Lue keskustelun säännöt.
Kaunis pieni elämä-verkkokaupan posliinipeura 89 euroa?!
14.06.2012 |
Hei c'mon, kuka maksaa jostain posliinieläimestä lähes 90 euroa? Tuollaisia mitä kaikki mummot kerää nurkkiinsa pölyttymään, aivan karseita.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei kenenkään ole sitä pakko ostaa ja ne ketkä ostaa ovat varmasti harkinneet ostoksensa ja ovat tyytyväisiä. Lisäksi kukaan ei myy tavaraa jota ei osteta, että kyllä vaan joku näitäkin ostaa. Huomattavasti mukavempi ostos kuin esim. tupakkaa aski päivässä.