Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on nielurisassa joku ihme paise/uloke,APUA!

Vierailija
14.06.2012 |

Kamalan vaikea selittää mutta äsken taskulampulla katsoin ja nielurisassa näkyy punainen ihme uloke,lisäksi takanielussa on valko-keltaisia möykkyjä muutama..Nielurisa on myös kipeä,ei tosin mitenkään pahasti.

Hitsi kun saisin otettua kuvan..tulee ihan sumeita kuvia vaan tolla pokkarilla,pöh.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kannattaa suoria lääkäriin pikaisesti

Vierailija
2/9 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielurisatulehdus eli angiina todennäköisesti. Viruksen aiheuttamat paranevat itsestään eli jos oireet ei ole kovin pahat voit seurailla kotona menisikä ohi. Jos kipu on kovaa tai kova kuume nousee sitten mene lääkäriin.

Täällä infoa http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso möykky voi olla risan sisällä oleva proppu, niitä on välillä ihan sairaan isoja

Vierailija
4/9 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen on mulla ollut eikä oireet olleet tällaiset.Proppujakin on ollut eikä tämä nyt siltäkään kyllä vaikuta.ap

Vierailija
5/9 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kaksi kertaa paise nielussa ja ne ovat molemmat olleet angiinan jälkituotoksia. Antibioteilla lähtevät.

Vierailija
6/9 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pyydä päästä nielurisaleikkausjonoon. Suosittelen, jos on isot ja proppuiset nielurisat.

Hengittäminenkin helpottui nukkuessa.

Mulla oli vuosia proppuja ja ihan mömmöä täynnä risat, hyh hyh.

Vierailija
7/9 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nuo ihme kellertävät alueet ovat olleet nielussa jo kuukausia.Nyt olen valvonut 5 päivää kun en saa pahalta yskältä nukuttua,jotenkuten selviän jos otan allergialääkkeen ja codesan comppia..

ap

Vierailija
8/9 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mätää sisässä, koitapa kaivaa topstikulla ja haista. Varmaan törkeä tulehdus.

Mene nyt lääkäriin, äkkiä pois mokomat mätäpallot.

Vierailija
9/9 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tästä on nyt varmaan 6 vuotta kun viimeksi oli proppuja,nämä ei ole sellaisia..

ap