Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunis pieni elämä-verkkokaupan posliinipeura 89 euroa?!

Vierailija
14.06.2012 |

Hei c'mon, kuka maksaa jostain posliinieläimestä lähes 90 euroa? Tuollaisia mitä kaikki mummot kerää nurkkiinsa pölyttymään, aivan karseita.



Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään ole sitä pakko ostaa ja ne ketkä ostaa ovat varmasti harkinneet ostoksensa ja ovat tyytyväisiä. Lisäksi kukaan ei myy tavaraa jota ei osteta, että kyllä vaan joku näitäkin ostaa. Huomattavasti mukavempi ostos kuin esim. tupakkaa aski päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan