Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttavamies väittää matkustaneensa naisen kanssa vaan kaverina

Vierailija
26.07.2014 |

Voiko tuommonen olla mahdollista? Ja ei nyt ole tilanne jossa sen pitäisi tai kannattaisi saada minut uskomaan ettei ole seurustellut ko. naisen kanssa. Vai onko ne oikeasti paneskelleet, mutta se on ollu tälle tyypille "vain kaveruutta"?

Ehkä mä mietin liikaa seksiä, mutta en kykenisi miehen kanssa sellaiseen kaveruuteen että matkustettaisiin yhdessä ja välillä jopa majoituttaisiin samassa tilassa. Naiskaverin kanssa joo, tai sitten seurustelukumppanin kanssa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, mikä ongelma tuossa nyt on?

Vierailija
2/8 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mäkin olen ollut miespuolisen kaverin kanssa viikon lomareissulla. En ylipäätään ymmärrä tuota "voiko nainen ja mies olla vaan kavereita" -ihmettelyä, mula on ainakin paljon miespuolisia kavereita joiden kanssa ei ole ikinä ollut mitään "vehtausta".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on kohta lähdössä lomalle naispuolisen kaverinsa kanssa (itselläni ei juuri nyt aikaa lomailla ja miehellä taas pitkä vuosiloma menossa), eikä siinä ole mielestäni mitään epäilyttävää. Olen kyllä huomannut, että tällaiset aiheet jakavat voimakkaasti mielipiteitä. Itse vain en ymmärrä miksi kavereita saisi olla vain yhden sukupuolen edustajista. Meillä mieheni kanssa on kummallakin molempia sukupuolia kavereina. En halua edes kuvitella millaista elämäni olisi, jos joutuisin jokaisesta miespuolisesta kaveristani luopumaan!

Vierailija
4/8 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voin vaan kuvitella mitä mun mieheni tuumaisi jos lähtisin jonkun miehen kanssa matkustelemaan :-/ Ei ehkä kuitenkaan tykkäis.

Mutta mulla ei olekaan oikein kokemusta kaveruudesta miehiin, ei ole veljiä tai muutenkaan niin läheisiä miestuttuja.  -ap

Vierailija
5/8 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla mahdollista. Kyllä minäkin keksin pari ihmistä kenen kanssa saattaisin matkustaa ja yöpyä samassa tilassa, aivan varmaa olisi ettei meidän välillä tapahtuisi mitään!

Vierailija
6/8 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiset on hyväuskoisia.

Vierailija
7/8 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en naisena pystyisi pitämään näppejäni kurissa jossain yhteisessä hotellihuoneessa. Varsinkin lomalla haluttaa kun on rento ja kiireetön olo.

Vierailija
8/8 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt tietysti joku miettii, mitä kaksi yhdessä matkustavaa naista voivat tehdä sängyssä yhdessä. Siis että voihan kaksi samaa sukupuoltakin olevaa harrastaa keskenään seksiä. Ei siihen tarvita miestä, välttämättä.

Mutta ymmärrän kyllä pointin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan