkkä ajatus seksikkäistä leideistä kiinteine tisseineen ;)

Sorry vaan äijä; tässä ei keskustella sun lerpusta.

Vierailija
22/58 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä rintsikkatoppi ilman toppauksia topin alla, joten toisissa tilanteissa nännien kohoumat näkyy. Musta toppi, joten ei tietenkään tissit sen erityisemmin näy. Normaalisti en omista tissejä lainkaan, nyt raskaana ehkä koko b ja näin mennään kun tavalliset rintsikat puristaa ja painaa.

En minäkään toisten tissejä tuijottele, joten en ymmärrä miksi jonkun täytyisi minun nännikohoumia tuijottaa niin paljon että häiritsivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On seksuaalista häirintää ja itsensäpaljastelua jos nännit näkyy

Vierailija
24/58 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään olla näillä H-kupin lolloilla olla ilman vaan riittävän tukevat pitää löytyä, ettei hikoile tavallistakin enemmän.

Vierailija
25/58 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kylän Lidlin eräs kassaneiti ei käytä rintsikoita kesäisin. Ilo käydä hänen kassallaan kun saa ihailla samalla t-paidan läpi törröttäviä nännejä.

Vierailija
26/58 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvin suuret ja raskaat rinnat. Jos ilman rintsikoita painaisin kesällä menemään, niin johan kaikki miehet tulisivat kosimaan minua, koska tissini roikkuvat navassa asti.

Joskus kyllä, jos olen vähän höpsöllä päällä lähden hiljaiselle kuntoradalle ilman liivejä vain verkkatakki uhkeiden maitotonkkieni peittona. Se saa minut tuntemaan vatsassa jännää kihelmöintiä!

Vierailija
27/58 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerronpa yhden liivittömyystarinan.

Olin aina käyttänyt rintsikoita. Sitten oikean rinnan alle ilmestyi ihmeellinen paksu kirve,evä ihottumaläiskä. Se oli kuin norsun nahkaa.

Näytin sitä ihotautilääkärille, joka määräsi jotain rasvaa joka teki koko alueen punaiseksi.

Sitten ryhdyin itse lääkäriksi. Jätin liivit pois ja voitelin ihottumaa reilun viikon 1% kortisonivoiteella.

Se oheni vähän ja sitten suihkussa pesin itseäni harjalla ja suurin osa ihottumasta rapsahti irti.

Verta tuli paljon.

Pesin alueen, kuivasin ja voitelin Bepanthenilla.

Voitelin päivittäin aamuin illoin ja n viikon kuluttua alue oli normaalia ihoa.

Rintsikoita en ole käyttänyt sen jälkeen kuin juhlissa.

Jälkeenpäin eräs tuttu yleislääkäri sanoi että liivien materiaaleissa voi olla erittäin allergisoivia materiaalisekoituksia.

Sorry pitkä sepustus.

Vierailija
28/58 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää liivit olla yleisillä paikoilla. Itsensäpaljastelu on rikos.

Vierailija
29/58 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan naisten tason arvaten niin Ei.

Vierailija
30/58 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pitänyt rintaliivejä kolmeen vuoteen, no myönnetään, kaksissa ristiäisissä oli. Näin eläkkeelle ja päätin, että nyt riittää. Minulla on sellaiset nännit, jotka ei näy läpi, rinnat on keskikokoiset ja onneksi eivät riipu.

Ihana vapaus!

Vierailija
31/58 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä juurikaan kotona ollessa liivejä. Kesälomalla laitan vain jos lähden pois omalta kylältä. Mekkojen kanssa en käytä edes alushousuja vaikka kuljen koiran kanssa lenkkiä yms. Lähikauppaan menen noin myös, toki mekko ei ole minimallia.

Kaupunkiin jos menen niin laitan rintsikat ja alkkarit alle, mutta en katso kieroon, jos joku ei laittaisi.

Vierailija
32/58 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottai ilman liivejä heteromiehet tykkäävät.

Vierailija
33/58 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette käytä niitä nipple cover-suojia jos nännien näkyvyys on ongelma? Vaimo menee tuolla ilman liivejä vähän väliä, mutta käyttää noita nipple cover-juttuja.

Vierailija
34/58 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa ketun nenien nöpöttää !

Vierailija
35/58 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat ällöttäviä. Sen tämäkin keskustelu osoittaa. Valitettavasti olen nainen, jolla on isot rinnat. Paljon mielummin olisin pienirintainen tai kokonaan ilman rintoja. Inhoan isoja rintojani ja niiden piilottaminen on vaikeaa. Löysiä miesten paitoja joudun käyttämään. En todellakaan halua mitään huomiota rintojeni takia. Rintojen piilottaminen ja säädylliseltä näyttäminen on isorintaiselle, joka ei halua huomiota ja joka haluaa olla rauhasta vaikeaa. Käytän itse kesäkuumallakin ohutta takkia peittääkseni itseäni paremmin.

Vierailija
36/58 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on oikeus jättää rintsikat kotiin. Voisinpa minäkin. Nämä F-kupin lollot heiluvat joka suuntaan ilman niitä

Vierailija
37/58 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta älä tule Lidliin. Siellä alkaa seisomaan jo nyttenkin kun naiset ovat keksineet tulla sinne keikistelemään hepeneissään kun se on muotia nyt

Vierailija
38/58 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä. Kesä on lyhyt. Jos on runkoa, niin miksei sen kanssa saa näyttää erityisen hyvältä.

Jokunen viikko sitten kaupungilla liikku neito, jolla oli toppi, jonka alla nöpöttivät nännit, joissa oli lävistykset. Oli upea näky. Ei ollut ollenkaan tyrkky, vaan tosi glamour. Hyvä, etten kävellyt auton alle.

Vierailija
39/58 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesällä tietenkin kesäliivit ,

Vierailija
40/58 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut ilman liivejä (B), nyt ikää yli 50 joten asiat ovat alkaneet mennä painovoiman mukana alaspäin, joten olen ruvennut pitämään liivejä. Tuntuu inhottavalta. Ehkä pitäisi vain olla välittämättä mistään ja jättää liivit taas pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi