Taas on naapurin piski haukkunut ja ulvonut aamukuudesta asti tauotta.
Eikä vieläkään loppua näy.
Joko se koira on päiväkausia yksin asunnossa tai sitten naapuria itseään ei tuo saatanan meteli häiritse. Sanominen ja huomauttaminen ei auta, naapurin mielestä ongelma on meissä muissa naapureissa jos koira häiritsee.
Käyn kohta työntämässä postiluukusta rotanmyrkyllä kuorrutettuja pekoneita jos tuo piski ei ala vaimenemaan.
Kommentit (17)
Koiralla ei selvästikään ole asiat kunnossa, ei terve piski tuolleen ulvo.
Rotanmyrkky on aika helkkarin tuskallinen tapa kuolla.
Ei ollut mitään apua siitä.
Myöskään isännöitsijälle valittaminen ei auttanut asiaa.
Ei ollut mitään apua siitä.
Myöskään isännöitsijälle valittaminen ei auttanut asiaa.
Siis että koira ulvoi joinakin vkloppuina, koska se oli ilmeisesti jätetty yksin koko tuoksi vklopuksi. Muutin aika pian pois näiden alakertalaisten tulon jälkeen, tosin täysin muista syistä!
En ymmärrä, miksi haluat myrkyttää koiran? Itseäni säälitti ihan hirmuisesti eikä tullut mitään aggressioita koiraa vaan isäntää ja emäntää kohtaan! Outo suhtautuminen!
Olet ap tosi hullu ja ihan oikein, että saat kuunnella räksytystä 24/7!
Sun logiikalla varmaan myrkytät itkevän koliikkivauvankin...
Ap haluaa tehdä lopun koiran kärsimyksestä niin kuin kuka tahansa. Eroahdistus on kärsimystä. Koira täytyy saada sellaisiin olosuhteisiin, joissa se on tyytyväinen = ei hauku. Uusi omistaja esimerkiksi, koska nykyinen ei selvästi välitä.
Koiran haukuntaa ei voi verrata koliikki-itkuun.
Sen sijaan se on hyvin samanlaista kuin sellaisen lapsen itku, jota pahoinpidellään.
Olen pari kertaa tavannut koiranomistajan, joka väheksyy koiransa eroahdistusta ja yrittää väittää, että kyse on vain nipottavista naapureista. Lastaan pahoinpidelly vanhempi yleensä myöntää tekonsa, nämä koiranomistajat ei.
Avaan nyt foliosateenvarjoni, koska kohta tulee kommentteja juuri kuvatunlaisilta koiranomistajilta.
Jos eläinsuojelu on käynyt paikalla niin tuskin koiran oloissa mitään huonoa.
Eroahdistus ei välttämättä parane uudella omistajalla vaan voi jopa pahentua.
Ap haluaa tehdä lopun koiran kärsimyksestä niin kuin kuka tahansa. Eroahdistus on kärsimystä. Koira täytyy saada sellaisiin olosuhteisiin, joissa se on tyytyväinen = ei hauku. Uusi omistaja esimerkiksi, koska nykyinen ei selvästi välitä.
Koiran haukuntaa ei voi verrata koliikki-itkuun.
Sen sijaan se on hyvin samanlaista kuin sellaisen lapsen itku, jota pahoinpidellään.Olen pari kertaa tavannut koiranomistajan, joka väheksyy koiransa eroahdistusta ja yrittää väittää, että kyse on vain nipottavista naapureista. Lastaan pahoinpidelly vanhempi yleensä myöntää tekonsa, nämä koiranomistajat ei.
Avaan nyt foliosateenvarjoni, koska kohta tulee kommentteja juuri kuvatunlaisilta koiranomistajilta.
Mun naapureilla on vahtikoirat, jotka päästävät lyhyen varoitushaukun, jos oven takana menee vieras, vaikka nyt kun postinkantaja vaihtui kesäksi. Se on normaalia. Eroahdistushaukku on jotain aivan muuta ja etenkin kerrostalossa sietämätöntä. Kuin avunhuuto, johon ei pysty vastaamaan.
ota itse sitä rotanmyrkkyä niin ei vaivaa enää PISKIN haukunta eikä mikään muukaan...
vaan omistaa itsekin kaksi kissaa, koiran ja hevosen.
SILTI en halua päivittäin kuunnella yli kymmentä tuntia tauotonta räksytystä omassa kotonani.
Samalla laillahan täällä palstalla muutenkin huudellaan, että pihalla olevat kissat ammutaan ja myrkytetää, miksei yletöntä häiriötä aiheuttavaa koiraa siis saisi inhota?
-ap
istumaan...
vaan omistaa itsekin kaksi kissaa, koiran ja hevosen.
SILTI en halua päivittäin kuunnella yli kymmentä tuntia tauotonta räksytystä omassa kotonani.Samalla laillahan täällä palstalla muutenkin huudellaan, että pihalla olevat kissat ammutaan ja myrkytetää, miksei yletöntä häiriötä aiheuttavaa koiraa siis saisi inhota?
-ap
istumaan...
vaan omistaa itsekin kaksi kissaa, koiran ja hevosen.
SILTI en halua päivittäin kuunnella yli kymmentä tuntia tauotonta räksytystä omassa kotonani.Samalla laillahan täällä palstalla muutenkin huudellaan, että pihalla olevat kissat ammutaan ja myrkytetää, miksei yletöntä häiriötä aiheuttavaa koiraa siis saisi inhota?
-ap
T: kesälomalla oleva ap
Ekassa kämpässä seinänaapuri (yksi niistä kolmesta eri häirikkönaapurista). Koira aloitti ulinan klo 3-4.00 ja jatkoi ulinaansa johonkin ysiin asti.
Koiran ulina oli hätäulinaa ja vinkunaa eli sillä oli kusihätä. Omistaja ei jaksanut viedä koiraa pissalle tarpeeksi usein.
Toinen naapuri sitten jätti koiransa mm. rappukäytävään, kun itse sammui eteiseen tms. Koiraa ei myöskään viety pissilli tarpeeksi usein eli se sen takia ulisi.
Ei ollut mitään apua siitä.
Myöskään isännöitsijälle valittaminen ei auttanut asiaa.
viime kädessä huoneiston haltuunotto (jos omistuasunto), mikäli koira ei sieltä häviä. On tuo nyt saatanasta, että yksi hullu naapuri rakkeineen saa terrorisoida koko naapurustoa!
Ja ilmeisesti tällaisten häirikkörakkien omistajia on tässäkin ketjussa, viesteistä päätellen.
On täysin yhdentekevää, miksi se rakki räksyttää. Omistajan se on hiljennettävä tavalla tai toisella tai muutettava pois jonnekin muualle.
ja asukkaalle häätö. Koiraa on turha syyttää, omistaja se daiju on. On aika yleinen kuvio, että otetaan kerrostaloon pentukoira, joka haukkuu ja ulvoo aina kun omistaja on esim. töissä.
eläinsuojeilmoitus!
Vaikka koira kärsisi eroahdistuksesta, niin EI koiraa voi pitää 13 tuntia yksin! Se on jo heittellejättöä!