Minkälaisia tuntemasi opettajat ovat siviilissä?
Tunnen muutaman opettajan itse. He ovat sosiaalisia ja muuten ihan mukavia, mutta haluavat aina olla muita parempia. Tekevät parempia valintoja kuin muut, tietävät paremmin jne. Hetken jaksaa kuunnella, mutta kokonainen viikonloppu alkaa olla sietämätöntä.
Kommentit (74)
Olen ma/fy/ke opettaja. Olen ujo ja introvertti. En vapaa-ajallani tapaa ihmisiä jos ei ole pakko. Mielummin harrastan liikuntaa tai luen.
Samanlaisia vittunaamoja kuin "töissä".
Vierailija kirjoitti:
Ei tainnut koulu sinulta sujua?
Mun fantasia olis kumppanina opettaja tai varhaiskasvatuksen ope..
Ymmärtäväinen, sosiaalisesta kasvatuksesta paljon tietävä jne. kultainen
Mutta sitten.. olis se pimeä puoli.. Nahka/pvc/lateksivaatteisiin pukeutuva domina. Ai että olis ihanaa olla miehensä ja tehdä kaikkea mitä hän käskee. Toki sitten kun domina luopuu käskyvallasta niin tyydyttää hänet kaikin tavoin, siihen asti että hän joutuisi anelemaan hellästi: ei enempää rakas
Vierailija kirjoitti:
En kovin kauniita kasvoja omista, mutta ei ne sentään värkiltä näytä🤔
Rentoja nörttejä, joilla on hyvä yleissivistys.
Nimim. Ei enää ikinä Trivial pursuitia matikan opettajien kanssa :D
Ihanin tuntemani ihminen on opettaja. Hänen pelkkä seuransa kävisi terapiasta, on sellainen ymmärtäväinen ja hyvin rauhallinen ja ystävällinen, ei pomota ollenkaan, meuhkaa, nipota tai rakasta omaa ääntään vaan kuuntelee tarkasti ja saattaa esittää huomioita, on hauska, rento ja viisas.
Liikka-maikka. Varsinkin poikien hyväntuulinen sankari. Viilettää vastaan milloin pyörällä, milloin lapsensa reppuselässä, aina menossa kättään heilauttaen. Symppis energiapommi super-isi. Hyvä kehumaan ja kannustamaan, myös muita vanhempia ei vain oppilaita. Täys 10.
-Jos kyseessä ois hyväntuulinen nainen, joka olisi tyttöjen suosiossa, keksittäisiin paljon negatiivista :DD
Umpihullu haukkuja,lyttää ihan kaikkia, etsii vain ja ainoastaan vikoja,ja muistaa kaiken vaikka 50 vuoden takaa jos joku sano tai teki jotain .
Oma äitini siis.
EN ole ollut tekemisissä kohta 10vuoteen.
Siis minkälaisia ihmisiä tällä palstalla oikein on, kun joku opettajakin on iso asia teille? Oletteko kuitenkin käyneet peruskoulun loppuun? Pokkuroitteko kaikkia ihmisiä, jotka ovat teitä ylempänä? T. Ihminen, jolla on melkein koko suku ammatiltaan opettajia, rehtoreita ja professororeita
Äly ei periydy ilmeisesti.Tosta kommentista päätellen.
Opettavat siviilissäkin, kaikenlaisissa tilanteissa.
Kait ne ihan normaaleja kuten mekin?
Siskoni on opettaja ja apulaisrehtori, täysin oma itsensä on arjessa. Sellanen herttanen ja muut huomioon ottava.
Järjestänyt useamman pienkeräyksen tutuilleen jos on ollut tarve, esimerkiksi talo palanut tai yllättävä sairastuminen tullut perheeseen.