Lue keskustelun säännöt.
Kokemuksia Koskelan ala-asteesta?
Kommentit (2)
todella paljon mamuja, mutta en muista mitään erityisen negatiivisia kommentteja.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisääntodella paljon mamuja, mutta en muista mitään erityisen negatiivisia kommentteja.
Taitaa olla kaikki sinun aloituksiasi?!
Itse asuin 12-17v ikäisenä siinä Koskelan nurkilla Käpylän puolella, Kätilöopiston sairaalan vieressä ja tykkäsin kyllä kovasti. Asuisin siellä varmaan edelleen jos olosuhteet sallisivat mutta ei sinne ollut varaa rakentaa perhekotia. Tosin asuin kyllä jo ennen perheen perustamista täällä Vantaalla tuon miehen tykönä:)
En käynyt Koskelan ala-astetta vaan sitä Käpylän yläastetta joten varsinaiseen kysymykseesi en voi olla avuksi.
Paljon tuli pyörittyä Koskela-Käpylä-Oulunkylä-akselia, eka poikaystäväni asui Ogelissa ja 65A-haitaridösällä matkasin sitä 10-15min reittiä aika usein..kotoa meni Hgin keskustaan samalla bussilla toiset 15min, näppärä sijainti oli asua.