Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hel**tin eksä ei kutsu lasta lapsen oikealla kutsumanimellä!

Vierailija
14.06.2012 |

Vaan toisella etunimellä jonka herra vaatimalla vaati lapselle. Kuulin vasta nyt että on tehnyt tätä paskaa jo puoli vuotta. (tapaamiset hoidettu valvotuissa tiloissa, ettei minun ole tarvinnut nähdä ko. tyyppiä) Vituttaa!

Ja miten tämä vaikuttaa lapseen??? Kysynpähän vain.. Ja miksi kukaan ei ole kertonut minulle?? Vahingossa sain tietää.

Jos olisin saanut päättää, ei se kuspää olisi saanut valita yhtäkään nimeä. Mutta kun sitten lapsi olisi saanut nimen vasta ehkä reilu yksivuotiaana, niin oli aika mahdotonta kieltäytyä. (haen yksinhuoltajuutta,joka keestää ja keestäää... ja nimeä ei lapselle anneta jos molempien huoltajien nimeä ei ole alla. )



Noin! Kiitos ja anteeksi. Oli pakko purkaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se lapsi tietää mikä hänen oikea nimensä on.

Vierailija
2/8 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaakin olla järkyttävää huomata, ettei se lapsi olekaan ainoastaan äidin vaikka täällä muuta väitetäänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ydinperheen äiti en ole käytännössä koskaan kutsunut lastamme hänen ristimänimellään! Mahtaa miestä vituttaa urakalla ja lapsesta tulla kieroutunut rikollinen kun oma vanhempi käyttää jotain muuta nimeä kuin mitä joku muu haluaa!



Ap, sun ongelma ei ole se nimi vaan moni moni muu asia näköjään =/.



Vierailija
4/8 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se lapselle tosi sekavaa olla toisessa paikassa "Maija" ja toisessa "Kaisa". Identiteettiongelmia voi olla tiedossa...

Vierailija
5/8 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vois kutsua exim helvetin äpäräksi



aina voi mennä huonommin

Vierailija
6/8 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun tytärpuolta jotkut kutsuu oikealla nimellä, jotkut lempinimellä, joka on aika lailla vakiintunut sekin. Lapsi on nyt murrosikäinen, eikä kyllä kovin sekaisin näytä olevan. Ehkä teidän tilanteessa voisi olla isompiakin ongelmia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vissi ero siinä,kutsuuko monet ihmiset lasta vaikka lempinimellä ja toiset oikealla nimellä,kuin että isi kutsuu lasta nimellä jota muut eivät käytä.Enkä tarkoita lässytys nimiä kuten hanipupuli,vaan ihka oikeaa ihmisnimeä.Miehesi taitaa vittuilla sulle tuon nimiasian avulla,mutten osaa kyllä sua neuvoakaan:(

Vierailija
8/8 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vissi ero siinä,kutsuuko monet ihmiset lasta vaikka lempinimellä ja toiset oikealla nimellä,kuin että isi kutsuu lasta nimellä jota muut eivät käytä.Enkä tarkoita lässytys nimiä kuten hanipupuli,vaan ihka oikeaa ihmisnimeä.Miehesi taitaa vittuilla sulle tuon nimiasian avulla,mutten osaa kyllä sua neuvoakaan:(

No totta helvetissä vittuilee! Parhaansa tehnyt vittuilusaralla siitä asti kun eropaperit laitettiin vireille. Tuo nyt on pientä niiden perättömien lastensuojeluilmoitusten rinnalla, mutta kiusa se on pienikin kiusa. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi